Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har et godt råd om hvordan forhindre dette? Jeg blir snart gal av å restarte maskinen igjen og igjen. icon_frown.gif12

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Kan du forklare litt mer om hva som skjer?

Hvilket program er det som forårsaker dette?

Trenger litt mer forklaring. icon_smile.gif

Nullet

Gjest Anonymous
Skrevet

"Memory leak" oppstår ofte fordi et program prøver å tilegne seg mer minne enn det maskinen har, eller et program som "sløser" med minne.

Nullet

Skrevet

Det som skjer er - kort fortalt - at maskinen tømmes sakte men sikkert for minne. Til slutt, får jeg feilmelding om at det ikke finnes nok minne til å åpne diverse programmer. Det kan være internet explorer, windows utforsker, eller til og med kabal.

Det ser ut til å være tilfeldig hva som utløser dette, det virker som om det er hvor lang tid jeg har brukt maskinen uten at den har vært slått av som spiller noen rolle. Det eneste som hjelper er restart.

Håper du har et godt råd (eller ti), Nullet! icon_smile.gif12

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis det er Windows ME du har, så tror jeg du bør bytte til et annet OS. Windows ME har et medfødt minneproblem. Kan jo hende Microsoft har lagt ut en patch for å avhjelpe problemet, ikke vet jeg, prøv å søk litt på nettet.

icon_smile.gif

Nullet

Skrevet

Det er nok "bare" Windows 98 på denne maskinen, har egentlig aldri hatt bruk for å skifte, TRODDE jeg. Jeg tror ikke det er noe medfødt, for det var ikke slik for en stund siden...icon_smile.gif

Skal sjekke den linken, Crazee. Takker. icon_smile.gif12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...