AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å operer brystene mine, men jeg må reise ganske langt for å gjøre det. Det står på nettsiden til klinikken jeg vil til at de tilbyr gratis konsultasjoner i min by om et par uker. Er det rart å dra på en slik konsultasjon, når man ikke har planer om operasjon før om iallefall et år? Det virker så greit å dra dit når de først er der, men kanskje de synes at jeg kaster bort tiden deres når jeg ikke har spart opp penger og ikke skal opereres før veldig lenge. Hva tror dere?
Niennas Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 Du kan ta på opp lån på det? Jeg tror at hvis du først drar på konsultasjon, så kommer du til å operere deg i nærmeste framtid.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #3 Skrevet 27. april 2011 Du kan ta på opp lån på det? Jeg tror at hvis du først drar på konsultasjon, så kommer du til å operere deg i nærmeste framtid. TS: Mjo, men jeg vil helst ikke ta opp lån "bare" på grunn av dette. Jeg har ikke tatt opp lån før, å har ikke så masse greie på det, men et forbrukslån er vel eneste muligheten? Det er ikke sikkert jeg får det heller uten noen form for sikkerhet, og det eneste jeg har er en jobb. Prøvde å lese litt på nettsiden til nobel clinic (det er der jeg vil opereres, i Oslo), men det stod ikke der heller noe om finansiering og om de kan eventuelt hjelpe meg med å komme i kontakt med noen det kanskje kan vøre mest gunstig å låne av. Jeg vet som du ser ikke helt hvordan dette fungerer, så jeg satser på å spare opp pengene selv i løpet av i overkant av et år Men så det er altså en dårlig idè å dra på en slik konsultasjon? Jeg vil jo helst opereres på deres klinikk, så jeg tenkte det var greit å snakke med dem når de først var på min kant av landet.
loppekasse Skrevet 28. april 2011 #4 Skrevet 28. april 2011 Selvsagt kan du gå på konsultasjon selvom det er en stund til en eventuell operasjon. Det er bare bra at du vil innhente informasjon om dette tidlig slik at du kan forberede deg, tenke gjennom det hele og være sikker på at dette er noe du vil gjøre. Hvis du, om du velge å operere, velger samme klinikk som har denne gratis konsultasjonen er jo det supert. Det er ikke bare rett inn, operere og ut igjen og aldri mer ha kontakt med klinikken. Jeg har vært på etterkontroll to år etter jeg forstørret brystene, og har spurt om ting jeg har lurt på selvom jeg er ferdig med "min tid" på klinikken.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #5 Skrevet 28. april 2011 Tusen takk for svar! Da tror jeg at jeg skal ta tilbudet om kunsoltasjon når de er her. Det er igrunn litt skummelt dette, for jeg føler at jeg setter igang prosessen, selv om en eventuel oprasjon er langt frem i tid...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå