Gå til innhold

Gastrolux


Gjest Cruella

Anbefalte innlegg

Gjest Cruella

Jeg trenger å bytte ut kjeler og stekepanne, og har lyst til å investere i Gastrolux. Dette er ganske dyre produkter, så det hadde vært fint hvis noen med erfaing kunne uttale seg.

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har stekepanne, og har klart å svi den også....

Bruker jo maks varme, og jeg aner ikke hvordan det skjedde, men nå er den helt håpløs til speilegg.

Den var jo kjempegrei det første året da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to gryter + grillpannen, og er bare så fornøyd! Ingenting brenner seg fast, og de er utrolig lette å holde rene! Det er jo gangske dyrt da, men jeg vil absolutt si at det er verdt invisteringen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har bestemt meg for å prøve det. Skal kjøpe stekepannen (28 cm) og en kasserolle i helga. Hvis jeg er fornøyd, kjøper jeg to kasseroller til.

:)

Cruella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har en 28 stekepanne, og er kjempefornøyd! Har hatt den i snart to år, og trenegr ikke smør eller noe i den. Min mor har imidlertid samme pannen, men har på en eller annen måte klart å ødelegge den slik at alt svir seg fast. Produksjonsfeil?

Jellyfish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er produksjonsfeil, men at hun sikkert har brukt for høy varme (slik som oss). Disse stekepannene med belegg skal jo ikke brukes på maks, slik som en jernpanne. Du får jo heller ikke den samme gode stekeskorpa som ved jernpanne. Men de er jo helt fantastiske så lenge man klarer å la være å svi. Men når det først er gjort!!!! SUKK.

Men nå er jo vår fra 99. En venninnne fikke beskjed om at gryter/stekepanner ikke er ment å vare så lenge, selv om de er rådyre. (Men det er mulig det gjaldt et annet rådyrt merke. Husker ikke. Hun var bare helt sjokkert over at en stekepanne til ca 1000,- ikke var ment å vare mer enn to år dersom den ble brukt daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk stekepanne og to kjeler i Gastrolux i gave til vårt bryllup for snart halvannet år siden. Bruker disse mye, og også på høy varme - uten at jeg har brent fast noe som helst i dem......Anbefales!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stekepanne og en gryte fra Gastrolux. Er kjempefornøyd! Kommer til å kjøpe meg flere etterhvert som jeg får råd. Bruker høy varme på mine gryter uten at de har blitt ødelagte av det.

Gastrolux brukes også mye på heimkunnskapsavdelingen på lærerskolen. Der utsettes de for mye bruk og all slags kokker, og garantert høye temperaturer. Har enda til gode å se en ødelagt Gastroluxgryte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
Gjest Lisbeth
Jeg trenger å bytte ut kjeler og stekepanne, og har lyst til å investere i Gastrolux. Dette er ganske dyre produkter, så det hadde vært fint hvis noen med erfaing kunne uttale seg.

:lol:

Spar pengene - de holder ikke hva de lover. Kjøpte selv en traktørpanne med 5 års garanti. I mellomtiden ble garantitiden redusert til 2 år (sikkert pga den elendige kvaliteten). Etter kort tid var pannen helt ødelagt. Alt sitter fast i den, men jeg får ikke noe på garantien.

Kvaliteten er elendig. Det eneste de tåler av det som reklamen lover er å bli puttet i kaldt vann mens den ennå er varm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
Gjest Gjest_Berit_*
Jeg har to gryter + grillpannen, og er bare så fornøyd! Ingenting brenner seg fast, og de er utrolig lette å holde rene! Det er jo gangske dyrt da, men jeg vil absolutt si at det er verdt invisteringen! :D

Har hatt gryter, stekepanner, sautépanner fra Gastrolux og har vært kjempefornøyd!! Ga det bort da jeg kjøpte induksjonstopp. Noen peiling på om det finnes Gastrolux for induksjon? Hvor fås Gastrolux kjøpt? Den gangen jeg kjøpte fikk jeg dem tilsendt fra et firma, husker ikke navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...