Atrix Skrevet 28. mai 2015 #1961 Skrevet 28. mai 2015 Offisielt er vel de døde ettersom Theon faka å brenne dem da han tok Winterfell. Lurer på om de får noen rolle videre..
Gjest Caress Skrevet 28. mai 2015 #1962 Skrevet 28. mai 2015 Lurer på om de får noen rolle videre.. Alt det der kjedelige styret i forrige sesong må vel ha en eller annen hensikt. Evnene deres og reisen og det der. Så tipper de dukker opp snart. 1
Mann 42 Skrevet 28. mai 2015 #1963 Skrevet 28. mai 2015 Offisielt er vel de døde ettersom Theon faka å brenne dem da han tok Winterfell. Brandon Stark er trygt forvart i et tre nord for muren. Den yngste ble sendt bort sammen med villkvinnen som de flyktet sammen med i sesong 2.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #1964 Skrevet 29. mai 2015 Tommen er så fryktelig gørrkjedelig. For en b-karakter av dimensjoner, og b-skuespiller også. Savner Joffrey. Anonymous poster hash: 96c5c...b95 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #1965 Skrevet 29. mai 2015 Flere som tror at Lord Varys egentlig er en Targaryen? At han har shava av seg håret for å ikke bli avslørt av den karakteristiske sølvfargen? Anonymous poster hash: 96c5c...b95 1
Kassiopeia Skrevet 29. mai 2015 #1966 Skrevet 29. mai 2015 Flere som tror at Lord Varys egentlig er en Targaryen? At han har shava av seg håret for å ikke bli avslørt av den karakteristiske sølvfargen?Anonymous poster hash: 96c5c...b95 Nei, det tror jeg absolutt ikke.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #1967 Skrevet 29. mai 2015 Nei, det tror jeg absolutt ikke. Hvorfor ikke? Vi har Daenerys, Aerys, Viserys.. Tror det er et slags skjult hint at navnet Varys ligner på typiske Targaryen-navn, pluss at han også har shava av seg håret. Det er neppe tilfeldig! Kan hende det er et falskt hint, men hele greia med at Varys nå jobber for at Daenerys skal komme "hjem" for å overta showet gjør at man kan mistenke at han er en del av klanen. Anonymous poster hash: 96c5c...b95 1
Sølvrosen Skrevet 29. mai 2015 #1968 Skrevet 29. mai 2015 (endret) Hvorfor ikke? Vi har Daenerys, Aerys, Viserys.. Tror det er et slags skjult hint at navnet Varys ligner på typiske Targaryen-navn, pluss at han også har shava av seg håret. Det er neppe tilfeldig! Kan hende det er et falskt hint, men hele greia med at Varys nå jobber for at Daenerys skal komme "hjem" for å overta showet gjør at man kan mistenke at han er en del av klanen. Anonymous poster hash: 96c5c...b95 Daenerys, Aerys og Viserys er navn fra Valyria, som er stedet Targaryen-familien kom fra. Valyria kontrolerte hele Essos i mange århundrer, og de snakker fremdeles Valyrisk i Essos. Varys er fra en av byene i Essos, så det er ikke så rart at navnet hans har en vis likhet. Edit: Varys er skallet fordi han er en evenuk. De blir gjerne skallede og lubne pga manglende hormonproduksjon. Det utelukker selvfølgelig ikke teorier som secret blackfyre og lignende, men bokprat og spekulering er ikke lov her. Endret 29. mai 2015 av Sølvrosen 2
Atrix Skrevet 29. mai 2015 #1969 Skrevet 29. mai 2015 *sukk nå er det bare et par dager til neste episode slippes....
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #1970 Skrevet 29. mai 2015 Daenerys, Aerys og Viserys er navn fra Valyria, som er stedet Targaryen-familien kom fra. Valyria kontrolerte hele Essos i mange århundrer, og de snakker fremdeles Valyrisk i Essos. Varys er fra en av byene i Essos, så det er ikke så rart at navnet hans har en vis likhet. Edit: Varys er skallet fordi han er en evenuk. De blir gjerne skallede og lubne pga manglende hormonproduksjon. Det utelukker selvfølgelig ikke teorier som secret blackfyre og lignende, men bokprat og spekulering er ikke lov her. Spekulering er da lov. Har ingenting med bøkene å gjøre. Jeg mener det er for mange tilfeldigheter. Varys søker å føre Tyrion til Daenerys, som en rådgiver til sistnevnte som skal overta Westeros. Han har nok jobbet i skjul for dette hele tiden. Varys heter noe lignende. Varys skjuler hårfargen sin. At evnukker blir skalla høres ut som noe du finner på i farten. Anonymous poster hash: 96c5c...b95 1
Okapi Skrevet 29. mai 2015 #1971 Skrevet 29. mai 2015 Jeg tror Varys er ærlig når det gjelder hensiktene sine. Har aldri fått noen indikasjoner på noe annet.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #1972 Skrevet 29. mai 2015 Jeg tror Varys er ærlig når det gjelder hensiktene sine. Har aldri fått noen indikasjoner på noe annet. Han kan fint være ærlig, og samtidig være en Targaryen! Anonymous poster hash: 96c5c...b95
jabx Skrevet 29. mai 2015 #1973 Skrevet 29. mai 2015 Hva med dem som hadde gledet seg til å finne ut at det finnes bøker, da? Det ødelegger jo for dem! Det påvirker ikke handlingen i serien, og den hypotetiske gruppen eksisterer ikke uansett.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #1974 Skrevet 30. mai 2015 Det påvirker ikke handlingen i serien, og den hypotetiske gruppen eksisterer ikke uansett. Jeg har ikke lest bøkene enda... Anonymous poster hash: 6eb4c...1ea
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #1975 Skrevet 30. mai 2015 Jeg har ikke lest bøkene enda... Anonymous poster hash: 6eb4c...1ea Hvem har sagt at du har gjort det?Anonymous poster hash: 96c5c...b95 1
ninuska_ Skrevet 30. mai 2015 #1976 Skrevet 30. mai 2015 Tråden er ryddet for spoiling, ninuska_, adm
Sheherasade Skrevet 31. mai 2015 #1977 Skrevet 31. mai 2015 (endret) Eh, FAIL! Bøkene ble PÅBEGYNT for lenge siden. Men serien er ikke på langt nær ferdig skrevet, og George RR Martin anslår vel at det mangler to eller tre bøker. Plottet er visstnok klart i det alt vesentlige, men detaljene er ikke helt på plass. For flere av hovedpersonene har man nådd slutten på historielinjene så langt, og manusforfatterne må finne på ting selv, i samråd med Martin. Håper jeg. Ja, bøkene som er skrevet så langt da, mente jeg. Selvsagt. Virket ut fra hva folk skrev at de ikke visste om dette. Men bra jeg misforstod, da. Endret 31. mai 2015 av Sheherasade 1
Atrix Skrevet 31. mai 2015 #1978 Skrevet 31. mai 2015 Noen som vet når den nye episoden slippes på hbo?
Mann 42 Skrevet 31. mai 2015 #1979 Skrevet 31. mai 2015 Han kan fint være ærlig, og samtidig være en Targaryen! Anonymous poster hash: 96c5c...b95 Jeg tror meningen var at Varys kan være det han utgir seg for, nemlig en evnukk fra en av de frie byene, spionmester i Kings Landing, og at han ikke er en Targaryen i det hele tatt. At han er balleløs har vi fått et par klare beviser på i løpet av TV-serien. Blant annet var det en forførelsesscene der en prostituert forsøkte å gjøre seg lekker med ham, og la handa i skrittet hans, uten å finne noen manndom. None whatsoever. Varys trakk beklagende på skuldrene og smilte litt trist.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #1980 Skrevet 31. mai 2015 Jeg tror meningen var at Varys kan være det han utgir seg for, nemlig en evnukk fra en av de frie byene, spionmester i Kings Landing, og at han ikke er en Targaryen i det hele tatt. At han er balleløs har vi fått et par klare beviser på i løpet av TV-serien. Blant annet var det en forførelsesscene der en prostituert forsøkte å gjøre seg lekker med ham, og la handa i skrittet hans, uten å finne noen manndom. None whatsoever. Varys trakk beklagende på skuldrene og smilte litt trist. Har noen skrevet at han ikke er evnukk?Han kan jo fint være både en Targaryen og en evnukk!Anonymous poster hash: 96c5c...b95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå