Gå til innhold

Lett å selge bunad?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har enda bunden jeg fikk til min konfirmasjon hengende innerst i klesskapet... Den har aldri vært brukt med unntak av konfirmasjonsdagen. Føler liksom at den bare støver bort, og har derfor tenkt på å selge den. Får litt kvalser mtp. at det var konfirmasjonsgave fra mor og far, men jeg tror nå de fikk beskjed om at jeg sannsynligvis aldri kom til å bruke den. :fnise:

Men jo, er det lett å få solgt en bunad? Den kostet vel en 20-25.000 da jeg fikk den, minus sølv, så vil jo ikke gi den bort heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får nok ikke fullpris for den, for folk pleier jo å få bunader skreddersydd for den prisen.. Du kan sikkert klare å selge den, men du må nok belage deg på å slå av en god del på prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått inntrykk av at bunader er lette å selge, det er jo veldig i vinden akkurat nå :) Sett inn annonser i lokalavis, finn.no, og andre steder så skal du se du får napp :) Hør med foreldrene dine hva den koster, også slår du litt av på prisen. Men til å begynne med ville jeg satt prisen ganske nært hva dere betalte, da en bunad faktisk ikke går av mote, og mange er villige til å betale mye for et slikt plagg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok en spesielt gunstig tid å selge den på - mange vil ha bunad til 17. mai. Da jeg skulle ha bunad så jeg kun etter brukt, fordi jeg ikke hadde råd til ny. Jeg fant min på finn.no.

Hva slags bunad skal du selge, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...