196cmHøy84kg Skrevet 30. april 2011 #1 Skrevet 30. april 2011 Personlig er jeg: Høyde: 196 cm Vekt: 84 kg Øye farge: blå Hår farge: mørk Hvordan skal drømme damen min se ut? Høyde: ca. 170cm +/- Vekt: slank - normal øye farge: mmm.. foretrekker blå.. Men alle funker hår farge: Blond.. Men mørk funker også Hvilket kless plag tenner meg ekstra hos en jente? Synest jenter i Levis 501 er sykt tiltrekkende, av en eller annen grunn. Noe ekstremt sexy med den jeansen på en flott jente. Hva med dere?
Hector Skrevet 30. april 2011 #3 Skrevet 30. april 2011 Personlig er jeg: Høyde: 175 cm Vekt: 65 kg Øye farge: blå Hår farge: "mørk" Hvordan skal drømme damen min se ut? Høyde: ca. 160 - 170cm Vekt: slank - normal øye farge: Helst blå hår farge: Helst naturlig blond 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #4 Skrevet 1. mai 2011 Personlig er jeg: Høyde: 196 cm Vekt: 84 kg Øye farge: blå Hår farge: mørk Hvordan skal drømme damen min se ut? Høyde: ca. 170cm +/- Vekt: slank - normal øye farge: mmm.. foretrekker blå.. Men alle funker hår farge: Blond.. Men mørk funker også Hvilket kless plag tenner meg ekstra hos en jente? Synest jenter i Levis 501 er sykt tiltrekkende, av en eller annen grunn. Noe ekstremt sexy med den jeansen på en flott jente. Hva med dere? Mener du dette seriøst? Hvor lenge har du vært singel? Ingen ting av dette har noen som helst betydning når man finner den rette. Ekte kjærlighet kan ikke veies i kg og måles i cm. Men skjønner du synes slike damer er heite. Men som sagt når det kommer til stykke betyr det null og niks. 12
Gjesten Skrevet 1. mai 2011 #5 Skrevet 1. mai 2011 Du er sånn gutt som jeg ikke leter etter, TS. En bra mann driter langt i om jenta hår blå øyne eller brune, blondt hår eller mørkt. 22
Kamikatze Skrevet 1. mai 2011 #6 Skrevet 1. mai 2011 Du er sånn gutt som jeg ikke leter etter, TS. En bra mann driter langt i om jenta hår blå øyne eller brune, blondt hår eller mørkt. Så det du sier er at den perfekte herre for deg er en despo som tar hva som helst? Selv er jeg Høyde: 120cm Vekt: 120kg Øyefarge: Kloakkblå Hårfarge: Borte Penislengde: 36cm Hudfarge: Likgrå Glad i dyr. Har både hudorm og mr.rabbit. Drømmedama vanker helst på forsiden av motemagasinene, når hun ikke ligger ogh slapper av på en eller annen midtside. Hun må ha minst to øyne, og være intulligent. Kan fire på kravet om antall øyne, dersom hun er bleiebruker eller matintolerant. 15
Gjesten Skrevet 1. mai 2011 #7 Skrevet 1. mai 2011 Så det du sier er at den perfekte herre for deg er en despo som tar hva som helst? Hehe, selvfølgelig ikke, men jeg vil ha en herremann med noe mellom ørene, en som skjønner at det er indre kvaliteter som er avgjørende. 4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #8 Skrevet 1. mai 2011 Okey, gøy tråd! høyde: 170 cm vekt: 62-64 kg øyne: grønne hår: mørkebrunt drømmemannen høyde: 185+ vekt: 10 kg overweight øyne: blå eller grønne hår: samme det, alt er fint
Moscato Skrevet 1. mai 2011 #9 Skrevet 1. mai 2011 Hehe, selvfølgelig ikke, men jeg vil ha en herremann med noe mellom ørene, en som skjønner at det er indre kvaliteter som er avgjørende. Når jeg får sånne spørsmål som dette tenker jeg heller på hvordan den personen jeg ser for meg i hodet mitt ser ut. Selv om personen ikke har noen identitet, så har den jo gjerne en form for utseende. Og så er det morsomt å se om personen jeg faller for i virkeligheten er i nærheten av det jeg så for meg
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #10 Skrevet 1. mai 2011 Hehe, selvfølgelig ikke, men jeg vil ha en herremann med noe mellom ørene, en som skjønner at det er indre kvaliteter som er avgjørende. Det er jo greit, men det var ikke det TS spurte etter. Hvis du ikke har noe å tilføye så trenger du vel ikke å svare? Er på grunn av slike som deg at alle tråder på KG ødelegges av utenomsnakk.
Gjesten Skrevet 1. mai 2011 #11 Skrevet 1. mai 2011 Det er jo greit, men det var ikke det TS spurte etter. Hvis du ikke har noe å tilføye så trenger du vel ikke å svare? Er på grunn av slike som deg at alle tråder på KG ødelegges av utenomsnakk. Ojojoj, her ble jeg syndebukk, ja. Jaja, jeg kan ta alle KG-avsporingene på min kappe, jeg, så slipper andre å få tilsvarende kjeft 5
Hoppetaujenta Skrevet 1. mai 2011 #12 Skrevet 1. mai 2011 Når jeg leser første innlegget her, minner det meg stygt om en varedeklarasjon på en matvare. Det er liksom bare kaloriinnholdet som mangler... 13
Steinar40 Skrevet 1. mai 2011 #13 Skrevet 1. mai 2011 Så det du sier er at den perfekte herre for deg er en despo som tar hva som helst? Selv er jeg Høyde: 120cm Vekt: 120kg Øyefarge: Kloakkblå Hårfarge: Borte Penislengde: 36cm Hudfarge: Likgrå Glad i dyr. Har både hudorm og mr.rabbit. Drømmedama vanker helst på forsiden av motemagasinene, når hun ikke ligger ogh slapper av på en eller annen midtside. Hun må ha minst to øyne, og være intulligent. Kan fire på kravet om antall øyne, dersom hun er bleiebruker eller matintolerant. Ja, du kan få sagt det!
Kamikatze Skrevet 1. mai 2011 #14 Skrevet 1. mai 2011 Det er jo greit, men det var ikke det TS spurte etter. Hvis du ikke har noe å tilføye så trenger du vel ikke å svare? Er på grunn av slike som deg at alle tråder på KG ødelegges av utenomsnakk. Utenomsnakk er jo KGs varemerke! Uten utenomsnakk; ingen KG. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #15 Skrevet 1. mai 2011 Okey, gøy tråd! høyde: 170 cm vekt: 62-64 kg øyne: grønne hår: mørkebrunt Hm...du oppfyller høyden (perfekt høyde for en dame), men på vekten kunne det ha stått 6-8 kg mindre, så blir det perfekt! 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #16 Skrevet 1. mai 2011 Hm...du oppfyller høyden (perfekt høyde for en dame), men på vekten kunne det ha stått 6-8 kg mindre, så blir det perfekt! Ja sånt kan man jo vite basert på tall. 6
Gjest padawan Skrevet 1. mai 2011 #17 Skrevet 1. mai 2011 hvordan en person ser ut er vel ganske irrelevant mht til det å være singel da det (ofte) er andre som gjør at en er singel. bilde i signaturen for de som er interisert for å se pådet.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #18 Skrevet 1. mai 2011 Hm...du oppfyller høyden (perfekt høyde for en dame), men på vekten kunne det ha stått 6-8 kg mindre, så blir det perfekt! Tror heller jeg skal legge på meg litt, jeg kler ikke å være så "tynn" som jeg er nå. 4
Hoppetaujenta Skrevet 1. mai 2011 #19 Skrevet 1. mai 2011 (endret) Tror kanskje at ts m.fl. har misforstått litt her jeg. Dette stedet er ikke en guide til å skaffe seg det perfekte kvinnfolk, selv om navnet kan misforstås hvis en vil. Endret 1. mai 2011 av Margareth 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #20 Skrevet 1. mai 2011 Utenomsnakk er jo KGs varemerke! Uten utenomsnakk; ingen KG. Uenig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå