AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 Hva foretrekker du som kvinne / mann av undertøy på mannen? Det hender jo man ser "trusekanten" under klær på både kvinner og menn - generelt ikke pent, men ok på kvinner i større grad enn menn kanskje?? Når jeg ser "trusekant" under klær til menns er jeg for meg helsetrøyen stappet nedi og full pakke - LITE SEXY!! Hva tenker / ser dere? Legger dere merke til slikt??
Carrot Skrevet 28. april 2011 #2 Skrevet 28. april 2011 *hmm* jeg foretrekker en lekker boxer på min mann... Men må si jeg dro på smilebåndet av beskrivelsen om helsetrøyen og er enig i at det må være turn-off uansett kjønn...
Hoppetaujenta Skrevet 28. april 2011 #3 Skrevet 28. april 2011 Om en har selvtillit nok, kan en bære hva som helst med stor suksess! 7
fruBeist Skrevet 28. april 2011 #4 Skrevet 28. april 2011 Ikke at jeg egentlig bryr meg om hva slags undertøy mannfolk går i, så må jeg nevne at disse såkaldte silkeboxerene er skikkelig fælt! 4
Carrot Skrevet 28. april 2011 #5 Skrevet 28. april 2011 *ler* glorete boxere er heller ikke noe særlig, glorete undertøy generelt egentlig...
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 28. april 2011 #6 Skrevet 28. april 2011 Heller en ren og ordentlig truse enn en skitten, selvlysende boxer... 2
sequin Skrevet 28. april 2011 #7 Skrevet 28. april 2011 Bryr meg fint lite, ser ikke så mye av bokseren uansett Enten er den under buksa eller så går sambo naken
catwar Skrevet 28. april 2011 #8 Skrevet 28. april 2011 Silkeboxer er fælt ja! Men det er desverre ingenting som er tiltrekkande med truse på menn! Gi meg en mann med ein boxer! For min del gjer det ikkje nåke at kanten på boxeren kommer til syne av og til.. bedre det enn rørleggersprekk! Og nei, min kar bruka heldigvis ikkje helsetrøye, og hadde han det.. hadde eg brent den!
Wolf Skrevet 3. mai 2011 #9 Skrevet 3. mai 2011 Foretrekker boxershorts, da helst bomull/lycra. Men helse singlet ser harry ut men fungerer best til sitt bruk.
Vulpes Skrevet 3. mai 2011 #10 Skrevet 3. mai 2011 Truser på gutter ser ikke bra ut, uansett! Liker boxere. Gjerne sånne korte stramme boxere med litt farger og mønster. F.eks. sånne: http://www.hm.com/no/product/81302?article=81302-A Eller denne typen boxershorts, de er også fine: http://www.hm.com/no/product/83488?article=83488-A 1
Bellamy Skrevet 3. mai 2011 #11 Skrevet 3. mai 2011 Foretrekker absolutt boxer, men de får nå gå i hva de vil. Noen liker å gå med truse, andre liker boxer. Sånn som med oss jenter - noen liker hipstere, noen liker string. Det er da ikke undertøyet som er viktigst, det er da hva som er under! Men enig i at helsetrøye ikke akkurat er turn-on..
Gjest norah Skrevet 3. mai 2011 #12 Skrevet 3. mai 2011 Ojoj.... Truse på menn er grunn nok til å snu i døra, umiddelbart. Det er grufullt - og jeg forventer bare å finne Crocs i skohylla. Og tennissokker. GRØSS......begge deler burde brennes. Husker godt redselen min når gutta i bofellesskapet i studietiden kjøpte truse i anledning kjærestens bursdag, og han attpåtil truet med å ta dem på....! Ser jeg en mann med truse blir jeg vrang og fortvilet Dette er definitivt triks nr 1 for å få meg sporenstreks ut av senga dersom karen skulle begynne å angre og lete etter en unnskyldning.... 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #13 Skrevet 3. mai 2011 Lurer på hva som skjer om jeg sier at noe annet enn string på dama er grufult og direkte kvalmt. Damer bør også helst gå naken og ha store runde, faste pupper. 4
Gjest Katten. Skrevet 3. mai 2011 #14 Skrevet 3. mai 2011 Det beste er uansett å gå kommando. Easy access for Madammen
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #16 Skrevet 3. mai 2011 Lurer på hva som skjer om jeg sier at noe annet enn string på dama er grufult og direkte kvalmt. Damer bør også helst gå naken og ha store runde, faste pupper. Det som skjer da er at jeg ber deg lage en egen tråd om hva slags undertøy damer bør bruke. Gå nakne er stort sett et dårlig alternativ på våre breddegrader og puppestørrelsen velger vi ikke selv. Bortsett fra, selvfølgelig, at vi kan gjøre noen grep ved hjelp av kirurgi. Noe som ikke alltid er ufarlig. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #17 Skrevet 4. mai 2011 Truser på gutter ser ikke bra ut, uansett! Ojoj.... Truse på menn er grunn nok til å snu i døra, umiddelbart. Det er grufullt - og jeg forventer bare å finne Crocs i skohylla. Og tennissokker. GRØSS......begge deler burde brennes. Husker godt redselen min når gutta i bofellesskapet i studietiden kjøpte truse i anledning kjærestens bursdag, og han attpåtil truet med å ta dem på....! Ser jeg en mann med truse blir jeg vrang og fortvilet Dette er definitivt triks nr 1 for å få meg sporenstreks ut av senga dersom karen skulle begynne å angre og lete etter en unnskyldning.... I beg to differ..: Min lenke 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #18 Skrevet 4. mai 2011 I beg to differ..: Min lenke :sikle: :wow: 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #19 Skrevet 4. mai 2011 I beg to differ..: Min lenke Er ikke sexy uansett hva du putter i underbuksa og så mye muskler er heller ikke pent. 3
Vulpes Skrevet 4. mai 2011 #20 Skrevet 4. mai 2011 I beg to differ..: Min lenke Fyren så ålreit ut, trusa så IKKE ålreit ut... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå