Gå til innhold

Bursdagsgave

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg trenger all hjelp jeg kan få av dere folkens!!:)

Min pappa blir snart 60 år, og i den anledning må jeg jo kjøpe noe flott til han:) Er jo ikke hver dag verdens fineste pappa blir 60 år:)

Jeg vil ikke kjøpe han kjedelige ting som feks skjorter, genser osv. Det må bety noe, vise han at han virkelig er verdens beste:)

Må vel også nevne at min kjæreste skal også være med på gaven, slik at det ikke kan være en typisk "datter gave":)

TAKK på forhånd!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes alltid det er greit å gi bort noe annet enn ting, opplevelser av noe slag. Kommer jo veldig an på budsjett og, hvor mye tenkte dere å bruke? Kan være alt mulig, alt etter interesse. Bestemoren til ei venninne fikk fallskjermhopping i bursdagsgave husker jeg, og gjennomførte med glans! Weekendtur til ett eller annet sted, billetter til teater/show, arrangere en overaskelsesfest, eller noe annet som gir litt minner. Er dere flere som lurer på hva dere skal kjøpe går det jo an å gå enda flere sammen og kjøpe noe ordentlig flott, kanskje han har ett eller annet han har snakket om lenge at han vil gjøre, men som han aldri får gjort? :)

Skrevet

Er det noen konserter (eller ligndene) i nær framtid han kunne tenkt seg på, og dere kunne kjøpt billetter til? Det ville min far elsket ihvertfall, men vet jo selvfølgelig ikke om det hadde vært noe for din ;)

Skrevet

Han er såpass vanskelig at han ønsker seg ingenting :) hehe. Dessuten har han en weekendtur til gode fra jul, og gavekort fra billettservice har han også tilgode som han skal bruke dette året, såå han er ikke enkel...

Har faktisk sjekka priser på fallskjermhopp, men ble litt vel dyrt for oss. (ca 4500)

Budsjettet ligger vel på 1000 - 2000 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...