Gå til innhold

Mulig å bli forelsket....

Bør jeg treffe han?  

8 stemmer

1. 1. Ja, du har ikke noe å tape på det

• Ja men bare om han kommer til Norge
    • Nei
    • Kanskje, men bare om han kommer til Norge

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som noen nevnte, ha ditt eget hotellrom just in case, og gi beskjed til dine venner om hvor du bor osv :)

Spennende da!:D

Takk for tips :-D Ja må nesten gi beskjed til folk hvor jeg bor og er :-D og når eg skal komme hjem :-p hihi

ja det er kjempe spennende, jeg har ALDRI følt dette før, ikke en gang emd han jeg var sammen med i 7 år :-p

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips :-D Ja må nesten gi beskjed til folk hvor jeg bor og er :-D og når eg skal komme hjem :-p hihi

ja det er kjempe spennende, jeg har ALDRI følt dette før, ikke en gang emd han jeg var sammen med i 7 år :-p

Nyt det!:) Men prøv å ikke ha for store forventninger.. Men lettere sagt enn gjort da :P

Har dere snakket med hverandre via cam og slikt også?:)

Skrevet

Nyt det!:) Men prøv å ikke ha for store forventninger.. Men lettere sagt enn gjort da :P

Har dere snakket med hverandre via cam og slikt også?:)

Nei ikke cam, bare på mail, og lange samtaler på facebook... :-)

Og ja man kan selvsagt ikke ha for store forhåpninger, men det er lettere sagt enn gjort når eg e så betatt som jeg er allerede bare av personligheten hans, og bildene hans osv :-p

AnonymBruker
Skrevet

Know the feeling, sukk :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Jeg får være litt brutal her for å få frem poenget.

Det aller viktigste i denne sammenhengen har med flytting å gjøre. Vi lever i en (u)praktisk verden.

Så hvis ikke du ønsker å flytte til Holland, eller han ønsker å flytte til Norge, da bør du bare glemme hele greia.

Sånn er nå engang dette livet.

Skrevet

Jeg får være litt brutal her for å få frem poenget.

Det aller viktigste i denne sammenhengen har med flytting å gjøre. Vi lever i en (u)praktisk verden.

Så hvis ikke du ønsker å flytte til Holland, eller han ønsker å flytte til Norge, da bør du bare glemme hele greia.

Sånn er nå engang dette livet.

Vi har snakket om det, og begge er villige til å flytte på seg om det er virkelig den store kjærligheten :-)

Skrevet

Know the feeling, sukk :rodmer:

Er redd for at jeg kanskje har sagt noe gale :-/ Vi snakket sammen i sted, og samtalen gikk kjempe fint, han fortalte at han hadde fortalt noen venner om meg, og vi snakket litt mer sånn sex og sånn ka man ville gjøre om den andre var her osv.. også hadde vi på en måte fantasisex om man skal kalle det det... anyway... så sa jeg at jeg hadde snakket med han kompisen min som skyldte meg penger og at jeg skulle få pengene i mai, sånn at da kunne vi møtes da om han forsatt ville møtes, da sa han at jeg trengte ikke å stille sånne dumme spørsmål fordi han ville jo selvsagt forsatt møte meg.

Men for å komme til poenget, så var han veldig kortfattet etter dette og sa plutselig at han måtte nå ett tog og gå. Så prøvde jeg å avslutte samtalen hyggelig, med å si at ja håper vi prates i kveld osv. Så sier han ja skulle prøve å være online i kveld. Og bare sa snakkes og logget seg av.

Men så no logget jeg meg på den datingsiden hvor vi møttes da, og der står det at han er pålogget, tror dere at han fikk kalde føtter eller at jeg har sagt eller gjort noe gale? jeg er veldig ny på dette, så jeg vil ikke skremme han liksom :-/ noen som har noe de kan si?

Gjest Heloise
Skrevet

Tror kanskje han bare fikk dårlig tid. Mest sannsynlig har han glemt pc'en stående på, uten å logge av. Betyr ikke at han unngår deg :) Min kjæreste gjorde det på FB hele tiden før da vi chattet der. "Sorry jeg må gå nå, hadet, snakkes senere" og han stod online i en stund før han ble automatisk logget av. Det var fordi han aldri logget ut fra noe som helst, eller skrudde av PC'n. Men jeg visste jo veldig godt at han var ute og opptatt.

Skrevet

Tror kanskje han bare fikk dårlig tid. Mest sannsynlig har han glemt pc'en stående på, uten å logge av. Betyr ikke at han unngår deg :) Min kjæreste gjorde det på FB hele tiden før da vi chattet der. "Sorry jeg må gå nå, hadet, snakkes senere" og han stod online i en stund før han ble automatisk logget av. Det var fordi han aldri logget ut fra noe som helst, eller skrudde av PC'n. Men jeg visste jo veldig godt at han var ute og opptatt.

Enig med deg..:)

Gjest ThatWoodcut
Skrevet

Jeg har faktisk tenkt lenge på å begynne med world of warcraft, men redd for å bli hekta :P Kommer til å sitte inne og bli usosial hehehe :)

Du blir ikke avhenging, det blir for kjedelig i lengden :fnise:

Du må møte han, også må du fortelle alt!

Gjest Heloise
Skrevet

Du blir ikke avhenging, det blir for kjedelig i lengden :fnise:

Pøh :P Om det er avhengighetsskapende eller kjedelig kommer helt ann på hva man gjør det til selv! Jeg og moren min har det fremdeles gøy med WoW etter over 4 år, og samme med kjæresten min etter snart 6 år :D

Men dette er avsporing så jeg rusler ut med nerdesnakkingen min jeg :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, du har jo lite å tape. Annet enn kostnaden med å reise tur/retur møtestedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...