Gjest LR Skrevet 30. april 2011 #1 Skrevet 30. april 2011 Jeg har slitt mye med paranoia og angst og diverse i en god stund, og tror paranoiaen toppet seg da jeg begynte å frykte at psykologen min ikke var et vanlig menneske, men sendt til jorden for å ødelegge meg eller noe. Og at det ville komme horn opp fra pannen hennes hvis jeg konfronterte henne med det. Dette roet seg gradvis heldigvis. Men i det siste så har jeg vært under et enormt press og stress, og i dag begynner hodet å bli rart. Føler at livet snart skal være over. Som om jeg har feber eller noe, og var ute og gikk en tur og ting føltes som om jeg så en film. Lydene var høye, og jeg følte meg veldig utilpass. Jeg vet ikke om jeg var psykotisk da paranoiaen stod på som verst, men er det noen som vet hvordan det kjennes ut når man er pre-psykotisk, grensepsykotisk eller hva det kalles? Klarer bare å ligge i sengen jeg nå og småsove litt innimellom. Går på lav dose seroquel.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #2 Skrevet 30. april 2011 Jeg har slitt mye med paranoia og angst og diverse i en god stund, og tror paranoiaen toppet seg da jeg begynte å frykte at psykologen min ikke var et vanlig menneske, men sendt til jorden for å ødelegge meg eller noe. Og at det ville komme horn opp fra pannen hennes hvis jeg konfronterte henne med det. Dette roet seg gradvis heldigvis. Men i det siste så har jeg vært under et enormt press og stress, og i dag begynner hodet å bli rart. Føler at livet snart skal være over. Som om jeg har feber eller noe, og var ute og gikk en tur og ting føltes som om jeg så en film. Lydene var høye, og jeg følte meg veldig utilpass. Jeg vet ikke om jeg var psykotisk da paranoiaen stod på som verst, men er det noen som vet hvordan det kjennes ut når man er pre-psykotisk, grensepsykotisk eller hva det kalles? Klarer bare å ligge i sengen jeg nå og småsove litt innimellom. Går på lav dose seroquel. klassisk grensepsykotisk... har du lagt deg inn før? ta eventuelt kontakt med psyk.legevakt. De er flinke:o)
Gjest LR Skrevet 30. april 2011 #3 Skrevet 30. april 2011 klassisk grensepsykotisk... har du lagt deg inn før? ta eventuelt kontakt med psyk.legevakt. De er flinke:o) Ikke vært lagt inn før nei men har vurdert det. Hva er forskjellen på grensepsykotisk og prepsykotisk da? Hvor ringer man for å snakke med psykiatrisk legevakt da?
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #4 Skrevet 30. april 2011 Hvis du bor i Oslo; http://www.legevakten.oslo.kommune.no/akutt_legehjelp_i_oslo/legevakten_i_storgt_40/psykiatrisk_legevakt/ Hvis du tar kontakt med dem må du du fortelle om de mest absurde tankene du har hatt,de møter de mange syke mennesker, skal du bli innlagt må du bli vurdert som tilstrekkelig psykisk ustabil,så ikke vær redd for å si hva du har gått igjennom
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #5 Skrevet 30. april 2011 Hvilke andre tanker er det du sliter med?
Gjest LR Skrevet 30. april 2011 #6 Skrevet 30. april 2011 Hvilke andre tanker er det du sliter med? Jeg blir paranoid bare av at du spør
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #7 Skrevet 30. april 2011 ok. håper du kan snakke med noen du er nær.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå