Gå til innhold

Når man er kåt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir så veldig kåt uken før jeg får mensen, og det kan bli så ille at jeg må gå hjem fra skolen (høgskolen) for å gjøre noe med det, ellers klarer jeg ikke å konsentrere meg! Dette kan da umulig være normalt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir så veldig kåt uken før jeg får mensen, og det kan bli så ille at jeg må gå hjem fra skolen (høgskolen) for å gjøre noe med det, ellers klarer jeg ikke å konsentrere meg! Dette kan da umulig være normalt??

Dette er nok helt normalt, og du må bare nyte det ;)

Ikke noe å klage over at en er kåt vel??

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg syns det er fint å være kåt, problemet er bare at det kan være veldig forstyrrende og spesielt nå under eksamenstiden. Også var jeg veldig usikker på om dette var normalt :sjenert:

Skrevet

Hvorfor ikke bare ta seg en tur på et toalett og "gjøre noe med det"?

Slipper du gå hjem^^

• Liker 2
Gjest made4u
Skrevet

Hva gjelder kåthet så kan den komme når som helst for oss hannkjønn, i ALLE situasjoner, vi er eksplosivt lettantennelige og trenger bare være en tanke eller at vi ser den rette... Slik har vi det hele livet fra vi finner ut at representanter av det motsatte kjønn er spennende.

Gjest made4u
Skrevet

Slipper du gå hjem^^

Eller besøke meg, er singel da... *Kremt*

AnonymBruker
Skrevet

Slipper du gå hjem^^

:fnise: Jeg kunne nok ha gjort det, men jeg liker best å "gjøre noe med det" når jeg ligger i sengen eller sofaen og er komfortabel :fnise:

PS: til deg som foreslår at jeg komme på besøk, jeg har nok kjæreste :gjeiper:

Skrevet

:fnise: Jeg kunne nok ha gjort det, men jeg liker best å "gjøre noe med det" når jeg ligger i sengen eller sofaen og er komfortabel :fnise:

PS: til deg som foreslår at jeg komme på besøk, jeg har nok kjæreste :gjeiper:

Det forstår jeg godt, men for meg er det ganske drastisk å gå hjem fra skolen når en tur på toalettet løser problemet. Ikke ideelt eller mest sjarmerende akkurat, men løser som sagt problemet :)

Kontaktforslag popper opp med tid og mellomrom på forum, flott deeet.

Gjest Katten.
Skrevet

Ring typen å få ham til å hjelpe deg på skolen!

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser på meg som over snittet kåt. Onanerer flere ganger for dagen. Men å gå hjem fra skolen er litt ekstremt. Tror ikke det er på normalen, men det er sikkert mange som er så kåt.

Gjest made4u
Skrevet

det er sikkert mange som er så kåt.

Nei du sier ikke det... Det er vår nå, og jeg har vært singel i 2 år og 3 mnd... Ikke skjedd all verden for å si det slik, og nå begynner damene å bli mer lettkledd. Uff!!

Gjest birry93
Skrevet

Det er vel ikke "unormalt" å være så kåt, men det er lit kjedelig å risikere å stryke pga det, da. :gjeiper:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er bare veldig kåt uken før jeg får menstruasjonen, og da kan det noen ganger være helt ok, jeg blir lett opphisset men mister ikke fokus med det jeg holder på med. Men noen ganger som denne uken er det helt over styr...jeg klarer ikke å konsentrere meg om det jeg leser etc, fordi jeg kun vil hjem og ha sex (men typen min er på ferie).

Men er det ingen andre som har det sånn?

Skrevet

Jeg har ikke mensen, så ikke meg nei.

Men selv om du ikek får svar her hvor noen sier "Ja, jeg og har det slik etc. etc...." så betyr ikke det så mye. Garanterer deg at det er flere som har det slik. Det snakkes bare lite om offentlig, da mange kvinner synes det er flaut.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser på meg som over snittet kåt. Onanerer flere ganger for dagen. Men å gå hjem fra skolen er litt ekstremt. Tror ikke det er på normalen, men det er sikkert mange som er så kåt.

Samme her. Har aldri hatt behov for å gå hjem fra skole for å "gjøre noe med det". Tror ikke det er helt normalt, nei.

Gjest anonym mann
Skrevet

Ring typen å få ham til å hjelpe deg på skolen!

Har vært med på sånt... (Bortsett fra at det var vel hun som assisterte meg... :sjenert: )

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt normalt . Og det blir nok bare verre jo eldre du blir , det kan jeg også fortelle deg .

Kan gå slik i over 3 uker i strekk på det verste .... dryppende våt hver dag , ukonsentrert og kåt . Nå er jeg sikkert litt eldre enn deg . Herregud det er slitsomt av og til . Jeg har allerede slitt ut min x mann . Han har meldt pass og rømt sin vei nå ...he he Han sa rett ut at det ble for slitsomt å ha så mye sex hyppig over øang tid ...

Får finne meg en sprekere mann neste gang . For jeg TRENGER DET : )

Skrevet

Det er vel ikke helt normalt, men ikke unormalt heller? Jeg er fryktelig kåt i perioder, også når det absolutt ikke passer. Ordentlig desperat kåt, klarer ikke konsentrere meg i det hele tatt.. Har gått på toalettet for å "gjøre noe med det" både på skole, jobb, tog/buss/flyreiser o.l.

Skrevet

Enig med Zaphireh over meg her. Maaaange kvinner har det slik i ulike deler av syklusen (de fleste er ekstra kåte uken før), men jeg tror mesteparten klarer å vente til de kommer hjem med å gjøre noe med det liksom. Det har jeg som oftest klart ihvertfall..

Hvorfor ikke bare "ta deg av det" på toalettet?

Dorunking er ikke bare forbehold menn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...