Gå til innhold

Kjøkkenvarer!


ZINA

Anbefalte innlegg

Hei.

Lurer på om dere kan komme med forslag eller anbefaling og tester av kjøkkenvarer som:

Hvitevarer: kjøleskap, stekeplate, integrert ovn, integrert oppvavaskmaskin, og micro

Tilbehør: Ventilator, blandebatteri, gjerne andre produkter.

Vi hadde tenkt å kjøpe selv dette, derfor setter jeg STOR pris på å få tips og råd fra dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blandebatteri: Velg en modell med uttrekkbar dusj - utrolig praktisk når man skal rengjøre store gryter osv.

Tilbehør: Quooker - vannkran med kokende vann (eliminerer behovet for vannkoker)

Hvitevarer: Gaggenau stekeovn med bakesten (kjempefin til både pizza og gjærbakst)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blandebatteri: Velg en modell med uttrekkbar dusj - utrolig praktisk når man skal rengjøre store gryter osv.

Tilbehør: Quooker - vannkran med kokende vann (eliminerer behovet for vannkoker)

Hvitevarer: Gaggenau stekeovn med bakesten (kjempefin til både pizza og gjærbakst)

Tusen takk Christiane_W for dine gode tips. Jeg har sett Quooker og den var utrolig fin :) Men veldig dyr! Ca kr. 9.000,-

Men kan man ha begge deler: blandebatteri og vannkran, eller en av de?

Er fortsatt åpen for flere tips!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitevarer: Gaggenau stekeovn med bakesten (kjempefin til både pizza og gjærbakst)

Endret av ZINA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i huleste skal du med en vannkoker til 9000 kr???

Jåleri!

Vedrørende Gaggenau:

I Norge får du det bl a hos HTH-kjøkken.

Ovnen du sikter til koster fra ca 20.000 eller du kan kjøpe den for halve prisen i Danmark (søk på pricerunner.dk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miele og Gaggenau anbefales. Du får bra rabatter i Oslo. Kjøpte selv Miele produkter og fikk 25 %

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er denne jeg har http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=26725109

Bakesten kommer i tillegg, mener jeg betalte ca 2500 kr for bakesten med varmelement, men siden det gikk inn i regningen på kjøkkenet husker jeg ikke nøyaktig.

Når det gjelder Quooker kan man selvsagt si at det er helt sykt å kjøpe en vannkoker til 9000 kr eller mer, men jeg er utrolig glad for at jeg kjøpte den. Det er en "dings" mindre som tar opp plass på kjøkkenbenken og jeg har alltid kokende vann klart. Jeg bruker den bl.a. alltid når jeg rengjør skjærefjeler i tre, jeg bruker den til presskannekaffe, til tevann og mye mer. Du må ha både vanlig blandebatteri og Quooker i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...