Gjest Katten. Skrevet 4. mai 2011 #22 Skrevet 4. mai 2011 Truser er ikke sexy, uansett hva man putter i dem.
Gjest norah Skrevet 4. mai 2011 #23 Skrevet 4. mai 2011 I beg to differ..: Min lenke Jeg står for det jeg sa. Truse på menn vitner om en alvorlig karakterbrist og vurderingsevne :gjeiper: Tar en vanlig mann i boxer anyday. 1
Nupsida Skrevet 28. mai 2011 #24 Skrevet 28. mai 2011 Jeg synes truser er forferdelig stygt på begge kjønn jeg.. Spesielt på jenter der man meget tydelig ser omrisset av trusa på utsiden av buksa. Jeg klarer virkelig ikke bruke annet en string jeg, hadde på meg truse ene ganga og da gikk jeg hele dagen å dro i buksa i full panikk om at trusen skulle vises.. Nei, mannfolk i tighte boxere er sååååå mye mer manndig, å sexy 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #25 Skrevet 29. mai 2011 Jeg står for det jeg sa. Truse på menn vitner om en alvorlig karakterbrist og vurderingsevne :gjeiper: Tar en vanlig mann i boxer anyday. Truse er praktisk å trene i! Jeg bruker boxer til vanlig og truse når jeg trener. Det betyr ikke at jeg har karrakterbrist, hvite tennissokker eller Crocs.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 29. mai 2011 #26 Skrevet 29. mai 2011 Hva foretrekker du som kvinne / mann av undertøy på mannen? Det hender jo man ser "trusekanten" under klær på både kvinner og menn - generelt ikke pent, men ok på kvinner i større grad enn menn kanskje?? Når jeg ser "trusekant" under klær til menns er jeg for meg helsetrøyen stappet nedi og full pakke - LITE SEXY!! Hva tenker / ser dere? Legger dere merke til slikt?? Hvis en gutt bruker boxer. Han må bruke boxer synes jeg, for truse er turnoff. Men når kanten på boxeren vises, da syns jeg det er ganske sexy. Er hundre ganger verre om noen viser rørleggersprekken. Det er ekkelt det.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 29. mai 2011 #27 Skrevet 29. mai 2011 Jeg synes truser er forferdelig stygt på begge kjønn jeg.. Spesielt på jenter der man meget tydelig ser omrisset av trusa på utsiden av buksa. Jeg klarer virkelig ikke bruke annet en string jeg, hadde på meg truse ene ganga og da gikk jeg hele dagen å dro i buksa i full panikk om at trusen skulle vises.. Nei, mannfolk i tighte boxere er sååååå mye mer manndig, å sexy Når du sier truse her nå, mener du digre bestemortruser da? Trodde string også var en sort truser.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #28 Skrevet 29. mai 2011 Karen min var kommet til bunnen i undertøysskuffen i dag, og kom spankulerende inn på badet i en fantastisk blå supermann-truse:p Han har sikkert fått den i tullepresang en gang, og veldig sexy var det ikke, men fy så artig! Til og med Christiano Ronaldo ser jo dust ut i det. 1
Gjest BettyBoop28 Skrevet 29. mai 2011 #29 Skrevet 29. mai 2011 OH MY!! :foto: Han hadde uansett sett bedre ut i boxer.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #30 Skrevet 29. mai 2011 Uten tvil stramme boxere. Ikke truser og ikke store, vide boxere.
Mynona Skrevet 29. mai 2011 #31 Skrevet 29. mai 2011 Truser er utrolig usexy, samme hvor deilig mannen som har den på er. Stram boxer derimot er skikkelig turn on!! Løs boxer er jeg nøytral til - men stram boxer kan jeg sikle av!
Nupsida Skrevet 29. mai 2011 #32 Skrevet 29. mai 2011 Når du sier truse her nå, mener du digre bestemortruser da? Trodde string også var en sort truser. Nei, jeg mener truse: String går vel ikke under truser, men undertøy? Jeg har ihvertfall aldri hørt snakk om string som truse
Gjest BettyBoop28 Skrevet 29. mai 2011 #33 Skrevet 29. mai 2011 Nei, jeg mener truse: String går vel ikke under truser, men undertøy? Jeg har ihvertfall aldri hørt snakk om string som truse Jamen undertøy er jo en fellesbetegnelse på alt man har på seg under klærne. Det være seg, truse, stringtruse (ja for jeg har bare hørt string omtalt som stringtruse), boxer, bestemortruser, bh, sånn korsett ting, undertrøye. Alt dette er jo undertøy.
Nupsida Skrevet 29. mai 2011 #34 Skrevet 29. mai 2011 Jamen undertøy er jo en fellesbetegnelse på alt man har på seg under klærne. Det være seg, truse, stringtruse (ja for jeg har bare hørt string omtalt som stringtruse), boxer, bestemortruser, bh, sånn korsett ting, undertrøye. Alt dette er jo undertøy. Er det jeg mener! At string går under undertøy å ikke truse Sammen med truse, hipsters å alt det der.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 29. mai 2011 #35 Skrevet 29. mai 2011 Er det jeg mener! At string går under undertøy å ikke truse Sammen med truse, hipsters å alt det der. Jeg syns det er en truse.
Moscato Skrevet 29. mai 2011 #36 Skrevet 29. mai 2011 Stringtruse heter det her i gården. Hvis jeg skal be typen ta med en truse inn på badet til meg, så sier jeg enten: "Kan du ta med ei truse? Ikkje string!" eller "Kan du ta med ei vanlig truse til meg?" eller "Kan du ta med ei stringtruse til meg?" (De to første betyr det samme.)
Gjest BettyBoop28 Skrevet 29. mai 2011 #37 Skrevet 29. mai 2011 Stringtruse heter det her i gården. Hvis jeg skal be typen ta med en truse inn på badet til meg, så sier jeg enten: "Kan du ta med ei truse? Ikkje string!" eller "Kan du ta med ei vanlig truse til meg?" eller "Kan du ta med ei stringtruse til meg?" (De to første betyr det samme.) Sånn sier jeg og.
Gjest Anjelika Skrevet 29. mai 2011 #38 Skrevet 29. mai 2011 Jeg liker mannetruser jeg, og veldig tighte små boxere. Store silkeboxere med Homer Simpson på derimot..
Cata Skrevet 29. mai 2011 #39 Skrevet 29. mai 2011 Samme for meg om det er truse eller boxer bare det er rent. Og så gjør det absolutt ingenting om det kamuflerer rørleggersprekk heller.
Gjest pastablasta Skrevet 29. mai 2011 #40 Skrevet 29. mai 2011 Ikke en eneste har brukt den rette betegnelsen: UNDERBUKSE! Truse er sånn damer går med. ..og nei, jeg bruker hverken truse (æsj!), eller underbukse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå