Jellybean78 Skrevet 2. januar 2013 #441 Skrevet 2. januar 2013 Men det kunne gjerne vært 9 dager. Nå har jeg sett ferdig seson 2, men man sitter jo igjen med 1000 spørsmål Fantastisk bra avsluttning av sesong 2. Lurer på hva the white walkers skal gjøre med Sam, det så ut som de bare stoppet ved siden av han. Lurer også på om stakkars Sansa noen gang kommer seg hjem. Hadde du lest bøkene, hadde du visst svaret på allt dette 2
Gjest Aria. Skrevet 2. januar 2013 #442 Skrevet 2. januar 2013 Hadde du lest bøkene, hadde du visst svaret på allt dette Hehe ja. Blir vel kanskje nødt til det nå
Gjest Katten. Skrevet 2. januar 2013 #443 Skrevet 2. januar 2013 Ble ferdig med samtlige bøker for en stund siden. Faen så kjipt.
Thought-Fox Skrevet 2. januar 2013 #444 Skrevet 2. januar 2013 Ble ferdig med samtlige bøker for en stund siden. Faen så kjipt. Da begynner man på Dunk and Egg-novellene.
Gjest Katten. Skrevet 2. januar 2013 #445 Skrevet 2. januar 2013 Da begynner man på Dunk and Egg-novellene. Ooooo, danke! Har dessverre litt for mye annet på leselisten atm.
Anciol Skrevet 4. januar 2013 #446 Skrevet 4. januar 2013 (endret) Robb Stark er en dust i enkelte sammenhenger! Og Sansa var en gås i begynnelsen! Endret 4. januar 2013 av Anciol
Gjest Aria. Skrevet 4. januar 2013 #447 Skrevet 4. januar 2013 Robb Stark er en dust i enkelte sammenhenger! Og Sansa var en gås i begynnelsen! Enig i det siste. Og Daenerys begyner å bli litt vel høy på pæra. Cersei virker snill et øyeblikk, så snur hun og gjør noe fælt igjen. Man får liksom litt håp med henne at hun skal bli "snill" men hun skuffer hver gang. Samme med Jamie i det buret med den andre fangen.
Anciol Skrevet 4. januar 2013 #448 Skrevet 4. januar 2013 Enig i det siste. Og Daenerys begyner å bli litt vel høy på pæra. Cersei virker snill et øyeblikk, så snur hun og gjør noe fælt igjen. Man får liksom litt håp med henne at hun skal bli "snill" men hun skuffer hver gang. Samme med Jamie i det buret med den andre fangen. Cersei er en kvinnelig utgave av Dr.Jekyll og Mr.Hyde:) Jaime har et crush på Brienne!
NancyB. Skrevet 4. januar 2013 #449 Skrevet 4. januar 2013 (endret) Robb Stark er en dust i enkelte sammenhenger! Og Sansa var en gås i begynnelsen! Sansa har dritbra karakterutviklinga. Likte ho ikkje i første sesong, no er ho blant favorittane. Og det er vel akkurat det som er meininga. Gledar meg verkeleg til å sjå fortsettelsen hennes. Angåande Cersei og Jamie, eg trur aldri dei kjem til å gjer noko for anna enn sitt eiga beste. Vil forsåvidt ikkje at dei skal bli snille heller, for då mistar serien nokon av sine mest interessante karakterar. Tyrion er og blir den aller beste, men det er vel ein ganske vanleg meining. Endret 4. januar 2013 av NancyB.
Nektarin Skrevet 4. januar 2013 #450 Skrevet 4. januar 2013 Cersei er en kvinnelig utgave av Dr.Jekyll og Mr.Hyde:) Jaime har et crush på Brienne! Vær så snill og la være å spoile tråden. 1
NancyB. Skrevet 4. januar 2013 #451 Skrevet 4. januar 2013 Vær så snill og la være å spoile tråden. Eg er ganske anti-spoiler, men her ser eg verkeleg ikkje spoileren. Det er vel berre noko Anicol antek? Eller er eg skikkeleg treig no?
Anciol Skrevet 4. januar 2013 #452 Skrevet 4. januar 2013 Alle ser jo at Cersei er splittet personlighet i S 1 og 2, mens Jaime i S 2 flørter med Brienne!
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #453 Skrevet 4. januar 2013 Hadde vært fint om vi bare hadde snakket om den episoden som er sendt på tv hver uke (pluss det som allerede er sendt). Dere som har sett, lest og lastet ned alt som finnes, vet jo mye mere enn vi andre og det er et spørsmål om tid før dere forsnakker dere. La oss andre få leve i spenning enn så lenge? Anonym poster: 1c09d228d6dbcc7c1e92423af72aa68f
NancyB. Skrevet 4. januar 2013 #454 Skrevet 4. januar 2013 Hadde vært fint om vi bare hadde snakket om den episoden som er sendt på tv hver uke (pluss det som allerede er sendt). Dere som har sett, lest og lastet ned alt som finnes, vet jo mye mere enn vi andre og det er et spørsmål om tid før dere forsnakker dere. La oss andre få leve i spenning enn så lenge? Anonym poster: 1c09d228d6dbcc7c1e92423af72aa68f Eg ser problemstillinga di, og eg skjønnar at det er irriterande, men sidan serien blir sendt over eit halvt år seinare i Norge enn i USA, trur eg dette kan bli vanskeleg. Dei fleste som vil diskutere serien er jo interessert i den, og dei som er interesserte ser det jo så fort som mogleg... Eg trur man rett og slett berre må belage seg på å kunne bli spoila så fort ein ny episode er vist i USA. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #455 Skrevet 4. januar 2013 Kanskje de det gjelder kunne lage nye spoiler-tråd for likesinnede? Bare et lite ønske fra meg. Anonym poster: 1c09d228d6dbcc7c1e92423af72aa68f
fresas Skrevet 4. januar 2013 #456 Skrevet 4. januar 2013 Hadde vært fint om vi bare hadde snakket om den episoden som er sendt på tv hver uke (pluss det som allerede er sendt). Dere som har sett, lest og lastet ned alt som finnes, vet jo mye mere enn vi andre og det er et spørsmål om tid før dere forsnakker dere. La oss andre få leve i spenning enn så lenge? Anonym poster: 1c09d228d6dbcc7c1e92423af72aa68f Både hele sesong 1 og 2 har blitt diskutert tidligere i denne tråden allerede, så det er nok litt sent. 3
fresas Skrevet 4. januar 2013 #457 Skrevet 4. januar 2013 Kanskje de det gjelder kunne lage nye spoiler-tråd for likesinnede? Bare et lite ønske fra meg. Anonym poster: 1c09d228d6dbcc7c1e92423af72aa68f Hva med å heller lage en ny tråd for de som følger med på episodene slik de blir vist på norsk tv? 3
Gjest Armule Skrevet 4. januar 2013 #458 Skrevet 4. januar 2013 Hadde vært fint om vi bare hadde snakket om den episoden som er sendt på tv hver uke (pluss det som allerede er sendt). Dere som har sett, lest og lastet ned alt som finnes, vet jo mye mere enn vi andre og det er et spørsmål om tid før dere forsnakker dere. La oss andre få leve i spenning enn så lenge? Anonym poster: 1c09d228d6dbcc7c1e92423af72aa68f "Vi" har allerede snakket lenge og vel om episodene som ble sendt på amerikansk tv ifjor. Det fremgår jo ganske klart i HI at dette ikke er snakk om norsk sendetid. Hvis du vil slippe spoilere, så er nok det beste å opprette en egen tråd for GoT etter norsk sendetid. Episodene er vel muligens også tilgjengelig på HBO nordic. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå