Gå til innhold

True Blood - Sesong 4

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke å forstå hva folk syns er attraktiv med Jason, men hver sin smak. Jeg er bare utrolig spent på hvordan sesongavslutningen blir for Eric og Sookie. De trenger overhodet ikke å bli sammen eller noe nå, men en eller annen forsoning hadde vært fint. Det beste hadde vært om Sookie skjønte at hun er mest glad i ham, og så kan Eric si noe om at hun bør bruke litt tid for seg selv før de evt. går videre med forholdet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er Sookie og Eric eit par i sesong 4?

Skrevet

Er Sookie og Eric eit par i sesong 4?

Heiii, du må ikke lese her om du ikke ser serien parallelt..da blir du bare frustrert, herregud det er jo ca. 1 år til den kommer til Norge :goodbye:

Skrevet

Jeg gruer meg nesten litt til å se siste episoden i morra. Da er det jo et år til neste gang :sjenert:

Skrevet

Jeg og samboeren har True Blood-date i kveld. God mat og sesongavsluttning. Jeg både gleder og gruer meg. Huff, det blir så altfor lenge til neste gang. :trist:

Skrevet

Er det siste episode i dag? Jeg som trodde det var to igjen :grine:

• Liker 1
Skrevet

Det er dessverre bare 12 episoder i hver sesong, og episode 12 ble sendt i USA i går. :(

Gjest Raindrops
Skrevet

ååååh spennende! Jeg gleder meg til nesten sesong :fnise:

Skrevet

Er Russell løs? :haar:

Jeg likte avsluttingen veldig godt. Det var flere uventede hendelser, og som satte i gang fantasien min i hvert fall. Det føles helt håpløst at det er et år til neste gang!

Gjest *Røyskatt*
Skrevet

Mistenker det, ja. Klarer ikke å skjønne hvorfor de ikke bare stakk han sånn at han tok en Nansplosjon, men da hadde det vel ikke blitt action fremover.

Gjest *Røyskatt*
Skrevet

Også likte jeg avslutningen med Jesus og Lafayette. Den var rett og slett bare fin midt oppi alt :)

Skrevet

Også likte jeg avslutningen med Jesus og Lafayette. Den var rett og slett bare fin midt oppi alt :)

Ja, det er jeg helt enig i.

Jeg har aldri hatt sansen for dem to, men jeg synes farvelet var verdig. Håper bare ikke spøkelset til Jesus følger med videre.

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er jeg helt enig i.

Jeg har aldri hatt sansen for dem to, men jeg synes farvelet var verdig. Håper bare ikke spøkelset til Jesus følger med videre.

Tja, han sa jo at han alltid ville være der, så det kan godt hende at han dukker opp i ny og ne!

Jeg var egentlig ikke så innmari fornøyd med sesongavslutninga, jeg. Synes ikke akkurat at sesongen nådde noe høydepunkt på noen måte, selv om det var mange trivelige scener.

• Liker 1
Skrevet

Jaja. Nå kommer den evige ventingen igjen til neste sommer. Synes sesongen tok seg opp veldig bra fra ca episode 7, og i kjent True Blood stil så overlever jo ikke alltid alle. Jeg synes det var synd med Jesus. Jeg har egentlig ikke hatt noe til overs for Lafayette og ham før, men nå de siste episodene så falt jeg skikkelig for ham.

Tara, som har vært min favoritt lenge.. tja, hvordan skal dette enede. Mange tanker i hodet nå, så dette får vi bare glede oss til. Håper også Pam får vist litt mer av seg selv i neste sesong, hun er bare råkul=) I tillegg håper jeg på litt Alcide-love selv om Sookie irriterer meg grenseløst.

Snakkes om ca 10 mnd, folkens :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er så kjedelig med en mandag uten en fersk episode! Hva ser dere andre på nå, da? Har dere tips å gi?

Skrevet

^ Siden du tydeligvis liker TB, kommer du helt sikkert til å elske Misfits! Check it out.

Skrevet

Savner tøffe-Eric :( Eric etter at han ble forhekset, og deretter avhekset, er helt annerledes.. Håper han og Pam finner sammen igjen. Radarparet :) Digger Pam!

Tara kommer tilbake i sesong 5, men spørs i hvilken tilstand..

Skrevet (endret)

Når jeg skjønte at serien tok en litt annen vending enn bøkene bestemte jeg meg for å ikke se enkelkte episoder, men vente til alle var sendt og så skaffe meg hele horven og se det på en gang. Da blir jeg så fenget at jeg ikke klarer å sammenligne med bøkene :fnise: Så nå står hele sesongen på nedlasting og jeg gleder meg som en unge!

Endret av Lykkelitenen
Skrevet

Det er så kjedelig med en mandag uten en fersk episode! Hva ser dere andre på nå, da? Har dere tips å gi?

For min del er det begynt ny sesong av Greys Anatomy og en ny sesong av Desperate Housewives begynner i USA idag. Kanskje ikke helt i samme bane som TB, men lett underholdning i allefall!

• 2 uker senere...
Skrevet

For min del er det begynt ny sesong av Greys Anatomy og en ny sesong av Desperate Housewives begynner i USA idag. Kanskje ikke helt i samme bane som TB, men lett underholdning i allefall!

Ja! Frustrerte Fruer er på plass igjen! Det hjelper :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...