Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har packard bell laptop og er veldig fornøyd med den.

Skrevet

Jeg ser Packard Bell igjen er ute med feil i varebeskrivelsen. Av og til blir jeg i tvil om det er et hendelig uhell eller om de lyver med overlegg.

Denne har bedre prosessor og er ellers ganske lik, til samme pris.

Har du skjerm fra før?

Skrevet

Jeg ser Packard Bell igjen er ute med feil i varebeskrivelsen. Av og til blir jeg i tvil om det er et hendelig uhell eller om de lyver med overlegg.

Har du skjerm fra før?

Nei jeg har ikke skjerm, hehe og ja, vet jo selvfølgelig at jeg trenger en ;) ;)

Skrevet

Har du skjerm fra før?

likte forresten den du linket til bedre enn den jeg selv fant ;) jeg har egentlig ikke SÅ god peiling på hva som er bra og hva som er mindre bra når det kommer til data ;)

Skrevet

Den bruken du beskriver er veldig lett og krever ikke så mye av maskinvaren. Så jeg ville faktisk sett på noen billigere PC-er.

Om det bare er snakk om lett bilderedigering burde denne holde:

2500 kr

Om du vil ha en som er raskere og med større lagringsplass kan du se på denne:

3500 kr

Om du trenger mer lagringsplass er det som regel veldig enkelt å sett inn en større harddisk i fremtiden selv. Om du ikke ønsker å åpne maskinen så er det jo bare å kjøpe en ekstern harddisk. Disse maskinene jeg linker til bruker AMD-prosossor, og AMD har generelt vært mye flinkere enn Intel når det kommer til bakoverkompabilitet. Dette betyr at du lettere kan oppgradere den i fremtiden.

Uansett så tror jeg alle nye stasjonære maskiner idag vil være mer enn rask nok for deg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...