Gå til innhold

Endre oppkjøring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått oppkjøring på en dag jeg skal reise på ferie i slutten juni. Er uaktelt å skulle avlyse reisen, da den var veldig dyr og varer i 3 uker. Hadde stilt seg annerledes om det var en mini-weekend til Køben, men den gang ei.

Men jeg ser på vegvesenet sine nettsider at det er noen slike "første ledige time" som gjerne er i dag eller i nær fremtid. Er dette kanselleringer o.l. som åpner seg uventet?

Vil noe slikt kunne være mulig å få tak i eller endre? Må vente til august om jeg ikke får kjørt opp før turen :(

Pleier de være behjelpelig på trafikkstasjonen med slikt, forresten, om jeg forklarer situasjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ms. Raggsokk

Hvorfor spør du her? Ingen her vet hva som er rutine på akkurat din lokale trafikkstasjon, ring dem du :) Jeg fikk endret min time, fikk ny time en uke senere pga. at jeg skadet armen noen dagen før den opprinnelige oppkjøringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring regionen din imorgen klokka åtte. Er store forskjeller fra trafikkstasjon til trafikkstasjon. Avbestillinger skjer uten at alle saksbehandlerne får med seg det, så ring ofte. De har ingen ventelister på trafikkstasjonene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mauna Lee

Jeg bestilte oppkjøring via kjøreskolen, siden jeg leide bil av kjøreskolen. Hvis du skal leie bil av dem er det jo greit å forsikre seg om at de også har ledig kapasitet når du skal bytte. Så om jeg skulle byttet ville jeg fått resepsjonsdama på kjøreskolen min til å ta seg av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør med kjørelæreren din. Han/hun er sikkert behjelpelig med å kontakte trafikkstasjonen. Det er som sagt over viktig å forsikre deg om at du har bil å kjøre til den dagen du får endret til!

Lykke til :)

Endret av antibac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe problem å avlyse en time, men du risikerer å måtte vente lenge på ny. Vår- og sommerhalvåret er "høysesong" for oppkjøringer rundt omkring i landet og det er mange som konkurrerer om avlyste timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...