Minimus Skrevet 5. september 2011 #561 Del Skrevet 5. september 2011 Weeee jeg har vunnet vogn fra easywalker på babyverden:) artig!!! Åå, so moro! Grattis :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minimus Skrevet 5. september 2011 #562 Del Skrevet 5. september 2011 I morgo er det ultralyd! Please, let us know... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 5. september 2011 #563 Del Skrevet 5. september 2011 Gratulerer så mye kvn!!!! Morsomt å vinne ting:) Lykke til imorgen, minimus! Håper dere får vite:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 5. september 2011 #564 Del Skrevet 5. september 2011 Weeee jeg har vunnet vogn fra easywalker på babyverden:) artig!!! Grattis! Så gøy! Og økonomisk gunstig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 6. september 2011 #565 Del Skrevet 6. september 2011 Som førstegangsmor så lurer jeg litt på hvor jeg kan få tak i ullbodyer og ullstrømpebukser? Har sett en del på nøstebarn, men synes det er forferdelig dyrt... Og jeg vet ikke helt om det med ubehandlet ull er så veeeldig viktig for meg Noen gode tips anyone? Jeg har iallfall sett enten Janus eller Joha på Babyshop. Det er ikke veldig billig det heller, men tror det er billigere enn på Nøstebarn. Det er salgsinnspurt på Babyshop på klær nå (om det ikke akkurat er over). Sist vi var innom hadde de MASSE fine klær, inklusive ullklær, på 50 %. Idiotene oss kjøpte ikke, fordi vi synes det var for tidlig Weeee jeg har vunnet vogn fra easywalker på babyverden:) artig!!! Så gøy! Gratulerer så mye I morgo er det ultralyd! Please, let us know... Hvordan gikk det? Fikk dere vite? Tok dere privat UL, eller? Vi var på ordinær UL i går - alt stod bra til med den lille. H*n drev med litt morgen-gymnastikk der inne og hadde bena alle tenklige plasser annet enn der de skal være Men kjønnet, det fikk vi ikke vite. Navlestrengen lå midt i mellom bena, så vi må leve i uvissthet litt lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 6. september 2011 #566 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg har iallfall sett enten Janus eller Joha på Babyshop. Det er ikke veldig billig det heller, men tror det er billigere enn på Nøstebarn. Det er salgsinnspurt på Babyshop på klær nå (om det ikke akkurat er over). Sist vi var innom hadde de MASSE fine klær, inklusive ullklær, på 50 %. Idiotene oss kjøpte ikke, fordi vi synes det var for tidlig Takk for super unnskyldning til å dra til Babyshop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minimus Skrevet 6. september 2011 #567 Del Skrevet 6. september 2011 Folkens, eg skal få ein liten gut Det var ingen tvil når me såg på skjermen, hehe. So moro! Litt uvant å skulle forholde seg til det motsatte kjønn, for det er jo ofte lettast å relatere til sitt eige kjønn. If you know what I mean? Men det blir jo kjempestas Ikkje privat ultralyd, nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 6. september 2011 #568 Del Skrevet 6. september 2011 Gratulerer med en liten gutt, minimus! Så artig å få vite kjønn Jordmor trodde vår var en gutt først, nettopp fordi noe stakk ut, men så viste det seg å være navlestrengen i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 6. september 2011 #569 Del Skrevet 6. september 2011 Gratulerer, minimus! Kan love deg at det er helt fantastisk å være guttemamma <3 Har fem års erfaring og gleder meg bare mer og mer til gutt nr to! Det jeg frykter mest ved å være guttemamma er at jeg skal bli en fryktelig slitsom svigermor en vakker dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minimus Skrevet 7. september 2011 #570 Del Skrevet 7. september 2011 Gratulerer med en liten gutt, minimus! Så artig å få vite kjønn Jordmor trodde vår var en gutt først, nettopp fordi noe stakk ut, men så viste det seg å være navlestrengen i stedet Tusen takk!Veldig glad Hehe, ja den navlestrengen kan lure mange Håpar de får vete neste UL da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minimus Skrevet 7. september 2011 #571 Del Skrevet 7. september 2011 Gratulerer, minimus! Kan love deg at det er helt fantastisk å være guttemamma <3 Har fem års erfaring og gleder meg bare mer og mer til gutt nr to! Det jeg frykter mest ved å være guttemamma er at jeg skal bli en fryktelig slitsom svigermor en vakker dag Tusen takk, Skytte Eg vart litt sånn "ouææ, greier eg å forholde meg til ein liten gut...", har alltid sett for meg kjøp av tunika, kjole osv. Men,eg blir nok vant til caps, bil osv. Hehe. Det er nok heilt det samme om ein får jente eller gut Hehe, so langt fram i tid vil eg ikkje tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 7. september 2011 #572 Del Skrevet 7. september 2011 Gratulerer så mye med en liten prins, minimus! -------------- Må bare få dele litt glede her... Det er så utrolig koslig om dagen å få stadige påminnelser fra magen om at det er et lite mirakel inni der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. september 2011 #573 Del Skrevet 7. september 2011 Jaaa <3 Enig så enig, Tutta:) Er mye aktivitet her også for tiden og jeg har begynt å snakke mer og mer med lillebror<3 Snupp gjør også det og har stadig noe å fortelle eller en sang på lur<3 Gleeeder meg!!! Og imorgen er det fotmassasje og jordmortime på tapeten:) Leggene mine gleder seg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 9. september 2011 Forfatter #574 Del Skrevet 9. september 2011 Hei jenter! Hvordan går det med dere? Her har det vært en omgang influensa, og en runde omgangssyke, trodde seriøst jeg skulle stryke med her i går Men nå er jeg tilbake! Lillegutt sparker som bare det, og hikker masse. Liv og røre i magen Og storesøster har heldigvis klart å holde seg frisk (bank i bordet). Håper alt er bra med dere andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 9. september 2011 #575 Del Skrevet 9. september 2011 Enig med Tutta, små livstegn fra den lille er utrolig koslig Nå kjente jeg et lite dult igjen, etter en bit av en sjokolademuffin - spørs om den lille blir sjokoholiker som moren Miss Mp, så slitsomt med sykdom! Godt du føler deg bedre Jeg er også syk, og ligger for det meste på sofaen og slapper av og pleier meg selv etter beste evne. Så artig med hikking forresten - visste ikke at du kunne kjenne det så tidlig heller. Det er SÅ mye gøy vi har i vente før den lille skal ut av magen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 9. september 2011 #576 Del Skrevet 9. september 2011 Aiai, for et kalas det har vært hos dere miss mp:( Godt du er på rett vei nå igjen! Må håpe det holder og at storesøster berger seg unna:) Liv og røre er best <3 Var på kontroll igår og alt ser bra ut. Fine mål og god hjertelyd:) Har kurert bort den grumsete urinprøven med tranebærjuice, appelsinjuice og vann så nå er smertene borte og prøven var fin! Men jeg har lav blodprosent så nå blir det jern og c vitamin! Håper kanskje det får meg til å kvikne litt til etterhvert:) Ønsker alle ei kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 10. september 2011 Forfatter #577 Del Skrevet 10. september 2011 Går i jern og c-vitamin her og, standard frokost er brødskiver med leverpostei og et glass appelsinjuice til. Det var det under forrige svangerskap og. Det er godt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. september 2011 #578 Del Skrevet 11. september 2011 Spiser leverpostei omtr hver dag jeg også for det er litt salt og godt:) Blir aldri lei saltsmak jeg:) Ikveld har jeg gjennomgått babytøy...! For å være ute i god tid liksom, hehe:) Snupp hadde lite klær i 56 og det meste var kortermede bodyer og sommerdrakter. Men har plukket ut omslagsbodyene og et par pysjamaser samt et par bukser/sparkebukser i 56 og 62. Så da har jeg faktisk god bruk for det jeg har kjøpt:) Og kan handle bittelitt mer:) Skal kjøpe noen fler pysjamaser og sparkedresser og så får jeg en del strikketøy så da er vi ganske i boks med småklærne. Formen er ellers som før og halsbrannen er trofast på plass:p Imorgen bikker jeg 22 uker så det går da sakte men sikkert fremover:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 12. september 2011 Forfatter #579 Del Skrevet 12. september 2011 Så koselig å se igjennom de små klærne Jeg har også funnet frem det som kan brukes fra sist (hadde jo mye rosa da men ), også har jeg handlet mye nytt til han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvn84 Skrevet 12. september 2011 #580 Del Skrevet 12. september 2011 Princess 3 for 2 er skummelt:) nå er alt til senga klart.... Klær begynner å hope seg opp... Fine mnd i vente nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå