Gå til innhold

Interiørbutikker på nett


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en av de som foretrekker å handle interiørting via nettet, så derfor lurer jeg på om noen av dere har erfaring med det? Vet det bare er å google opp butikker, men tenkte å høre med dere først, om dere har noen dere foretrekker fremfor andre?

Spiller ingen rolle hvor i landet det er, bare jeg finner noen man kan bestille fra :)

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fant en via Tips & Inspirasjon til Hjemmet, det er en Facebook-side, der de har MANGE tips, burde du sjekke ut.

Falt litt for en butikk som er nyoppstartet visstnok, og som var "Ukens nettbutikk" rett før påske, er vel en grunn til at den ble det :-) www.limy.no , min favoritt så langt, men har bare såvidt begynt min egen leting :-) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Istedetfor å lage ny tråd spør jeg her. Er på leting etter stoff til å trekke om stolputer, og ønsker å finne dette over nettet. Noen tips til hvor jeg bør lete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Forever :)' timestamp='1304430321' post='9180021]

Istedetfor å lage ny tråd spør jeg her. Er på leting etter stoff til å trekke om stolputer, og ønsker å finne dette over nettet. Noen tips til hvor jeg bør lete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...