Gå til innhold

Fobier og angster

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

--- Slettet ---

Endret av Uvitende
Videoannonse
Annonse
Gjest Fikira
Skrevet

Akkurat nå sitter jeg hjemmealene i det store huset vesidenav skogen, og jeg ringte nettopp Mamma og kjeftet fordi hun ikke hadde lukket døra til soverommet. Mamma har fått klar beskjed om at når jeg er hjemmealene skal ALLE gardiner og persienner vere igjen før hun drar, og hun må sjekke alle dørene.

Unnskyld meg, men ikke ta det utover den mor som sikkert prøver så godt hun kan.

Oppsøk psykiatrisk hjelp, dette kan du få henvist videre fra fastlege. Dette må du behandle..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mitt råd er flytt til byen. Der er det ikke så mange hjorter...

Gjest Heloise
Skrevet

Huffda! Det hørtes kjempestressende ut for deg TS. Men vær snill med mamma'n din da, hun kan jo ikke noe for din fobi/anst og burde ikek få kjeft ;)

Jeg kommer ikke på noe i farten, men jeg har helt noia for å få insekter i håret! Jeg har ganske langt hår og insekter vil alltid inn i det og sette seg fast. Har også litt angst for store insekter, og ser for meg tordivler og andre store ekle ting som flyr inn og bzzzzz'er og setter seg bom fast. Ååååh så ekkelt! :(

Er heller ikke spesielt glad i å møte de større rådyrene midt i skogen her. "de blodtørstige elgene og rådyrene" sier jeg :fnise:

Skrevet

Jeg er livredd for vepser!

Det er det verste jeg veit, jeg har det for meg at de veit at jeg er redd dem og derfor prøver å flakse etter meg med vilje!

Får jeg en inn i leiligheten så sitter jeg på et annet rom til sambo kommer hjem og kan da den. Tør ikke drepe dem for jeg er redd de skal stikke meg om jeg prøver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...