Gå til innhold

Bråkete naboer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er deres synspunkt på naboer som konstant har gaule/skrike/brøle-volum på stemmen hele tida? Og at ungene er dønn like? Er klar over at det er en regel på at det skal være ro etter 23.00 (mener det stemmer), så de bryter jo ingen lov. Personlig syns jeg det er dårlig folkeskikk å skråle masse når en bor tett oppi andre. Mine naboer kjefter på ungene uavbrutt,kauker over til den andre naboen og det er høyt tempo og volum hele tida syns jeg. Mulig jeg er sær, jeg syns bare det er dårlig folkeskikk og brøle og skrike mye uten grunn. Hva syns dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fireflies

Selv om det skal være ro etter klokken elleve, betyr det ikke at det skal være bråkete resten av dagen (hver dag). Jeg ville sagt i fra til de, eventuelt sendt en skriftlig klage til styret hvis det ikke roer seg etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier ikke å legge meg så veldig opp i om barna til naboen ligner på hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje løsninga er å kjøpe et hus på landet? Skal visst være mulig å få billige boliger der :biggrin:

Fra spøk til alvor: Jeg er helt enig. Det bør absolutt være mulig å ta litt hensyn til hverandre når en bor tett. Dessverre virker det som om mange ikke bryr seg i det hele tatt om annet enn seg og sitt. Musikken må ikke stå høyt på hele tida, det går an å prate i steden for å rope, særlig i bakgårder! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier ikke å legge meg så veldig opp i om barna til naboen ligner på hverandre.

TS her - HAHAHA! Så det ble litt feil:D Altså, barna er dønn like sine foreldre ved at de bråker og skriker like jævla mye. Men det skjønte du vel. LOL :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde naboen vår klaget til styret for mange, mange år siden for kjefting og roping, hadde vi kunne fått hjelp fra barnevernet for mange år siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fireflies

hadde naboen vår klaget til styret for mange, mange år siden for kjefting og roping, hadde vi kunne fått hjelp fra barnevernet for mange år siden..

:klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS-igjen:Så har de en unge som er i verste trassalder og en som er prepubertal som fyyyy! Mange scener i løpet av dagen ja :kjefte:

Har mest lyst å bare hoppe gjennom hekken dems og: HØØØØØØØØØØØØØYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYSJ FOR FAEN!!!!!!!!!!!!! :skratte:

Er ikke noe borettslag her, det er boligsameie. Men det er årsmøte der i morra faktisk, så skal søren meg ta det opp på et generelt grunnlag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her - HAHAHA! Så det ble litt feil:D Altså, barna er dønn like sine foreldre ved at de bråker og skriker like jævla mye. Men det skjønte du vel. LOL :fnise:

Jeg skjønte det, men har overdosa litt på kaffen og er i fryktelig useriøst humør. ;)

Helt alvorlig: jeg synes ikke det er greit. Man må tåle litt lyder når man bor i nærheten av andre, men det betyr ikke at man skal tåle alt. Særlig "unødvendig" bråk av den typen du beskriver er ...unødvendig. Har du/dere snakket med andre naboer om dette? Kan være lettere å ta det opp hvis man er flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS igjen her - de virker som skikkelige folk, tror absolutt ikke det er noe vondt i dem. Det er bare det at jeg syns det blir i overkant med hiv og hoi, hyl og skrik og familiedrama i 12 akter hver jævla dag. På vinterstid er det helt stille her. Det er sykt bråkete nå som det er varmt og man kan være ute. Baaaaaaah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde naboen vår klaget til styret for mange, mange år siden for kjefting og roping, hadde vi kunne fått hjelp fra barnevernet for mange år siden..

Har det ca slik jeg og. dvs; ingen nabo har meldt fra, barnevernet er ikke i bildet.. men det burdte ha skjedd for mange år siden!

Bor i boretslag, naboen unner bråker endel, mer før -før det endte med at den ene flyttet ut.. men kan ikke akkurat klage, er sikkert verre selv.

Til TS: du kan jo vurdere å sende anonym bekymringsmelding til barnevernet. Da kan familien få hjelp, det betyr ikke nødvendigvis at de blir fratatt barna, men heller at de kan få hjelp. Hvis en av dem er tenåringer er det sikkert ikke enkelt for h*n at det er slik hjemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det ca slik jeg og. dvs; ingen nabo har meldt fra, barnevernet er ikke i bildet.. men det burdte ha skjedd for mange år siden!

Bor i boretslag, naboen unner bråker endel, mer før -før det endte med at den ene flyttet ut.. men kan ikke akkurat klage, er sikkert verre selv.

Til TS: du kan jo vurdere å sende anonym bekymringsmelding til barnevernet. Da kan familien få hjelp, det betyr ikke nødvendigvis at de blir fratatt barna, men heller at de kan få hjelp. Hvis en av dem er tenåringer er det sikkert ikke enkelt for h*n at det er slik hjemme!

Herregud, man sender da ikke bekymringsmelding til BV fordi naboen er litt høylytt!! skjønner frustrasjonen til TS, men barnevernet er ikke løsningen hver gang noen gjør noe man ikke er enig i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...