Gå til innhold

Mulig å bli forelsket....

Bør jeg treffe han?  

8 stemmer

1. 1. Ja, du har ikke noe å tape på det

• Ja men bare om han kommer til Norge
    • Nei
    • Kanskje, men bare om han kommer til Norge

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har seg slik at jeg har meldt meg inn i en datingside, hvor jeg de siste dagene har pratet med en fra Holland, han er bare rett og slett herlig, og skjønn. Jeg får sommerfugler i magen når jeg prater med han. Han har spurt om ikke vi kan treffes, som ja selvfølgelig er litt vanskelig siden jeg bor her i Norge og han bor i Holland. Men han har foreslått at vi kan møtes i ett annet land, som Tyskland eller danmark.

Men jeg merker jeg har veldig lyst å møte han, jeg føler meg virkelig betatt av fyren, vi kan prate timesvis på facebook. Vet det høres dumt ut siden jeg har knapt kjent han i en uke..

Men kan jeg være forelsket i en jeg ikke har truffet da? Følelsen jeg har er helt fantastisk når jeg prater med han hvertfall, jeg rødmer, og smiler og ler og ja :-D

Videoannonse
Annonse
Gjest Heloise
Skrevet

Hvor er alternativet der du drar til Nederland?

Ja man kan bli betatt av folk på nettet.

Skrevet

Hvor er alternativet der du drar til Nederland?

Ja man kan bli betatt av folk på nettet.

Oi det har jeg helt glemt å ta med, selvsagt kan jeg dra til nederland :-)

Skrevet

Jeg har ofte blitt betatt av den jeg tror vedkommende er..også blir den illusjonen ganske knust når jeg møter personen...

helt til jeg møtte kjærsten min da..som er hundre ganger bedre enn han virket..haha

Skrevet

Jeg har ofte blitt betatt av den jeg tror vedkommende er..også blir den illusjonen ganske knust når jeg møter personen...

helt til jeg møtte kjærsten min da..som er hundre ganger bedre enn han virket..haha

Det er vel det jeg er redd for om jeg tar valget og drar og møter han, at jeg blir skuffet eller noe... men noen sjanser må man vel ta her i livet?

Skrevet

Det har seg slik at jeg har meldt meg inn i en datingside, hvor jeg de siste dagene har pratet med en fra Holland, han er bare rett og slett herlig, og skjønn. Jeg får sommerfugler i magen når jeg prater med han. Han har spurt om ikke vi kan treffes, som ja selvfølgelig er litt vanskelig siden jeg bor her i Norge og han bor i Holland. Men han har foreslått at vi kan møtes i ett annet land, som Tyskland eller danmark.

Men jeg merker jeg har veldig lyst å møte han, jeg føler meg virkelig betatt av fyren, vi kan prate timesvis på facebook. Vet det høres dumt ut siden jeg har knapt kjent han i en uke..

Men kan jeg være forelsket i en jeg ikke har truffet da? Følelsen jeg har er helt fantastisk når jeg prater med han hvertfall, jeg rødmer, og smiler og ler og ja :-D

Skrevet

angre heller på noe du gjorde enn noe du ikke gjorde! :) Så lenge du er trygg!

• Liker 1
Gjest Heloise
Skrevet

Jeg hadde veldig lett dratt til et annet land for å møte en (hvis magefølelsen tilsier det) trygg fyr jeg hadde blit betatt av online, eller bare venn med for den saks skyld. Det har jeg gjort mange ganger! :)

Danmark er nydelig også, hvorfor ikke ta en helg i Køben og bli bedre kjent?

(Stort bonus for deg da det er et språk vi forstår og forsåvidt nært hjemme)

Var det jeg gjorde første gang jeg skulle møte samboer'n min. Jeg dro en helg ditover, og ja - Vi bor sammen nå :)

Skrevet

Jeg hadde veldig lett dratt til et annet land for å møte en (hvis magefølelsen tilsier det) trygg fyr jeg hadde blit betatt av online, eller bare venn med for den saks skyld. Det har jeg gjort mange ganger! :)

Danmark er nydelig også, hvorfor ikke ta en helg i Køben og bli bedre kjent?

(Stort bonus for deg da det er et språk vi forstår og forsåvidt nært hjemme)

Var det jeg gjorde første gang jeg skulle møte samboer'n min. Jeg dro en helg ditover, og ja - Vi bor sammen nå :)

Magefølelsen min sier at jeg bør dra å møte han, jeg er kanskje gal men jeg føler meg forelsket, og det er crazy men ja :-) Vi har snakket om å møtes en helg i mai i Berlin kanskje, det er jo bare kjekt å bli kjent med nye :-) kanskje han viser seg å være min store kjærlighet?! who knows :D

Så kjekt at det har holdt for dere da :D det gir jo meg håp om at dette faktisk kan være noe :-D Men samtidig er jeg redd for at han blir en re-bound siden jeg nettopp er kommet ut av langt forhold :-/ Selv om jeg ikke ser på det som at han skal bli det, for jeg vil jo ikke ha en re-bound jeg vil ha noe fantastisk :-p om noen skjønner hva jeg mener? :-p

AnonymBruker
Skrevet

Oh yes, fullt mulig å bli betatt/forelsket i noen over nett.. Blitt det et par ganger, og magefølelsen har stemt hver gang :) Litt risky å reise så langt da, men en kan jo ikke være redd for alt heller.

Break a leg :)

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg få spørre hvilken datingside du er på? Er jo bare nordmenn på sukker osv, jeg vil finne meg en engelskmann eller noe :D

Skrevet

Oh yes, fullt mulig å bli betatt/forelsket i noen over nett.. Blitt det et par ganger, og magefølelsen har stemt hver gang :) Litt risky å reise så langt da, men en kan jo ikke være redd for alt heller.

Break a leg :)

Ja er litt risky, men man må vel ta noen sjanser her livet eller? :-)

Tusen takk :-) Tror jeg skal booke turen ned til han :-) Kjenner at det er det som er rett :D

Gjest Heloise
Skrevet

Ikke tenk for mye på det med "rebound".

Da jeg møtte kjæresten min (online, og det var ikke planlagt at vi skulle falle for hverandre naturlig nok!) så var jeg i et trasig forhold, og kjæresten min fikk meg til å innse at jeg egentlig var ferdig med eksen, så jeg dumpet eksen og gikk videre. Tok ikke lang tid før jegmøtte og ble "offisielt" sammen med kjæresten min, men han er ingen rebound fordet! Den gamblingen er den beste jeg har gjort i kjærlighetslivet mitt så langt ;)

Men alle er jo ikke så heldige. Man må ikke regne med at det blit rosenrødt heller. Men det er absolutt en idè å sjekke det ut! Bare man har et egent hotellrom å gjemme seg i, just in case :)

Skrevet

Kan jeg få spørre hvilken datingside du er på? Er jo bare nordmenn på sukker osv, jeg vil finne meg en engelskmann eller noe :D

Jeg er på Match.com, jeg gikk inn via sol.no trykket på dating der og så kom match.com opp :-) Og der kan man prate med mannfolk fra hele verden :-)

Gjest Heloise
Skrevet

Prøv World of Warcraft, der traff jeg min :legrine:

Skrevet

Ikke tenk for mye på det med "rebound".

Da jeg møtte kjæresten min (online, og det var ikke planlagt at vi skulle falle for hverandre naturlig nok!) så var jeg i et trasig forhold, og kjæresten min fikk meg til å innse at jeg egentlig var ferdig med eksen, så jeg dumpet eksen og gikk videre. Tok ikke lang tid før jegmøtte og ble "offisielt" sammen med kjæresten min, men han er ingen rebound fordet! Den gamblingen er den beste jeg har gjort i kjærlighetslivet mitt så langt ;)

Men alle er jo ikke så heldige. Man må ikke regne med at det blit rosenrødt heller. Men det er absolutt en idè å sjekke det ut! Bare man har et egent hotellrom å gjemme seg i, just in case :)

Jeg tenker ikke så mye på det, men han som nevnte det siden jeg har vært i ett forhold i 7 år nå.

Men jeg tror det er en sjanse jeg må ta, for jeg kjenner jeg liker ham godt. Som du sier det kan gå begge veier, jeg kan være heldig og bli lykkelig, eller jeg er uheldig, og slipper å angre på at jeg ikke gjorde det. :-) Takk for at du delte historien din :-)

HAr tenkt å ha eget hotellrom :-)

Skrevet

kjenner det kiler litt i magen på dine vegne!

Så spennende! uansett har du jo en opplevelse for livet da..:D

Skrevet

kjenner det kiler litt i magen på dine vegne!

Så spennende! uansett har du jo en opplevelse for livet da..:D

Ja sant det, uansett blir det jo en opplevelse for livet, pluss for sett en ny by :-)

AnonymBruker
Skrevet

Prøv World of Warcraft, der traff jeg min :legrine:

Jeg har faktisk tenkt lenge på å begynne med world of warcraft, men redd for å bli hekta :P Kommer til å sitte inne og bli usosial hehehe :)

AnonymBruker
Skrevet

Som noen nevnte, ha ditt eget hotellrom just in case, og gi beskjed til dine venner om hvor du bor osv :)

Spennende da!:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...