AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 Må si jeg gleder meg litt til grand prix! Alltid gøy med show og glitter og varierte sangprestasjoner! Har dere hørt noen av årets bidrag? Jeg YouTuba litt her en dag, og hørte på noen av sangene. Kan ikke si at jeg er veldig imponert, og har faktisk stor tro på at Stella kan nå langt Likte Ungarn - what about ny dreams. Men tror ikke den vinner pga manglende superfengende refreng. Danmarks sang er jo prikk lik et svensk bidrag fra noen år tilbake, rart at de har fått gjennom den!
Harlekin Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 Jeg følger med på Adresse Berlin på 2011, har bare hørt de sangene som var i gårsdagens episode. Så langt tror jeg Stella kan nå langt!
Mamaloco Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 Når er egentlig første semifinale av Eurovision? Og selve finalen, ikke si at den er neste lørdag? (14 mai)
Hoppetaujenta Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 Følger ikke med der. For meg er det et fesjå og omtrent samme sangen stortsett hele tiden, og er dermed ikke så veldig interessant.
Harlekin Skrevet 3. mai 2011 #5 Skrevet 3. mai 2011 Når er egentlig første semifinale av Eurovision? Og selve finalen, ikke si at den er neste lørdag? (14 mai) Jeg tror første semifinale er 10. mai, og finalen 14. mai.
Mamaloco Skrevet 3. mai 2011 #6 Skrevet 3. mai 2011 Jeg tror første semifinale er 10. mai, og finalen 14. mai. Ja, jeg sjekka det. Første semifinale er 10 mai, andre er 12 mai og finalen 14 mai. Typisk at det skal være akkurat den ene lørdagen i måneden da jeg jobber kveldsvakt
mocci Skrevet 4. mai 2011 #7 Skrevet 4. mai 2011 Jeg har fulgt Inför Eurovision sendingene på SVT1, morsomme programmer, et panel som diskuterer og gir poeng til bidragene. Ellers sender NRK3 alle bidragene i 6 programmer, startet denne uke, hver dag kl 19.30 på NRK3.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #8 Skrevet 4. mai 2011 Jeg så en episode av det svenske programmet, utrolig artig! Gleder meg til MGP jeg
Gjest Eugene Onegin Skrevet 4. mai 2011 #9 Skrevet 4. mai 2011 like dårlige sanger som det alltid er.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #10 Skrevet 11. mai 2011 Norge kom ikke med! Jeg synes ikke sangen til Stella var såå dårlig men, Jaja dumt vi ikke kom med til finalen. 1
Mamaloco Skrevet 11. mai 2011 #11 Skrevet 11. mai 2011 Stella gjorde det jo bra, og jeg synes rytmen i sangen hennes er kjempekul! Men jeg er ikke så overrasket over at hun ikke kom til finalen. Georgia sitt bidrag synes jeg er helt forferdelig, Serbia sin var ikke bra.. Men jeg synes (til tross for at de var en merkelig gjeng) at Island sitt bidrag var ganske bra, det var en skikkelig glad-sang Alt i alt synes jeg det var mye dårlig, spesielt når det gjelder sangstemmen til artistene. Får se hvordan det blir på torsdag, men tipper det blir omtrent det samme som i går
Gjest Miia Skrevet 11. mai 2011 #12 Skrevet 11. mai 2011 Jeg så ikke på i går, men jeg liker Sveits. Tror jeg skal ta pause i eksamensskrivingen og følge med på lørdag i hvertfall.
pHire Skrevet 11. mai 2011 #13 Skrevet 11. mai 2011 Jeg må si jeg ble veldig overrasket over at Stella ikke gikk videre. Sangen er søt og fengende, og har en fin melodi. Jeg har ikke hatt særlig tro på hennes vinnersjanser i finalen, men mener helt ærlig at det var flere bidrag som var dårligere enn det norske i semifinalen. Jeg kan desverre ikke komme med noen gode eksempler på dårlige sanger, for jeg har allerede glemt hvilke land som fremførte disse melodiene... Jeg syns egentlig georgias bidrag var kult, var et av de jeg likte best :D Likte at det var så "kraftfullt". Men fyren som begynte å rappe på midten der ødela sangen litt for meg...
Guriane Skrevet 12. mai 2011 #14 Skrevet 12. mai 2011 Han der Paradise-et-eller-annet fra Finland var flink synes jeg
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #15 Skrevet 12. mai 2011 Skjønner at Stella røyk. Syns faktisk ikke sangen er så fengende. Måtte sikkert høre den 10-20 ganger før jeg likte den, likte den ikke første gangen. Den er veldig lik mange andre sangen, tar tid før særpreget fester seg. Også syns jeg syngingen var sur og engelsken haltende.
Forgetmenot Skrevet 12. mai 2011 #17 Skrevet 12. mai 2011 "Alltid gøy med show og glitter og varierte sangprestasjoner!" Haha! show og glitter er blitt meningen med mgp, sangpresentasjonene er det nesten ingen som bryr seg om. Sangerne er skjelden gode i det de holder på med, og alle ser helt feilfrie ut. Granprilåter er helt forferdelige (finnes unntak, men veldig få). Men for all del: show og glitter kan være gøy, men jeg tror jeg ville ha skrudd av lyden :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #18 Skrevet 13. mai 2011 Hvem heier dere på i finalen? Her er mine favoritter: Ungarn
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #19 Skrevet 14. mai 2011 Hva skjer hvis et land, som sliter økonomisk, vinner? F.eks Hellas eller Island (ikke at jeg tror at en av disse vinner)? Blir det da landet på 2.plass som er neste års vert?
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #20 Skrevet 14. mai 2011 Jeg savner litt en strandløve fra Hella i årets grand prix. Noe ala dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå