Gå til innhold

Velge parti

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske fersk i politikken. Hvilke partier er for kraftig innskrenking av innvandring om noen? Og som gjerne er mot sigøynere. Synes teksten er så pyntet på hjemmesidene at det ikke er godt å forstå hva de skal frem til.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

FrP og Demokratene

• Liker 1
Skrevet

Jeg husker ved sist stortingsvalg så hadde aftenposten et veldig flott "program", der du kunne velge mellom tidsriktige spørsmål, også se hva de forskjellige partiene EGENTLIG sa og mente om dette. Vet ikke om de har det lenger..

Synes også partiene pynter veldig opp på hva de sier.

Men jeg tror kanskje FrP er ditt parti, da ja.

AnonymBruker
Skrevet

Tok en relativt omfattende test, har lukket igjen så vet ikke helt linken eller dato på det. Men den sa senterpartiet først også fremskrittspartiet som nummer 2. Jeg får lese og følge ekstra med de to fremover. Takk for svar. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er litt tynt å velge parti basert på én sak, jeg da. Uansett hvor viktig den ene saken er for deg. Men du kan jo ta utgangspunkt i innvandringssaken, også kan andre ting avgjøre hvilket av de innvandrinsrestriktive partiene du stemmer på?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er litt tynt å velge parti basert på én sak, jeg da. Uansett hvor viktig den ene saken er for deg. Men du kan jo ta utgangspunkt i innvandringssaken, også kan andre ting avgjøre hvilket av de innvandrinsrestriktive partiene du stemmer på?

Det virker kanskje som det er avgjørende, men det er ikke det. Jeg synes det er en av de viktigste sakene derfor tar jeg det derfra og leser mer om de andre sakene. At testen valgte senterpartiet også er fordi jeg bryr meg mye om miljø. Så får nå se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...