Gå til innhold

Game of Thrones (USA-sendetid) Bokprat IKKE lov!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jaja. Om du vil insistere på at han er en Targaryen i forkledning fordi han er skallet, så gjerne for meg.

Har jeg aldri skrevet. Derimot er det bare ett av mange tegn på at han kan være en Targis. Men det har jeg alt nevnt.

Anonymous poster hash: 96c5c...b95

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jaja. Om du vil insistere på at han er en Targaryen i forkledning fordi han er skallet, så gjerne for meg.

Har jeg aldri skrevet. Derimot er det bare ett av mange tegn på at han kan være en Targis. Men det har jeg alt nevnt.

AnonymBruker
Skrevet

Skrevet

Jeg er egentlig veldig skuffa over dagens episode :(

Jeg håper de klarer å redde seg inn igjen for min del, game of thrones er all time favorite, og håper at det fortsetter sånn.

Hvorfor ble du skuffet? Dette var jo en gedigen opptur, og uten tvil sesongens beste :) Hardhome-scenene var storslagne, Tyrion er på topp og Sansa får endelig en opptur.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Episode 8 var litt nedtur...

Ja, for noe vås, altså. Zombier er så gørr kjedelig.

• Liker 1
Skrevet

Det er forskjell på white walkers og others. White walkers er de som ser litt annerledes ut, en slik som Jon sloss med, og han som sto på brygga på slutten. De har en hær av others, som er levende lik.

Jeg likte forsåvidt episoden, men synes de drar ut slåssescener så mye nå (jeg synes egentlig ikke det er så spennende). Også irriterte det meg når hun wildling-dama sa til barna at joda hun kom etter, hun LOVTE. Da skjønte jeg at de kom til å bli angrepet og hun kom til å dø, typisk hollywood-greie.

Jeg håper det blir litt mer spennende med Dany nå som Tyrion er tilstede! Da blir det ihvertfall litt vittigheter, og forhåpentligvis litt nytt og action.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Men faen som jeg digga hun wildling-dama, da! :D

Det er jo hun TV-dama fra den danske serien Borgen.

• Liker 2
Gjest Caress
Skrevet

Aldri hørt om :P Er hun dansk altså? Awesome, enda en grunn til å elske dansker! ^^

Gjest Nikee
Skrevet

Det er det! Jeg kunne ikke finne ut hvor jeg hadde henne fra :jepp: Synd at hun døde så fort da, men de zombie ungene skremte livet av meg. For en måte å dø på :redd:

Skrevet

Wow, for en bra episode! Jeg rådigger at Tyrion og Dany jobber sammen nå, de kan bli et konge-team!

Og Hardhome-scenen var awesome. Jeg synes generelt sett også at kampscener er kjedelig, men dette var superspennende og interessant.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Wow, for en bra episode! Jeg rådigger at Tyrion og Dany jobber sammen nå, de kan bli et konge-team!

Og Hardhome-scenen var awesome. Jeg synes generelt sett også at kampscener er kjedelig, men dette var superspennende og interessant.

Ja, det var på tide med litt undead action. Og Valyrisk Stål for Seier! (VSS). Den hvite vandreren hadde tydeligvis sitt livs (eller døds?) WTF!!?-øyeblikk da Longclaw ikke ble splintret av lansen hans. Lurer på om han visste at han var ETT heldig treff unna fullstendig tilintetgjørelse? I så fall tror jeg muligens den indre dialogen hans var noe i retning av "Fuck, fuck, fuck, fuck! Et faens valyrisk sverd!"

Oppvåkningen av alle de som døde i slaget ved Hardhome var nærmest episk, med überdemonen som stod på brygga, så utrolig arrogant og selvsikker. Det var en temmelig fortetta scene. Virkelig bra.

Tyrion er alltid konge uansett hvor han er. Han er en usannsynlig smart og sjarmerende liten mann.

Endret av Mann 42
  • Liker 2
Skrevet

Hvorfor ble du skuffet? Dette var jo en gedigen opptur, og uten tvil sesongens beste :) Hardhome-scenene var storslagne, Tyrion er på topp og Sansa får endelig en opptur.

Det er jo strengt tatt ikke noen opptur. Hennes egen situasjon er akkurat like ille som den var før hun fikk vite at Bran og Rickon lever. Eller i det minste ikke ble myrdet slik hun opprinnelig trodde.

Skrevet

Ja, det var på tide med litt undead action. Og Valyrisk Stål for Seier! (VSS). Den hvite vandreren hadde tydeligvis sitt livs (eller døds?) WTF!!?-øyeblikk da Longclaw ikke ble splintret av lansen hans. Lurer på om han visste at han var ETT heldig treff unna fullstendig tilintetgjørelse? I så fall tror jeg muligens den indre dialogen hans var noe i retning av "Fuck, fuck, fuck, fuck! Et faens valyrisk sverd!"

Tyrion er alltid konge uansett hvor han er. Han er en usannsynlig smart og sjarmerende liten mann.

Han ble jo tillintetgjort? Smashed into little icy pieces.

Tyrion er genial.

Skrevet

Jeg lurer på om jeg kanskje bare er skuffet over at de ikke har fulgt *må ikke nevnes* litt mer.

Syntes de to forrige episodene var bedre. Men, det skal nevnes at humøret var vidt forskjellig :P Må vel prøve å se den en gang til!

Skrevet

Det er jo strengt tatt ikke noen opptur. Hennes egen situasjon er akkurat like ille som den var før hun fikk vite at Bran og Rickon lever. Eller i det minste ikke ble myrdet slik hun opprinnelig trodde.

Jeg vil jo si at å gå fra å tro hele familien er død, til å finne ut at to av brødrene dinen kanskje lever må karakteriseres som en opptur. Det gjør ikke noe med situasjonen hennes, men kan ihvertfall gjøre noe for humør og utholdenhet.

• Liker 3
Gjest Haaploes
Skrevet

Å tro at småbrødrene dine har blitt drept av fosterbroren deres, finne ut at fosterbror løy og at småbrødre muligens er i live likevel...jeg vil kalle det en opptur.

Skrevet

Jeg vil jo si at å gå fra å tro hele familien er død, til å finne ut at to av brødrene dinen kanskje lever må karakteriseres som en opptur. Det gjør ikke noe med situasjonen hennes, men kan ihvertfall gjøre noe for humør og utholdenhet.

Jeg ser hva du mener, men jeg synes det sier litt om serien: Det faktum at man nå får høre at ens to lillebrødre ikke ble drept og brent, men heller har lidd en uviss skjebne alene i skogen i flere år - DET regnes som en opptur. ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er forskjell på white walkers og others. White walkers er de som ser litt annerledes ut, en slik som Jon sloss med, og han som sto på brygga på slutten. De har en hær av others, som er levende lik.

WW og Others er det samme. De levende døde er wights. :opplyser::)

Anonymous poster hash: 723b7...e59

• Liker 1
Gjest Caress
Skrevet

Oppvåkningen av alle de som døde i slaget ved Hardhome var nærmest episk, med überdemonen som stod på brygga, så utrolig arrogant og selvsikker. Det var en temmelig fortetta scene. Virkelig bra.

Ahaha, da han begynte med det der trodde jeg først at han bare heva armene som i "so whatcha gonna do, bitch?" :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

WW og Others er det samme. De levende døde er wights. :opplyser::)

Anonymous poster hash: 723b7...e59

Nei, det er ikke det samme. Zombiene er bare lik som slåss, de kan drepes (igjen) av vanlige våpen. White walkers er de skumle "sjefene". De som tydeligvis trenger nyfødte guttebabyer for å bli flere. De kan ikke drepes av vanlige våpen.

Anonymous poster hash: c9966...9ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...