Gå til innhold

Blowjobb oppskrytt?

Fremhevede innlegg

Gjest banan
Skrevet

Det er da ikke din feil, i så fall! De mennene som har skrevet om dårlige BJs her får ta det på egen kappe også. En kvinne aner jo ikke hvordan en BJ kjennes ut for en mann, så det er mannens ansvar og fortelle henne hvordan han liker og vil ha det.

det er absolutt mannens ansvar å si hva han liker og hvordan han liker å få det, men da er det kvinnens ansvar å gjøre det slik mannen vil ha det uten å bli fornærmet, sur, sta eller begynne å diskutere for at hun føler hun gjør det "galt" og hun føler hun får "kjeft".. er du med på tanken??

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Ikke gjør det uten å prate med han om det først. En del menn er nokså sensitive når det kommer til rumpehullet sitt..;)

Nå kan jeg ikke dy meg for å flire. En del menn er sensitive angående rumpehullet sitt, skriver du. Det er mange damer også, men det forventes av mange menn at de (damene altså) skal stille det til deres disposisjon. Hvis man ikke vil ha eller ikke liker analsex, er man prippen og bare å vrake.

Endret av Belladonna
Gjest banan
Skrevet

Han har aldri klaget på sexen, langt ifra, men når jeg leser her så er det klart at jeg tenker at jeg sikkert ikke var bra nok. Omtrent hver mann som har skrevet her sier at de har vært borti kvinner som ikke kan suge, ikke suger bra nok. De skal gjøre sånn og sånn, men ikke sånn ...

nå vet ikke jeg grunnen til at det ble slutt mellom dere, men du sier han aldri klaget på sexen så er det nok ikke derfor det ble slutt.. men å bruke ordet klage er litt galt synes jeg.. For å oppnå bra sex, må man kunne kommunisere åpent å jeg tror mange kvinner tar det veldig feil når en mann sier han liker det bedre sånn i stede for sånn.. jeg tror flertall av kvinner føler at mannen klager i stede for å tenke at det er konstruktiv kritikk =) jeg tror ikke etter 21 år at han gikk pga du ikke kunne suge, viss du ikke kan suge etter 21 år bryr du/dere (med dere mener jeg han) deg veldig lite om akkurat den delen eller så har dere ikke kommunisert så veldig bra på akkurat det område.. sex å alt som har med sex å gjøre kan alltid forbedres å til lengre inn i forholdet man går til viktigere blir det å vedlikeholde "gnisten", å da må du jo kommunisere får finne ut av hvilke fantasier DU kan hjelpe han med :)

Vi er da heller ikke mestere i å gi oral sex vi heller, men du prøver å feiler å på et ONS er det sjeldent du treffer en eller ei som virkelig kan sine saker, men du merker fort om en eller ei virkelig elsker å slikke fitta di eller virkelig elsker å suge pikken din.. noen ganger er det ikke mer som skal til, enn at bare du elsker saken hans eller tingen hennes :)

dere kvinner kan også spørre mannen om hvordan han liker det? jeg tror mange menn hadde satt pris på det :) det kan vell også vi menn? i stede for å bare begynne å slikke fitta sønder å sammen..

Skrevet (endret)

Er ikke blowjobben god nok for deg, så har du ikke gitt gode nok instruksjer og responser. De fleste som gir blowjobs gjør det for at han skal ha det godt, så informasjon om hva som er godt for akkurat den man bj'er akkurat da, burde tas imot med et smil :)

Mange jenter blir dog litt usikker/redd/sur når de blir rettet på, men det kan være måten man prøver å "instruere" på som er problemet, like mye som hennes usikkerhet. Man blir ikke sikrere på seg selv av f.eks. "du gjør feil" og "min forrige gjorde slik".

Det er begges ansvar å få sexen god!

Red: Det må jo nevnes at noen liker å gi mer enn andre, og noen liker å få mer enn andre.

Endret av spinnwild
Gjest HunterLady
Skrevet

Nå kan jeg ikke dy meg for å flire. En del menn er sensitive angående rumpehullet sitt, skriver du. Det er mange damer også, men det forventes av mange menn at de (damene altså) skal stille det til deres disposisjon. Hvis man ikke vil ha eller ikke liker analsex, er man prippen og bare å vrake.

Joda, for all del. En god del kvinner er sensitive på det området også, men det respekteres mindre (dessverre). Som du selv sier, så er det mer forventet at vi skal åpne oss, bokstavelig talt.

Noen menn forbinder entré i anusen sin med homofili (spesielt unge og usikre), mens for kvinner så blir det ikke helt slik.

Jeg mener forresten ikke at kvinner som ikke vil ha analsex, bør dumpes av den grunn, men de passer kanskje bedre sammen med noen som ikke setter det høyt.

AnonymBruker
Skrevet

nå vet ikke jeg grunnen til at det ble slutt mellom dere, men du sier han aldri klaget på sexen så er det nok ikke derfor det ble slutt.. men å bruke ordet klage er litt galt synes jeg.. For å oppnå bra sex, må man kunne kommunisere åpent å jeg tror mange kvinner tar det veldig feil når en mann sier han liker det bedre sånn i stede for sånn.. jeg tror flertall av kvinner føler at mannen klager i stede for å tenke at det er konstruktiv kritikk =) jeg tror ikke etter 21 år at han gikk pga du ikke kunne suge, viss du ikke kan suge etter 21 år bryr du/dere (med dere mener jeg han) deg veldig lite om akkurat den delen eller så har dere ikke kommunisert så veldig bra på akkurat det område.. sex å alt som har med sex å gjøre kan alltid forbedres å til lengre inn i forholdet man går til viktigere blir det å vedlikeholde "gnisten", å da må du jo kommunisere får finne ut av hvilke fantasier DU kan hjelpe han med :)

Vi er da heller ikke mestere i å gi oral sex vi heller, men du prøver å feiler å på et ONS er det sjeldent du treffer en eller ei som virkelig kan sine saker, men du merker fort om en eller ei virkelig elsker å slikke fitta di eller virkelig elsker å suge pikken din.. noen ganger er det ikke mer som skal til, enn at bare du elsker saken hans eller tingen hennes :)

dere kvinner kan også spørre mannen om hvordan han liker det? jeg tror mange menn hadde satt pris på det :) det kan vell også vi menn? i stede for å bare begynne å slikke fitta sønder å sammen..

Vi hadde et veldig åpent forhold om sex de første 10-12 årene. Kunne fortelle hverandre om fantasier og ønsker .. de siste 10 årene så ble det annerledes. En hendelse ødela endel av sex-livet vårt, men vi hadde allikevel et fint liv på det feltet. Fint for oss, neppe for flertallet av de som skriver her.

Ble forresten veldig glad når jeg hørte Mia Gundersen og ektemannen på TV igår. Samlivet er så mye, mye mer enn sex. Har man ikke en dyp kjærlighet så går forholdet istykker, det nytter ikke hvor mye oralsex eller hvor mye man får knulle noen bak. Det er kjærligheten som er det viktigste i et forhold.

At vi er separerte skyldes nok ikke oralsexen, men jeg kunne ikke fri meg for å begynne å stusse når jeg leser om alle sugeteknikker osv .. Det var egentlig en spøk, et 21 år langt ekteskap går ikke i stykker pga noe så banalt som det ... og mannen har heldigvis alltid sagt at han visste ikke hva skikkelig sex var før han traff meg. Han hadde mange korte forhold bak seg, men sa alltid at sex med en du elsker kan ikke sammenlignes med ONS og korte forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...