AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Jeg vet ikke hvorfor, men noen ganger får jeg orgasme i søvne!!! I drømmene så er det ikke spesiell fysisk kontakt som utløser det, men jeg er alltid til stede med en gutt(som ikke nødvendigvis hadde tiltrukket meg i det virkelige liv....). HVORFOR??! Det er som om jeg våkner litt i selve drømmen, når jeg får orgasmen.. Haha, det er så komisk og føler meg helt latterlig dum som skriver det her, men det jeg lurer på; er jeg den eneste!?
Gjest made4u Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 Har lest om det før, så er helt normalt dette...
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #3 Skrevet 27. april 2011 Nei du er ikke den eneste. Jeg får det også. Og jeg kommer også i virkelig liv. Altså jeg våkner og det er rykninger og hele pakka at jeg må bare gjøre meg helt ferdig. Jeg våkner altså alltid av det og at det er ingen vei ut enn å gjøre det ferdig. Fantastisk hvordan hjernen påvirker oss til og med i drømme. 1
waco Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 Hjernen drømmer hele tiden, så det er kanskje ikke så rart allikevel. Årsaken til at vi drømmer er at vi skal forberede oss på hverdagen. Drømmer er sum av alle tanker og inntrykk man får i løpet av en dag, - grublerier og ønsker og lengsler åpner seg i drømmer.
sequin Skrevet 27. april 2011 #5 Skrevet 27. april 2011 Det er ganske så vanlig vel? Beste måten å våkne på
Hankjønn Skrevet 27. april 2011 #6 Skrevet 27. april 2011 Får det en gang iblant jeg og, har aldri sett på det som unormalt og det er jo tydelig at flere her inne får det, så liten grunn til bekymring! Personlig synes jeg orgasmer fra drømmer er noen av de beste jeg har opplevd, så har ikke noe imot det! :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #7 Skrevet 27. april 2011 Får det hele tiden, har til og med lært meg å delvis kontrollere det (dvs. "Nå vil jeg ha en!" Og så får jeg som regel en. Og gjerne flere ). Nå greier jeg det i halvsøvne også. Lucid dreaming er awesome! ^^
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #8 Skrevet 27. april 2011 Det er ganske så vanlig vel? Beste måten å våkne på Joda, men noen ganger er det litt merkelig hvem hjernen bestemmer seg for å ha sex med... 56 år gamle sjefen? Pappa? Ikke særlig gøy å våkne da...
Gjest Lacus Skrevet 27. april 2011 #9 Skrevet 27. april 2011 Opplevd det flere ganger jeg også. Blir alltid like forfjamset når jeg våkner av det
Cookiemonster Skrevet 27. april 2011 #10 Skrevet 27. april 2011 Det har jeg også opplevd. Deilig, men litt snålt også :gjeiper:
tøydokka Skrevet 27. april 2011 #11 Skrevet 27. april 2011 Dette hender også meg. Det jeg synes er litt rart er at jeg da kan oppnå orgasme uten fysisk stimulering overhodet. Det utløses av drømmefantasiene ene og alene! Synes det bare tydeliggjør hvor viktig hjernen er for nytelse. Dette skulle jeg gjerne klart også i våken tilstand..
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #12 Skrevet 27. april 2011 Joda, men noen ganger er det litt merkelig hvem hjernen bestemmer seg for å ha sex med... 56 år gamle sjefen? Pappa? Ikke særlig gøy å våkne da... Jepp, sist var den utrolig ekle(!!!!!!!) og fæle læreren min.. Hadde bare lyst til å skyte meg selv i hodet da jeg våknet.
Gjest Eurodice Skrevet 27. april 2011 #13 Skrevet 27. april 2011 (endret) Jeg vet ikke hvorfor, men noen ganger får jeg orgasme i søvne!!! I drømmene så er det ikke spesiell fysisk kontakt som utløser det, men jeg er alltid til stede med en gutt(som ikke nødvendigvis hadde tiltrukket meg i det virkelige liv....). HVORFOR??! Det er som om jeg våkner litt i selve drømmen, når jeg får orgasmen.. Haha, det er så komisk og føler meg helt latterlig dum som skriver det her, men det jeg lurer på; er jeg den eneste!? Klart det. Blant jordens 7 milliarder (eller hvor mange det er blitt med tiden) er nok du den eneste som får orgasme i søvne . Endret 27. april 2011 av Belladonna
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #14 Skrevet 27. april 2011 Jepp, sist var den utrolig ekle(!!!!!!!) og fæle læreren min.. Hadde bare lyst til å skyte meg selv i hodet da jeg våknet. Offda.. hahaha!
Gjest Blubberella Skrevet 28. april 2011 #15 Skrevet 28. april 2011 Helt normalt. Jeg får det med jevne mellomrom, og de er så sterke at de overgår de fleste jeg får i virkeligheten. Litt frustrerende, men man kan jo ikke klage
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2011 #16 Skrevet 28. april 2011 Hvorfor skriver damer OFTE "hahaha" når de lurer på noe, eller de skal pørre om noe "flaut"??? Mange ting finner jeg ikke morsomt i det hele tatt,viktig og vite...ja,men ikke morsomt,er dere damer så usikker på dere selv at dere må le til alt?
Hankjønn Skrevet 28. april 2011 #17 Skrevet 28. april 2011 Hvorfor skriver damer OFTE "hahaha" når de lurer på noe, eller de skal pørre om noe "flaut"??? Mange ting finner jeg ikke morsomt i det hele tatt,viktig og vite...ja,men ikke morsomt,er dere damer så usikker på dere selv at dere må le til alt? Latter, her i den skrevne form, er en måte å ufarliggjøre det flaue. Ved å fremstille det flaue som noe morsomt, i stedet for noe en alvorlig lurer på, tar en brodden av det. Dermed blir det lettere for den som tar det opp å le det vekk dersom responsen er negativ og kritisk. Helt vanlig reaksjon, ufarligjør det flaue med latter. 1
edderkoppdame Skrevet 28. april 2011 #18 Skrevet 28. april 2011 Jeg fikk en gang orgasme da jeg drømte at jeg hadde sex med nisser på sånn ca hagenissestørrelse. Aldri tent på hagenisser siden. Huff.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #19 Skrevet 28. april 2011 Kanskje det er fordi dere onanerer for lite til vanlig...? Gutter får jo gjerne slikt helt i starten av puberteten men da tar vi som regel "tak" i sakene selv. Dere som opplever dette i søvne ofte, onanerer dere i tillegg jevnlig...? Barer lurer altså...
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #20 Skrevet 28. april 2011 Kanskje det er fordi dere onanerer for lite til vanlig...? Gutter får jo gjerne slikt helt i starten av puberteten men da tar vi som regel "tak" i sakene selv. Dere som opplever dette i søvne ofte, onanerer dere i tillegg jevnlig...? Barer lurer altså... Har våknet en del ganger av å få orgasme i søvne ja! Nei onanerer svært skjelden og har sex enda sjeldnere,så kan jo kanskje komme av det ja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå