Gå til innhold

Livet mitt er ingenting..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg savner å smile og le av lykke når jeg sitter for meg selv og tenker over livet mitt i fred og ro. Jeg savner å ha noe å se frem til. Jeg savner å være glad. Jeg savner å ha noen å snakke med. Jeg savner å ha en meningsfyllt dag. Jeg savner alt..

Jeg går på skole, men møter nesten aldri opp lenger fordi motivasjonen min tar overhånd. Jeg orker ikke menneskene i klassen min, og jeg orker egentlig ikke skolen i det hele tatt. Jeg som egentlig er så skoleflink og pliktoppfyllende.. Også er jeg i ferd med å ødelegge skolegangen min? Jeg har ingen ordentlige venner, og har ikke hatt det på noen år, siden "venninne"..gjengen min fryste meg ut. Jeg er sosial og ei jente som har flere positive sider enn de fleste, men likevel har jeg ikke klart å bygge opp nye, stabile nettverk. Jeg vet jeg er godt likt, men det er sjelden noen spør om jeg vil finne på noe med dem. Jeg vil bare bort herfra, før jeg dør av min egen skygge. For ja, jeg er ensom. Jeg elsker å være i mitt eget selskap, men samtidig er jeg sosial og liker å omgås andre.

Jeg har ingenting å se frem til lenger, bortsett i fra en rekke ferieturer jeg skal på snart. Hver gang jeg kommer meg bort(ferier) er jeg lykkelig, glemmer alt hjemme, blir kjent med masse herlige mennesker og føler virkelig glede. Men når sommeren er over, hva da? Da sitter jeg igjen med den samme ensomme, tomme følelsen. Jeg har vendt meg til dette, men jeg vet at det ikke er sånn det skal være.

Hva skal jeg gjøre med det her? Er det normalt å føle seg så tom hver eneste dag? Jeg er ikke deprimert, men jeg merker at det er begrenset hva en liten jente som meg skal tåle. Det er klart det går innpå meg, og jeg har det ikke noe bra.. Det er ikke denne tilværelsen jeg ønsker å være i! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, jeg kjenner meg så igjen i det du skriver! Men hva løsningen på problemene våre er, aner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Stoooooooor varm klem fra meg*

Kjenner at jeg har lyst til å skravle med deg på msn... har du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn deg noen venner. Det er KG-treff rundt om i hele Norge omtrent, bli med på et av dem! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg utrolig mye igjen av det du skriver. Ringte faktisk gråtende til stefaren min for å snakke ut om nettopp dette. Folk beskriver meg som en søt, pen, snill, rolig, reflektert osv - men likevel spør de meg aldri om jeg vil være med å finne på noe på fritiden. Jeg har jo prøvd og tatt initiativ, men mere har ikke skjedd, så jeg har gitt opp litt. Hvorfor det er sånn, vet jeg ikke. Rart at det skal være slik med enkelte, mens andre har en haugevis av venner...

Jaja. Jeg får heller prøve å se frem til den dagen jeg får meg samboer, barn og jobb. Da slipper jeg i hvert fall å tenke på dette med venner, og heller leve det "kjedelige" a4 livet og å styre med mitt. :) Ja, litt sært.. hehe

Hilsen vgs-elev

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare si at jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver.

Håper det ordner seg for deg! Så vil jeg gi deg en klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Stoooooooor varm klem fra meg*

Kjenner at jeg har lyst til å skravle med deg på msn... har du det?

Ja, det har jeg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg.. :)

Kan du ikke sende addressen din på en personlig melding til meg da? :) Hvis du vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke sende addressen din på en personlig melding til meg da? :) Hvis du vil?

oj det går visst ikke ann det..::S

eeeehm... tenketenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj det går visst ikke ann det..::S

eeeehm... tenketenke

Jeg merket det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg utrolig mye igjen av det du skriver. Ringte faktisk gråtende til stefaren min for å snakke ut om nettopp dette. Folk beskriver meg som en søt, pen, snill, rolig, reflektert osv - men likevel spør de meg aldri om jeg vil være med å finne på noe på fritiden. Jeg har jo prøvd og tatt initiativ, men mere har ikke skjedd, så jeg har gitt opp litt. Hvorfor det er sånn, vet jeg ikke. Rart at det skal være slik med enkelte, mens andre har en haugevis av venner...

Jaja. Jeg får heller prøve å se frem til den dagen jeg får meg samboer, barn og jobb. Da slipper jeg i hvert fall å tenke på dette med venner, og heller leve det "kjedelige" a4 livet og å styre med mitt. :) Ja, litt sært.. hehe

Hilsen vgs-elev

Dette synes jeg også er rart... :(

Og klem til dere andre!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

Jeg har det litt på samme måte, men i og med at jeg har samboer, føler jeg ikke den tomheten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...