Gå til innhold

Utfordring i klesveien


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en utfordring når det kommer til dette med klær... for jeg sliter med å være veldig oppblåst, så om jeg går i tettsittende klær (som er hva jeg vil gå med) føler jeg ikke at det ser bra ut. Illustrasjon: når jeg er veldig oppblåst ser jeg ut som jeg er gravid i... tja... femte måned eller noe sånt. I profil er magen mye større enn puppene, for de er selvfølgelig små, da... Egentlig er kroppen min godt proporsjonert, er denne forbaskede magen.

Jeg ender med å gå i store dongeribukser og gensere, som er langt unna hva jeg vil gå med... Flere som har det på samme måte?

Og, hva tenker dere om dere ser jenter ute gå i tettsittende klær (tenker på topper og skjørt, kjoler etc) som har stor mage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endre litt i kostholdet kanskje? Da slipper du mest sannsynlig den oppblåste magen. Og personlig tenker jeg ikke såå mye over det, men jeg er ikke den største kritikeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd i over et år nå i bli kvitt problemet, så jeg har vel egentlig slått meg til ro med at sånn er det bare :jepp:

-TS

Andre med samme problem? Hvordan løser dere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanne70
Her er noen bra tips til hvordan du kan "kle vekk" magen uten å måtte ty til store jeans og gensere. Synes det er helt ok at jenter med stor mage kler seg i tettsittende klær, så lenge antrekket som helhet henger sammen og klærne er fine og ikke for tettsittende.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...