AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Nå trenger jeg råd. Vi skal ha gjester til middag senere i uka. Selv spiser vi lavkarbomat, men det gjør ikke gjestene våre. Jeg vet at mange synes lavkarbo ofte blir for mye fett osv, så jeg vil ikke lage et skikkelig lavkarbomåltid. Samtidig vil jeg ikke gå helt på tvers av vårt eget kosthold, så pasta/ris/potet/mel/sukker kan ikke være en sentral del av middagen, men eventuelt et tilbehør til gjestene våre. Grønnsaker som vanligvis ikke anbefales på lavkarbo (gulrot, kålrot osv) er derimot helt ok. Noen forslag? Det skal ikke være en festmiddag, men heller ikke helt hverdags. Noe som krever litt mer enn 15 minutter på kjøkkenet, men som man ikke trenger å være kokk for å få til. Jeg har tenkt litt på wok med biffstrimler og nudler til gjestene, men blir usikker på hva slags saus jeg kan bruke i den. Eller kanskje jeg får ideer til noe helt annet her?
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 Jeg lagde en nydelig varm biffsalat i går. Vet ikke helt hvordan karbonivået på teriyakisaus er, dog. Her er oppskriften.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå