Gå til innhold

Hva er en stor penis?

Anbefalte innlegg

Gjest HunterLady
Skrevet

Det var mer *på vei inn i meg* "STOPP! STOPP!!!! STOPP FOR FAEN!! HVOR ER MÅLEGREIEN DU HAR PÅ JOBBEN?????" Han "HÆÆ?" "Ja vi diskuterer penisen din på et forum. Sånn kvinneklubbgreier... Eh skal vi se *vaser rundt og raser ned ting* DER JA!"

Han bare satt der og så vettskremt ut. Tror han trodde det hadde klikket for meg...

Nice one! :danse:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var mer *på vei inn i meg* "STOPP! STOPP!!!! STOPP FOR FAEN!! HVOR ER MÅLEGREIEN DU HAR PÅ JOBBEN?????" Han "HÆÆ?" "Ja vi diskuterer penisen din på et forum. Sånn kvinneklubbgreier... Eh skal vi se *vaser rundt og raser ned ting* DER JA!"

Han bare satt der og så vettskremt ut. Tror han trodde det hadde klikket for meg...

Hadde faktisk ikke reagert så mye på det, hun har målt meg før, og ser ikke helt faren med at tallene hadde blitt publisert på et forum der man er anonym...

• 6 år senere...
Skrevet (endret)

Dette er en god butikk for å kjøpe penisforstørrelsespiller Sizegain plus

Endret av Heatherlere
Skrevet

12 cm er ikke lite. 18 er STORT synes jeg. Sånn generelt synes jeg stort er alt over 16 kanskje.. For meg og mitt underliv er 15-16 stort, og alt over det vil være FOR stort for meg, og heller gjøre vondt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg snakker om stor penis mener jeg fra 18 cm og opp.
21+ er kjempekuk

Jeg liker ikke liten penis, altså veldig mye under 16.
Men jeg ville ikke kalt en på 14/15 cm for liten selvom jeg foretrekker litt større
En på under 12 er derimot liten.

Anonymkode: 0b5f6...592

AnonymBruker
Skrevet

Alt under 18 er lite! 12 er knøttliten... 🤣

Anonymkode: 9c7ca...345

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 9c7ca...345

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...