Gå til innhold

Venneforespørsel på facebook

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt en på vent ganske lenge hvor jeg ikke har godtatt. Dette er for at jeg har vært usikker rett og slett. Men om jeg nå bestemmer meg for å legge han til så vil han jo se det og husker vel at han ikke har sendt meg noen forespørsel de siste dagene akkurat.

Litt flaut da egetlig.. Er faktisk mange uker siden han sendte en forespørsel.

Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Gjest Fikira
Skrevet

Man skal da komplisere alt... =p

Bare klikk aksepter om du vil ha personen på lista...

Skrevet

Hvis han hadde spurt deg hva som skjedde så hadde jeg enten vært ærlig, og fortalt hvordan det var. Hvis ikke, så hadde jeg sagt at jeg trykket på noe så den ble borte, også plutselig fant jeg den el noe slikt :sjenert:

Skrevet

Tror ikke han bryr seg noe særlig, hadde nok bare trykket aksepter hvsi jeg hadde kjent han.

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt en på vent ganske lenge hvor jeg ikke har godtatt. Dette er for at jeg har vært usikker rett og slett. Men om jeg nå bestemmer meg for å legge han til så vil han jo se det og husker vel at han ikke har sendt meg noen forespørsel de siste dagene akkurat.

Litt flaut da egetlig.. Er faktisk mange uker siden han sendte en forespørsel.

Hva hadde dere gjort?

når du er usikker så lenge,så er det vel kansje ikke en venn?

AnonymBruker
Skrevet

Derfor jeg spør er fordi jeg er slik selv. Om jeg hadde lagt til noen så hadde jeg husket det. Og hadde blitt litt betenkt/skuffet om vedkommende la meg til først 2 mnd. etterpå. Så synes det blir litt dumt ovenfor ham at jeg ikke har lagt han til før. Kjenner han heller ikke nok til å legge ut om hvorfor han ikke dukket opp før nå.

når du er usikker så lenge,så er det vel kansje ikke en venn?

80% på listen er ikke mine venner :P. De fleste er jo folk man gikk i klasse med, har jobbet med, naboer etc. Men anser jo ikke de som mine venner da. Men hyggelig å ha de der!

AnonymBruker
Skrevet

Det er bare facebook ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...