Gå til innhold

Game of Thrones (USA-sendetid) Bokprat IKKE lov!

Rights

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
32 minutter siden, Sheherasade skrev:

At du gidder å kaste bort tiden med å kommentere hva andre folk liker av underholdning er uforståelig. Lær deg å stave riktig i stedet for å klage, du.

Har du ikke noe argument kommenter staving\grammatikk.

Anonymkode: b2c24...662

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kom ikke akkurat fra rette ræva, ser ikke et eneste argument fra din side heller, smarting. 

Anonymkode: aba6f...0b6

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

At dere gidder å kaste bort tiden på noe så urealistisk som Game of Thrones er uforstålig. 

Urealistisk? Hvilken serie vil du anbefale da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oh, the irony. Noen mangler selvinnsikt ;)

Hvorfor tror du at det du mener har noe relevans for oss som ser på serien? Din personlige mening betyr null og niks. 

Anonymkode: 15840...4fd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de av dere som aktivt diskuterer eller leser om GOT kan jeg si dere 1 ting. Slutt å lese spekulasjoner om det som har lekket av serien på nett, hvis dere ikke ønsker å vite hva som skjer før episodene har blitt sett, da mye stemmer.Mye som skjedde i episode 2 som gir ny vending på hva som er i vente ut sesongen, og mye av dette ligger uheldigvis ute på nett. Uansett kos dere, veldig interresant episode. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å neeeeiiii! DEN slutten! Fader, der gikk planen til Daenerys i vasken! :kjefte: Ååååh, kan ikke noen drepe han Euron snart??? :bond:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nooooo, jeg tror jeg skrek mot skjermen da Theon hoppet i havet :grine: Hva skal de gjøre nå da? Og jeg er bekymret for Sansa alene med Littlefinger! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, inle skrev:

Nooooo, jeg tror jeg skrek mot skjermen da Theon hoppet i havet :grine: Hva skal de gjøre nå da? Og jeg er bekymret for Sansa alene med Littlefinger! 

Kan ikke si jeg ble overrasket over at han var en feiging. Han ble helt ødelagt av torturen, og han har vel alltid vært uten ryggrad. :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episoden var bra, men ikke den beste jeg har sett. En del ting kunne de ha kuttet ut, og jeg tenker spesielt på den scenen mellom Missandei og Grey Worm. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sheherasade skrev:

Kan ikke si jeg ble overrasket over at han var en feiging. Han ble helt ødelagt av torturen, og han har vel alltid vært uten ryggrad. :riste:

Synes ikke man skal kalle han feig og uten ryggrad. Han kjempet til kampen var over. Hvor mange hadde turt det?  Dette samtidig som psyken hans forståelig nok er helt ødelagt. Han skal ha for hva han gjorde og synes ikke han er feig fordi han knakk på slutten. Er det virkelig noen som kan ha opplevd det Theon har opplevd og samtidig se på tortur og tenke "jeg er villig til å bli lekt med av en psykopat en gang til for æren min"?

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva med sandslangene? Da viser det seg jo at hele den delen av historien egentlig har vært ubrukelig hele veien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 7/18/2017 den 8.34, AnonymBruker skrev:

Det kunne ha blitt flere serier om mange av karakterene og deres reise. Gleder meg til å følge Arya, og selvfølgelig Daenerys (og mange andre, syns det er så mange gode karakterer i serien). Flere i Westeros er skeptiske til Dany, men det virker rart for meg som seer; vi har jo blitt kjent med henne og vet hvordan hun er og hun er en av de få en kan stole på. 

Anonymkode: 15840...4fd

Som seere vet vi på ingen måte at Daenerys er en av the good guys enda. Hun er incest-barnet til galekongen, og viser tendenser til stormansgalskap og andre koko-avgjørelser, så dette kan fortsatt gå veldig galt. Det eneste vi vet nå er at hun sitter på de beste våpnene mot trusselen i nord. 

Anonymkode: c9b3b...4e8

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Som seere vet vi på ingen måte at Daenerys er en av the good guys enda. Hun er incest-barnet til galekongen, og viser tendenser til stormansgalskap og andre koko-avgjørelser, så dette kan fortsatt gå veldig galt. Det eneste vi vet nå er at hun sitter på de beste våpnene mot trusselen i nord. 

Anonymkode: c9b3b...4e8

Det virker da som om hun i det minste har folkets beste som fokus, da hun har slått meget hardt ned på slaveri, og mht. dialogen med Lord Varys. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var glad å ser at Theon reddet seg. Jeg tenker at han kunne ikke gjøre ingenting å redde søsteren sin. Det var god han så ikke på henne dør.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, jabx skrev:

Og hva med sandslangene? Da viser det seg jo at hele den delen av historien egentlig har vært ubrukelig hele veien?

Men det er jo sånn verden fungerer, man lever her og nå og prøver å planlegge fremtiden. Den historien var jo ikke ubrukelig, det var en del av historien som forløp seg, og med den delen endte det slik det endte. Jeg er klar over at dette er en serie, men det er jo nettopp det som er poenget med denne serien, life happen. Du er ikke trygg bare fordi du er viktig eller en stor del av historien. :) 

Anonymkode: b67b5...cfe

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skulle Theon egentlig gjort? Siden han hoppet i havet kan han faktisk rapportere tilbake eller gjøre annen nytte for seg. Hadde han angrepet hadde de nok vært døde begge to. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Flere som tror Hot Pie vil ende opp på jerntronen?

IMG_1696.JPG

Anonymkode: 82242...6a7

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo sånn verden fungerer, man lever her og nå og prøver å planlegge fremtiden. Den historien var jo ikke ubrukelig, det var en del av historien som forløp seg, og med den delen endte det slik det endte. Jeg er klar over at dette er en serie, men det er jo nettopp det som er poenget med denne serien, life happen. Du er ikke trygg bare fordi du er viktig eller en stor del av historien. :) 

Tja, Daenerys var vel trygg i de første 6 sesongene?  Jeg hadde i hvert fall stusset veldig om hun døde før hun kom til Westeros i sesong 7.  Da hadde man jo brukt enormt med tid for noe som var helt urelevant for hovedhistorien. 

Hva om Whitewalkerene aldri angriper, men ombestemmer seg og drar tilbake der de kom fra uten at man får en begrunnelse?  Hadde vært veldig spesielt om det var det som var avslutningen på serien. Jeg synes ikke det hadde bidratt positivt til serien selv om det hadde vist at ingenting er sikkert i serien akkurat som i livet.  

Når Ned Stark ble drept så trodde jeg selvsagt at han var trygg, han var jo fortsatt relevant for hovedhistorien og det samme var jo det at han døde. Det var jo med på å starte konflikten i hovedhistorien.

Sånn tenker i hvert fall jeg. 

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med all tiden man brukte på sandslangene så skulle man jo anta at de faktisk har et eller annet å si for historien. Når man har såpass begrenset med sendetid så bør man ikke kaste det bort på blindveier som dette.

Det har ingenting med om noen er trygge eller ikke å gjøre. Det har å gjøre med at hele historien kunne vært fortalt uten å kaste bort dyrebar skjermtid på sandslangene når de uansett var irrelevante.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...