Gjest Elyssa Skrevet 29. april 2011 #1 Skrevet 29. april 2011 Da tenker jeg spesielt på for depresjon. Vet mange bruker det mot ME. Virket det?
alexaa Skrevet 29. april 2011 #2 Skrevet 29. april 2011 Da tenker jeg spesielt på for depresjon. Vet mange bruker det mot ME. Virket det? Være ute i sola hjelper veldig syns nå jeg prøv heller det :D
Gjest Consensio Skrevet 29. april 2011 #3 Skrevet 29. april 2011 Joda, kjenner flere som har brukt 15.000kr og mer på denne behandlingen. En av dem var med i et ukeblad også og fortalte om hvor utrolig mye det hjalp henne og at hun nå endelig hadde blitt frisk. ALLE som har prövd det (som jeg vet om altså) har blitt like dårlige igjen en stund senere.
Gjest Elyssa Skrevet 29. april 2011 #4 Skrevet 29. april 2011 Joda, kjenner flere som har brukt 15.000kr og mer på denne behandlingen. En av dem var med i et ukeblad også og fortalte om hvor utrolig mye det hjalp henne og at hun nå endelig hadde blitt frisk. ALLE som har prövd det (som jeg vet om altså) har blitt like dårlige igjen en stund senere. Skjønner.. Men det handler vel egentlig om et tankemønster som man må følge. Og da burde van vel gå på oppfølgingskurs og sånn.. For man 'glemmer' det vel litt etter hvert..?
Gjest Consensio Skrevet 29. april 2011 #5 Skrevet 29. april 2011 Ja, disse syke menneskene som går på uföretrygd (altså minimalt med penger) brukte enda mer penger på oppfölgingskurser osv osv, likevel ble de syke igjen. Det er nemlig penger å hente på oss som er syke, fordi vi er så desperate etter å bli friske igjen og kunne leve normalt. Man må väre frisk og rik for å kunne väre syk... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå