Belima Skrevet 30. april 2011 #1 Skrevet 30. april 2011 Spiste på restaurant i Gøteborg, spareribs som hadde en litt søtlig smak. Den var garantert tomatbasert. Er det noen som har oppskrift på en grillmarinade som har den litt søte smaken jeg er ute etter?
Belima Skrevet 2. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2011 Ja det er det garantert, men jeg har ikke funnet noen oppskrift enda som har den litt søte smaken. Tips?
Brunhilde Skrevet 2. mai 2011 #5 Skrevet 2. mai 2011 Jeg vil tro den har sukker eller honning i når den er søt, kanskje du finner noe du kan bruke her?
Gjest Belle Gunnes Skrevet 2. mai 2011 #6 Skrevet 2. mai 2011 Jack Daniels BBQ saus er nam. Den er litt søtlig, litt hickory osv. Veldig god og fås kjøpt i større butikker. Ellers er det mange gode grillsauser med honning i. Smaker virkelig godt.
MellonCollie Skrevet 2. mai 2011 #7 Skrevet 2. mai 2011 Jeg har laget en søt BBQ-saus i år som ble god! 1 liten løk 2 hvitløksbåter 0,5 dl olje 2 dl ketchup 0,5 dl brunt sukker 1 ss worchestersaus 1 ss hvitvinseddik 1 ss tabascosaus 1-2 ss tørket chili Hakk løk + hvitløk fint, og surr i oljen. Tilsett ketchup, sukker, worchestersaus og eddik. Smak til med tabasco og chili. Avkjøles, og kan oppbevares lenge i kjøleskap på f.eks et syltetøyglass
Belima Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #8 Skrevet 3. mai 2011 Tusen takk til alle sammen som svarte. Nå skal jeg prøve å lage saus.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå