Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2003 #1 Skrevet 5. november 2003 Er det noen som vet hvor mange ulike Happy cat-flasker (fortrinnsvis hvithvin) som er "utgitt"? Hvilken farge selges pr i dag. Jeg har blå og orange/lys brun.
-Fisken- Skrevet 5. november 2003 #2 Skrevet 5. november 2003 Finnes i alle fall en hvit.. Men om det er rød eller hvitvin husker jeg ikke.
Gjest Lea Skrevet 5. november 2003 #3 Skrevet 5. november 2003 Når jeg har kjøpt Happy Cat (hvitvin), så har flasken vært i sølv. Kjempefine flasker og helt grei vin. Dessuen holder en sånn flaske akkurat til en person. Praktisk! Finnes det flere farger altså?
Lula Skrevet 5. november 2003 #4 Skrevet 5. november 2003 men det smaker og fortjener ikke betegnelsen "vin". Det er mer i retning "noe fordømt søl" :oops: beklager avsporingen. Værsågod fortsett farge-diskusjonen :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2003 #5 Skrevet 5. november 2003 Jeg mener å ha lest et sted at det var meningen at det skulle komme en ny farge hvert år, men det er veldig lenge siden jeg leste dette, så jeg lurer mest for samlingens skyld. Den smaker virkelig dritt, det er bare flasken jeg er interessert i.
Gjest Lea Skrevet 5. november 2003 #6 Skrevet 5. november 2003 Jeg liker vinen godt, jeg. Men så er jeg ikke så kresen når det gjelder vin heller...
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2003 #7 Skrevet 5. november 2003 Mamsen har en hvit (frostet) flaske som det var hvitvin på.
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2003 #8 Skrevet 5. november 2003 Jeg har en mørkeblå flaske som det var hvitvin i, og en frostet hvit som det var rødvin i.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå