inguss Skrevet 30. april 2011 #1 Skrevet 30. april 2011 Kjenner jeg begynner å få litt smått vondt i halsen og litt tett nese. Hva kan jeg gjøre for å forebygge at det blir verre?
Shade Skrevet 30. april 2011 #2 Skrevet 30. april 2011 Spise mye hvitløk, og da mener jeg virkelig mye
Dragonfly84 Skrevet 30. april 2011 #3 Skrevet 30. april 2011 Curamed, grønn te, blåbær, omega 3, c-vitamin, solhatt... Sjekk kjerringråd på nettet
Supraspinatus Skrevet 30. april 2011 #4 Skrevet 30. april 2011 Kjenner jeg begynner å få litt smått vondt i halsen og litt tett nese. Hva kan jeg gjøre for å forebygge at det blir verre? Forkjølelse skyldes et virus. Dersom du er smittet er det ingenting er det nå opp til immunforsvaret ditt å bekjempe infeksjonen. Det er nok ingenting du kan gjøre nå for å bedre immunforsvaret til å bekjempe infeksjonen bedre. Eller det vil si, du kan gi kroppen de beste forutsetningene for å klare det. Ikke tren veldig hardt, ikke drikk deg full, ikke bli nedkjølt. Sørg for å få i deg nok næring og mye væske. Kanskje det hjelper å fokusere på sunn mat, kanskje ikke. Vær grei med omgivelsene dine. Vask hendene ofte og sørg for andre gjør det og. Del ikke håndkle eller tilsvarende med andre. Symptomene du får kan du lindre med f.eks nesespray, paracet/ibux, varm/kald drikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå