AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #1941 Skrevet 27. mai 2015 Jeg husket ikke at Lancel hadde hatt en affære med Cersei f.eks, jeg husket ikke at Jamie Lannister hadde en datter og jeg måtte google Robert Baratheon for å huske hvem det var. Jeg har dog gullfiskhukommelse, så mulig det er bare meg Akkurat det med at folk begynner å lure på hvem Lancel er skjønner jeg faktisk hvis man blir forvirra av alle navnene, han ser jo helt annerledes ut nå enn han gjorde i de tidligere sesongene. Jeg husker ham som den tynne, langhåra spjælingen som diltet etter kong Robert og skjenket vin til ham.Anonymous poster hash: 15351...212 1
Poppie Skrevet 27. mai 2015 #1942 Skrevet 27. mai 2015 Datteren til Jaime er jo prinsesse Myrcella, offisielt datteren til Cersei og Robert, Jaimes niese. Hun er ikke kjent som hans datter.Anonymous poster hash: 2f877...0f1 Ser du? Jeg trenger å se alle sesongene på nytt Måtte google om Cersei myrdet Robert, for jeg begynte å lure på jeg hadde drømt. *gullfiskblob* Akkurat det med at folk begynner å lure på hvem Lancel er skjønner jeg faktisk hvis man blir forvirra av alle navnene, han ser jo helt annerledes ut nå enn han gjorde i de tidligere sesongene. Jeg husker ham som den tynne, langhåra spjælingen som diltet etter kong Robert og skjenket vin til ham.Anonymous poster hash: 15351...212 Ikke sant! Så når det ble lagt opp til at folk skulle gå "WOOOOOOOAAAAAH" når de så ham, så er det litt fåfengt når man ikke kjenner ham igjen
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #1943 Skrevet 27. mai 2015 Ble det avgjort hvordan Ramsay voldtok Sansa. Står det i bøkene om det var vanlig sex, eller om han trengte seg inn i rumpa hennes? Anonymous poster hash: 48240...4f2
Gjest Skrevet 27. mai 2015 #1944 Skrevet 27. mai 2015 Jeg husket ikke at Lancel hadde hatt en affære med Cersei f.eks, jeg husket ikke at Jamie Lannister hadde en datter og jeg måtte google Robert Baratheon for å huske hvem det var. Jeg har dog gullfiskhukommelse, så mulig det er bare meg Neida, det er ikke bare deg. Jeg så gjennom alle sesongene før sesong 5, og fikk mange aha-opplevelser underveis (allerede i sesong 3 begynte jeg jo å bli forvirra). Så det anbefales! Tenkte så å se sesong 5 på ny før sesong 6. 1
Mann 42 Skrevet 27. mai 2015 #1945 Skrevet 27. mai 2015 Akkurat det med at folk begynner å lure på hvem Lancel er skjønner jeg faktisk hvis man blir forvirra av alle navnene, han ser jo helt annerledes ut nå enn han gjorde i de tidligere sesongene. Jeg husker ham som den tynne, langhåra spjælingen som diltet etter kong Robert og skjenket vin til ham.Anonymous poster hash: 15351...212 Han var da ganske mye i vinden. Så vidt jeg husker, knep Tyrion ham på fersken og tvang ham til å fortelle alt han visste om Cersei og intrigene hennes. Det var mens Tyrion var Hånd, før Stannis Baratheon angrep Kings Landing.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #1946 Skrevet 27. mai 2015 Ble det avgjort hvordan Ramsay voldtok Sansa. Står det i bøkene om det var vanlig sex, eller om han trengte seg inn i rumpa hennes? Anonymous poster hash: 48240...4f2 Igjen spør jeg deg; hvordan det? Sånn at du kan runke dritten ut av den lille tissen din mens du tenker på det? Uansett har jeg et godt forslag til deg: se serien, kanskje du finner det ut.Anonymous poster hash: 2e7bb...b0b 8
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #1947 Skrevet 27. mai 2015 Jeg husket ikke at Lancel hadde hatt en affære med Cersei f.eks, jeg husket ikke at Jamie Lannister hadde en datter og jeg måtte google Robert Baratheon for å huske hvem det var. Jeg har dog gullfiskhukommelse, så mulig det er bare meg Hm.. Ja, det var gullfisk!Anonymous poster hash: 96c5c...b95
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #1948 Skrevet 27. mai 2015 Igjen spør jeg deg; hvordan det? Sånn at du kan runke dritten ut av den lille tissen din mens du tenker på det? Uansett har jeg et godt forslag til deg: se serien, kanskje du finner det ut.Anonymous poster hash: 2e7bb...b0b Jg er 17 cm lang, og 15 cm i omkrets, så du kan ikke kalle meg liten. Jeg har sett episoden og klippet, men jeg vet fortsatt ikke hvordan type sex det var. Anonymous poster hash: 48240...4f2
Mann 42 Skrevet 27. mai 2015 #1949 Skrevet 27. mai 2015 Neida, det er ikke bare deg. Jeg så gjennom alle sesongene før sesong 5, og fikk mange aha-opplevelser underveis (allerede i sesong 3 begynte jeg jo å bli forvirra). Så det anbefales! Tenkte så å se sesong 5 på ny før sesong 6. Vi har ikke sett noe til Mycella (var det ikke det hun hette?) siden hun ble sendt til Dorn for å holdes trygg. Og det var vel i sesong 1 eller 2.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #1950 Skrevet 27. mai 2015 Jg er 17 cm lang, og 15 cm i omkrets, så du kan ikke kalle meg liten. Jeg har sett episoden og klippet, men jeg vet fortsatt ikke hvordan type sex det var. Anonymous poster hash: 48240...4f2 Men du mener vi andre som har sett episoden kan se hvilken type sex det var? Drit nå i avsporingen og opprett en egen runketråd. Anonymous poster hash: 71521...eef 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #1951 Skrevet 27. mai 2015 Men du mener vi andre som har sett episoden kan se hvilken type sex det var? Drit nå i avsporingen og opprett en egen runketråd. Anonymous poster hash: 71521...eef Det er ikke jeg som har kommet med avsporinger. Men andre som skal snakke dritt til meg. Jeg har bare stilt et spørsmål, og så svart på spørsmålene jeg har fått. Men jeg skal ikke si mer om dette nå... Anonymous poster hash: 48240...4f2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #1952 Skrevet 27. mai 2015 Jg er 17 cm lang, og 15 cm i omkrets, så du kan ikke kalle meg liten. Jeg har sett episoden og klippet, men jeg vet fortsatt ikke hvordan type sex det var. Anonymous poster hash: 48240...4f2 Hvis jeg har forstått Ramsay riktig, så har han nok utsatt Sansa for alle former for sex på kort tid... Jeg frykter for at Sansa blir gravid med dette monsteret, og ser for meg at det er derfor du lurer på hvilken type sex det var. Det tror jeg også hun blir, for damene i den serien er overraskende fruktbare. Blir jo født bastards overalt. Nesten rart at Dany ikke har blitt gravid med han fyren hun puler. Anonymous poster hash: 294b7...5ec
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #1953 Skrevet 27. mai 2015 Forholdet mellom Daenerys og fake Daario må være det største tøvet i TV-historien. Hvordan kunne de la en så kul karakter bli spilt av en slik noldus? Oops, nå spoilet jeg vel at Daario ikke er en like kjedelig teiting i bøkene.Anonymous poster hash: 96c5c...b95 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #1954 Skrevet 27. mai 2015 Hvis jeg har forstått Ramsay riktig, så har han nok utsatt Sansa for alle former for sex på kort tid... Jeg frykter for at Sansa blir gravid med dette monsteret, og ser for meg at det er derfor du lurer på hvilken type sex det var. Det tror jeg også hun blir, for damene i den serien er overraskende fruktbare. Blir jo født bastards overalt. Nesten rart at Dany ikke har blitt gravid med han fyren hun puler. Anonymous poster hash: 294b7...5ec Takk, du har rett, det er det jeg er bekymret for. Det må ha vært forferdelig uansett hvilken type sex det var, men hvis det var analt er det kanskje mer smertefullt, men hun risikerer ikke å få barn med han. Det vil skape et problem hvis Sansa er den eneste overlevende av Stark-ungene, hvem skal i så fall ta over Winterfell? Skal en Bolton ta over? Er det noen gener som bør dø ut så er det Ramsay sine. Anonymous poster hash: 48240...4f2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #1955 Skrevet 28. mai 2015 Har du hoppet rett på sesong 5? Kan vel ikke ha glemt forholdet Cercei hadde til fetteren Lancel, det ble vel også nevnt tidligere i sesongen da Lancel var tilbake.Anonymous poster hash: 96c5c...b95 Nei, har sett alle ses. Men hadde glemt Lancel ja. Anonymous poster hash: a7744...d8a
Poppie Skrevet 28. mai 2015 #1956 Skrevet 28. mai 2015 Takk, du har rett, det er det jeg er bekymret for. Det må ha vært forferdelig uansett hvilken type sex det var, men hvis det var analt er det kanskje mer smertefullt, men hun risikerer ikke å få barn med han. Det vil skape et problem hvis Sansa er den eneste overlevende av Stark-ungene, hvem skal i så fall ta over Winterfell? Skal en Bolton ta over? Er det noen gener som bør dø ut så er det Ramsay sine. Anonymous poster hash: 48240...4f2 Jeg tror (og håper) at Arya ikke kaster inn håndkledet (sverdet) helt enda. Og Jon Snow har faktisk mulighet til å bli en "ekte" Stark. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #1957 Skrevet 28. mai 2015 Nesten rart at Dany ikke har blitt gravid med han fyren hun puler. Anonymous poster hash: 294b7...5ec Mistet ikke hun muligheten til å få barn etter det som skjedde med hun heksedama i første sesong? Anonymous poster hash: 96c5c...b95 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #1958 Skrevet 28. mai 2015 Takk, du har rett, det er det jeg er bekymret for. Det må ha vært forferdelig uansett hvilken type sex det var, men hvis det var analt er det kanskje mer smertefullt, men hun risikerer ikke å få barn med han. Det vil skape et problem hvis Sansa er den eneste overlevende av Stark-ungene, hvem skal i så fall ta over Winterfell? Skal en Bolton ta over? Er det noen gener som bør dø ut så er det Ramsay sine. Anonymous poster hash: 48240...4f2 Jeg tror (og håper) at Arya ikke kaster inn håndkledet (sverdet) helt enda. Og Jon Snow har faktisk mulighet til å bli en "ekte" Stark. De to minste Stark-ungene lever da de og? Jeg husker ikke helt hva det siste vi så av dem var men de daua ikke?Anonymous poster hash: 15351...212
Poppie Skrevet 28. mai 2015 #1959 Skrevet 28. mai 2015 De to minste Stark-ungene lever da de og? Jeg husker ikke helt hva det siste vi så av dem var men de daua ikke?Anonymous poster hash: 15351...212 Stemmer, glemte jo helt Bran Stark (Eller All-Bran som jeg kaller ham )
Gjest Caress Skrevet 28. mai 2015 #1960 Skrevet 28. mai 2015 De to minste Stark-ungene lever da de og? Jeg husker ikke helt hva det siste vi så av dem var men de daua ikke?Anonymous poster hash: 15351...212 Offisielt er vel de døde ettersom Theon faka å brenne dem da han tok Winterfell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå