Gå til innhold

Skravletråd 2012

Miss moneypenny

Anbefalte innlegg

Minimus: Blir spennende med ul ja!! Får håpe det evt funker med litt kald drikke:)

Guess: Ohoooi!!! Kanskje du er mye lengre enn du tror?! Tenk så deilig da å plutselig bli kvitt et par tre uker og rase frem i tid:) Det blir spennende å høre hva ul sier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom en liten tur for å hilse på og ønske alle sammen en fin dag :) Blir ikke så mye kg å meg for tiden nå som skolen har startet opp igjen, og full rulle hjemme med storesøster. Men jeg er innom her og følger med på dere selvom jeg ikke svarer så ofte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å se deg missMP:)Skjønner veldig godt at du har travle dager nå! Håper formen din er fin og at du får slappet av inni mellom alt!

Ønsker alle en finfin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på en ny og bedre UL:)

Mageboeren har det alldeles utmerket, alle mål så riktig så fine ut og jeg forblir guttemamma:)

Det er godt å vite at knøttet har det bra og er frisk<3

Litt merkelig at jeg skal få enda en gutt siden jeg har en fra før, går det an liksom?!:) Blir utrolig spennende å se likheter og forskjeller. Snupp er fryktelig lik meg på mange områder. En vilter krabat selv om faren er roligheten selv.

Knøttet har jo en annen pappa men også han er veldig rolig og avslappet. Så nå blir det spennende å se hvilke gener som slår til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en liten gutt i magen Skytte!! Så spennende! :strix: Snupp gleder seg vel masse til å bli storebror og få en liten lillebror som han kan herje sammen med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med en liten gutt i magen :hjerte:

Noen her som har kjent noe nedpress enda? Det er jo veldig tidlig enda, men jeg har hatt det en mnd ca, og det blir verre og verre. Kjenner det bare når jeg er på do da, selv når jeg bare skal tisse kjennes det ut som at han er på vei ut eller at jeg holder på å revne! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk alke <3

Ja snupp er veldig fornøyd og lyser stadig opp når vi snakker om lillebror:)

Vært i byen idag og svidd av en lapp på nydelige ullbodyer og strømpebukser..og helseteppe og kluter..og en bukse:)

Har ikke kjent noeveldig nedpress egentlig men knøttet ligger rett på blæra og det kjennes!

Men hadde det nærmere slutten sist og det var grusomt kjedelig...

Hvordan er det ellers med damene da? Er det mye reiring?:) Enn formen?

Jeg er selv uggen i formen og dårlig i magen og kvalm.

Satser på at det går greiere imorgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

Formen her er generelt crap. Startet dagen med å kaste oppi kjøkkenvasken. Er uggen stort sett hele tiden, men hjelper ikke at jeg er sylte forkjøla :kjefte:

Jeg er sykemeldt til ca midten av oktober, er veldig glad at legen min har forståelse for at jeg er dårlig. Ettersom jeg har lest at endel leger er veldig strenge med gravide.

Har bestilt time til 3D ul på ultralydklinikken på Lysaker til uke 28. Var veldig fornøyd forrige gang. Vi er så nysgjerrige så vi må vite kjønn. Hvis det blir gutt må vi ut og handle klær :rodmer:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi også vært på UL, og jeg har en frisk liten baby i magen. H*n var visstnok litt sjenert av seg da, så fikk desverre ikke sett kjønn :sjenert: Men det viktigste er jo at h*n er frisk, også får vi bestille time til 3D UL som vi kan glede oss til, og håpe vi får sett kjønn da. Så nysgjerrig som jeg er så klarer jeg ikke å vente til fødsel med å vite kjønn, altså :fnise:

Edit: H*n var også veldig rolig, men rørte litt på armer og ben, så det var i allefall liv i han/henne :rodmer: Hjertet så veldig fint ut og slo godt det også.

Endret av Pjusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gutt til deg Skytte, så fint at alt stod bra til :hoppe:

Og gratulerer til Pjusk også, men en blyg liten bebis.

Tassen vår var veldig rolig på forrige UL, men hos fastlegen i forrige uke, så var den tydeligvis i farta, for da slet legen med å holde på hjertelyden.

Så det er helt tydelig at de har sine vaner inni der, i forhold til når de er rolige og når de har fest :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gooo klem til deg, Puserjenta. Godt legen din er forståelsesfull<3 Må virkelig håpe formen din kommer seg snart.. Krysser fingrene!

Hehe, jasså dere hadde også en sjenert krabat i magen, Pjusk:) Skikkelige ertekroker:) Men godt at alt så bra ut <3

Takk for det, Zia:) Ja de styrer nok på i forskjellig tempo. Men jeg merker økt aktivitet bare den siste uka nå så blir vel enda en turbosnupp i familien:) Jaja, jeg blir i allefall ikke doven på noen år!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff god bedring til deg Puserjenta!

Og gratulerer til deg Pjusk, som har vært på ul og sett en frisk og fin liten krabat :hjerte:

Her er det også mye aktivitet! Det er så koselig :)

Hvor mye ull kjøpte du Skytte, og i hvilke størrelser? Det er jo så dyrt, og kjedelig å kjøpe i de minste størrelsene når man vet at de vokser ut av det med en gang. Jeg vurderer å kjøpe den ullfleece-dressen fra nøstebarn, men den koster rundt 500 kr så jeg tror jeg vil kjøpe den i 62 kanskje? Litt vanskelig å vite hva som er lurt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med gutten Skytte :smilyblomst: Og gratulerer Pjusk med frisk og fin baby :smilyblomst: Jeg har fortsatt ikke hørt noe fra sykehuset.. *Venter spent* Ellers stiger formen endelig her, energien er på vei tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissMP: Jeg kjøpte antakeligvis de dyreste bodyene ever..! Ble 700,- for to body og to strbukser!!! Heretter skal jeg ønske ullklær fra besteforeldrene ja:)

Kjøpte i 56 og 62. Snupp var fire kg og 53 cm og brukte aldri str 50. Antar at knøttet kanskje blir en racer han også:) Men har et par tre bomullsbodyer i str femti.

Orker ikke kjøpe så veldig mye i ull for hvis denne ungen blir like varm som broren vil det bare bli bortkastet..

Og ellers skal mamma og svigerinnen min strikke rikelig høres det ut som:)

Guess: Bra at formen er stigende:) Og håper du hører noe snart! Ellers får du etterlyse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pjusk: Gratulerer så mye med en frisk krabat i magen! :strix:

Som førstegangsmor så lurer jeg litt på hvor jeg kan få tak i ullbodyer og ullstrømpebukser? Har sett en del på nøstebarn, men synes det er forferdelig dyrt... Og jeg vet ikke helt om det med ubehandlet ull er så veeeldig viktig for meg :sjenert: Noen gode tips anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pjusk: Gratulerer så mye med en frisk krabat i magen! :strix:

Som førstegangsmor så lurer jeg litt på hvor jeg kan få tak i ullbodyer og ullstrømpebukser? Har sett en del på nøstebarn, men synes det er forferdelig dyrt... Og jeg vet ikke helt om det med ubehandlet ull er så veeeldig viktig for meg :sjenert: Noen gode tips anyone?

Cubus hadde 3 for 199 på ull her forrige uke. Ellers har jeg kjøpt på bogerud. Sparjøp har vet jeg.

Vi brukte mye bomull på bebisen vi, hun hadde flere lag på seg og lå i pose og hun var aldri kald. Syns ull ble viktigst da hun begynte i barnehagen og lekte ute i kulda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cubus hadde 3 for 199 på ull her forrige uke. Ellers har jeg kjøpt på bogerud. Sparjøp har vet jeg.

Vi brukte mye bomull på bebisen vi, hun hadde flere lag på seg og lå i pose og hun var aldri kald. Syns ull ble viktigst da hun begynte i barnehagen og lekte ute i kulda.

Åh! Takk for tipset! :klem: Det skal jeg sjekke ut :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, brukte ull fra både Sparkjøp og Cubus til snupp!

Har også kjøpt litt vel dyre ullklær på de lokale barneutstyrsbutikkene.. Men heretter skal vi ønske ullklær. Dvs, skal se an babyen litt for hvis han er like varm som sin bror kan det bli litt overkill:)

Kveldens snaddertips: Frossen jordbær+ ananas i smoothiemakeren! Stor hit hos alle tre her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...