Gå til innhold

Hater legghårene mine!


Gjest lala

Anbefalte innlegg

Hei helt siden jeg begynte å bry meg om det så har legghårene plaget meg av den grunn at de vokser ut få timer etter barbering og hårene er harde så kaller de kaktus! Dette plager meg sånn siden liker ikke være med gutter med bare legger for hvis noen stryker på de ler de jo siden er litt komisk også! Med voksing varte det to dager max. Noen som har opplevd det samme og funnet en løsning eller som har noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei helt siden jeg begynte å bry meg om det så har legghårene plaget meg av den grunn at de vokser ut få timer etter barbering og hårene er harde så kaller de kaktus! Dette plager meg sånn siden liker ikke være med gutter med bare legger for hvis noen stryker på de ler de jo siden er litt komisk også! Med voksing varte det to dager max. Noen som har opplevd det samme og funnet en løsning eller som har noen råd?

Hvis det plager deg så mye burde du kanskje vurdere å fjerne de med laser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis voksing bare varte i to dager har du ikke fått dratt dem ut med rota. Gå til en hudpleiesalong som vokser legger og få det gjort der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HÅRFJERNINGSKREM :) Sliter med samme problem, og der fant jeg svaret, og hårfjerningskrem ble mitt lys. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det samme problemet! Har også mørkt hår og lys hud så det synes kjempegodt. Voksing over lenger tid hjelper en del, men tar tid. Har vurdert laser eller å gå til innkjøp av en Lumea eller noe liknende, men det er så dyrt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epilering er min favorittmetode for hårfjerning. Drar over 1-2 ganger i uka, så er jeg alltid hårfri. Gjør ikke vondt i det hele tatt når det blir en vane, og man tar så lite om gangen. Men man må passe på rens av epilatorhode, og peeling av legger, ellers får man lett inngrodde hår.

Har også vokset i salong noen ganger. Det fungerer flott, og man er hårfri lenge. Men jeg liker ikke ventetiden mellom hver voksing, da man må la hårene vokse seg lange nok til å vokses på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar :-) hvilken hårfjerningskrem da? Hjalp det når du hadde harde hår som vokste ut etter noen timer etter barbering og hvor lenge holder det seg. Og jo vokset hos profesjonelt men ble ikke ordentlig glatt før tredje gang og da begynte det å stikke etter kort tid så måtte barbere i tilegg :-( og jo har tenkt på laser men vet ikke hvem hvor eller å mye det koster. Noen som vet det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Eg tippar at ho brukar Veet krem. For meg er det faktisk akkurat same om eg barberar el brukar krem, so er ikkje fan av det akkurat. Kaktusane kjem etter 1 el 2 dagar. Jævlig lei! Typen foretrekker heller lange, mjuke hår enn korte, harde! Føles ut som skjeggbustar liksom. Not nice. Trur epilator er tingen. Men shit, au. Voksing har eg gjort mange gonger, og tykkjer det er heilt ok. Men får liksom aldri den silkehuda som rett etter barbering/krem. Laser kostar nokon kroner, ja...so eg må nok vinne i lotto skal eg ha råd til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt problemer med det samme. Kunne barbere meg på morran, og kun noen timer senere var hårene begynnt å vokse ut igjen. Jeg prøvde å vokse bena, og joda de ble jo glatte og fine. MEN når hårene begynnte å vokse ut igjen så ble det inngrodde hår. :( Dette resulterte i masse sår på beina og igjen masse arr. :( Så jeg har nå hatt 4 laserbehandlinger på leggene, og jeg er kjempefornøyd. :) Ja, d koster ganske mye, men d er absolutt verdt d. Jeg har lys (veldig lys....)hud og helt mørke hår, noe som visstnok vil gi det beste resultatet ved laserbehandling. Jeg skal ta noen flere behandlinger til vinteren igjen, men er veldig fornøyd med resultatet så langt. :)Det er blitt betydelig færre hår, og de vokser mye senere ut.

Nå er d ikke direkte behagelig å ta laserbehandling, men d er ikke så fryktelig ille smerter. Kommer litt an på smerteterskelen. Men resultatet er verdt litt smerter. :P

Bare å søke på google så kommer d opp mange plasser som tilbyr dette. Jeg betaler 2500 for begge leggene per behandling. Dyrt, men verdt alle penga. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...