Vains Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 (endret) Hei, jeg er en jente på 15 år som har en litt fettete mage. Og det er en sånn fettklomp nede på magen min som jeg HATER! Og hoftene mine stikker ut... Synes dere jeg burde gjøre noe med dette?...Med tanke på at jeg er 15 år? Endret 27. april 2011 av Vains
usynlig Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 det er opp til deg å bestemme det! du _trenger_ ikke å gjøre det, men hvis du tror det ville hjelpe på selvfølelsen din kan du jo bare ta deg ti minutter hver dag og ta noen enkle mageøvelser?
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #3 Skrevet 27. april 2011 som alle andre, tren og ha et sunt kosthold? for å fjerne fett bør du trene kardio, f.eks jogging.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 det er opp til deg å bestemme det! du _trenger_ ikke å gjøre det, men hvis du tror det ville hjelpe på selvfølelsen din kan du jo bare ta deg ti minutter hver dag og ta noen enkle mageøvelser? mageøvelser vil ikke fjerne føre til at hun mister fettet på magen, men får muskler under det. hun må trene kardio, f.eks. jogging, sykling for å fjerne fett.
Gjest MrsTux Skrevet 27. april 2011 #5 Skrevet 27. april 2011 Jeg synes du burde spise og leve sunt, og forøvrig bli venn med den kroppen du har. 4
Djungelvrål Skrevet 27. april 2011 #6 Skrevet 27. april 2011 Akkurat som vi kvinner får fett på lår, rumpe og bryster får vi også fett på magen. Det er her de medfødte fett-depotene er. 99 prosent av alle kvinner har det og det er helt naturlig. Det er IKKE naturlig for kvinner flest og ha flat mage uten fett, så enkelt er det. Lev med det. 3
Vains Skrevet 27. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 27. april 2011 Akkurat som vi kvinner får fett på lår, rumpe og bryster får vi også fett på magen. Det er her de medfødte fett-depotene er. 99 prosent av alle kvinner har det og det er helt naturlig. Det er IKKE naturlig for kvinner flest og ha flat mage uten fett, så enkelt er det. Lev med det. Kan man bli kvitt den?
MilliVanilli Skrevet 27. april 2011 #8 Skrevet 27. april 2011 Kan man bli kvitt den? Du må slanke deg, punktum.
Vains Skrevet 27. april 2011 Forfatter #9 Skrevet 27. april 2011 Du må slanke deg, punktum. Jeg prøver det, men det ser ikke ut til å virke.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #10 Skrevet 27. april 2011 De fleste må opp på fitnessnivå for å få vekk det fettet der. La det heller være, alle kvinner har et fettlager der.
Gjest Ylva Virvla Skrevet 27. april 2011 #11 Skrevet 27. april 2011 Du har blitt kvinne. Vi skal ha hofter og en liten fettklump nederst på magen. 1
Vains Skrevet 27. april 2011 Forfatter #12 Skrevet 27. april 2011 Du har blitt kvinne. Vi skal ha hofter og en liten fettklump nederst på magen. Men jeg hater det, jeg føler meg feit! Og jeg har lagt på meg i påsken..
MilliVanilli Skrevet 27. april 2011 #13 Skrevet 27. april 2011 Du har blitt kvinne. Vi skal ha hofter og en liten fettklump nederst på magen. Åja, man SKAL ha det? Magen min er naturlig helt flat, men jeg har både hofter, rumpe og lår likevel. Er ikke noe som heter "skal ha". Mange jenter jeg kjenner har ikke antydning til en såkalt fettklump nederst på magen, og dette er ikke nødvendigvis syltynne jenter fra før av. Former har de òg. 1
Djungelvrål Skrevet 27. april 2011 #14 Skrevet 27. april 2011 Kan man bli kvitt den? Vanskelig uten at pupper, lår og rumpe også forsvinner. Kommer helt an på, jeg har vært undervektig, dvs veide 56 kg (er,76 høy) og litt mage hadde jeg fremdeles. Du må huske at de fleste modeller og skuespillere har fettsugd magen sin...
Vains Skrevet 27. april 2011 Forfatter #15 Skrevet 27. april 2011 Vanskelig uten at pupper, lår og rumpe også forsvinner. Kommer helt an på, jeg har vært undervektig, dvs veide 56 kg (er,76 høy) og litt mage hadde jeg fremdeles. Du må huske at de fleste modeller og skuespillere har fettsugd magen sin... ÅNEI! Jeg er 1,72 og veier 62kg :oooo
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #16 Skrevet 27. april 2011 Jeg tror nok at Vinnie har rett. Den eneste perioden av mitt voksne liv hvor denne klumpen har vært borte hos meg, var da jeg var undervektig. Da hadde jeg omtrent ikke fett noen steder, og det anbefaler jeg virkelig ingen. Det er forskjell på den klumpen og på en kosemage, jenter. Og den naturlige klumpen er nettopp det, naturlig, og ingenting å skamme seg over.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #17 Skrevet 27. april 2011 ÅNEI! Jeg er 1,72 og veier 62kg :oooo Det er jo helt normalt. Hun skrev at hun var undervektig da hun var 56kg, ikke at du burde bli det. Undervektig bør ingen strebe etter å bli. Alle bør strebe etter å være sunn. 3
Djungelvrål Skrevet 27. april 2011 #18 Skrevet 27. april 2011 Jeg var virkelig ikke fin da...nå veier jeg 64 og har dobbelt så fin kropp 1
Vains Skrevet 27. april 2011 Forfatter #19 Skrevet 27. april 2011 Jeg var virkelig ikke fin da...nå veier jeg 64 og har dobbelt så fin kropp Gjelder det mage og hofter. Hvordan fikk du det til, har du sånn gropstripe på magen?
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #20 Skrevet 27. april 2011 Du ser på denne slanke dama et lite fettlager under navlen. http://lh6.ggpht.com/_oHF-qUKh09c/SzWwlGZgMuI/AAAAAAAAdp4/JXQa5koHsXk/female-body-tattoo-design-14.jpg Du skal være rimelig fit for å ikke ha det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå