Gå til innhold

Onanering sammen med en venninne

Fremhevede innlegg

Gjest Dunderungen
Skrevet

Jeg er ei 18 år gammel jente som dagdrømmer ofte om å onanere sammen med ei venninne. Jeg er selv bifil, men synes best om samleie sammen med en mann.

Jeg blir opphisset av kvinner, spesiellt brystene og det å høre at en kvinne har det godt. Jeg vil så veldig gjerne onanere sammen med en kvinne, eller bare sitte å se på at hun ynker seg og har det godt.

Er jeg alene om dette?

Om noen har gjort dette, kan du dele hvordan det var og hvordan du gikk fram? Takk for svar på forhånd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en mann/gutt, så kan vel ikke helt sammenligne meg med deg, men...

Når jeg var yngre (16-17 år), så var vi en vennegjeng som ofte nakenbadet ved ett tjern i skogen. Tror vel egentlig ingen av oss var eller er naturister, men vi gjorde det alle for spenningen av å være nakne sammen!!

Vi gutta ble som regel stive når vi lå og solktørket, og det var liksom helt greit å kose seg... Jente koste seg også noen ganger, men de var mest opptatt av å se på hverandre. Når vi snakket med de om hvorfor de var mest opptatt av hverandre, var det for at det liksom var "forbudt" og derfor mest pirrende....

Er det litt slik for deg også?

Gjest made4u
Skrevet

Du er ikke alene om fantasien om to jenter, jeg er hannkjønn!! :wow:

Gjest Dunderungen
Skrevet (endret)

Har du hatt noen fantasier om det samme kjønn?

Har aldri følt at homofili har vært tabu, eller forbudt. Vet ikke helt hva som driver meg til disse fantasiene :) Jeg har vært med kvinner før, men ikke i slik at vi bare koser med oss selv.

Endret av Bond
Skrevet

Jeg tror i sakens anledning, at vi trenger litt musikk som liver opp:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort det med en venninne i fylla. Vi hadde kjøpt leketøy samme dagen så da vi kom hjem fra byen ville vi teste dem ut. Var ikke spesielt kult egentlig, har ikke noe behov for å gjenta det.

• Liker 1
Skrevet

Har du hatt noen fantasier om det samme kjønn?

Hei igjen ja :)

Nei, jeg har vel egentlig ikke fantasier om det samme kjønn...

Litt kjedelig der.. he he

Men mye annet jeg har fantasier om da :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Tråden ryddet for krenkelser. Vis hensyn!

Bond, mod

Skrevet (endret)

Jeg er ei 18 år gammel jente som dagdrømmer ofte om å onanere sammen med ei venninne. Jeg er selv bifil, men synes best om samleie sammen med en mann.

Jeg blir opphisset av kvinner, spesiellt brystene og det å høre at en kvinne har det godt. Jeg vil så veldig gjerne onanere sammen med en kvinne, eller bare sitte å se på at hun ynker seg og har det godt.

Er jeg alene om dette?

Om noen har gjort dette, kan du dele hvordan det var og hvordan du gikk fram? Takk for svar på forhånd :)

Da har du litt felles interesser som kjæresten min, som også er bifil, og en god del andre kvinner så nei, du er ikke alene!

Siden jeg er en stor fan av å kunne henvise til kilder når en kommer med påstander, så viser jeg til linkene under:

Kvinneguiden

TV2

Side2

Nettavisen

DinSide

Som du kan se ut i fra de artiklene der er jentesex stadig mer i vinden, og er blitt mer akseptert som normalt med tiden. At du vil onanere med en venninne er dermed ikke noe uvanlig med, selv om det fortsatt er litt kleint å gå til det skritt å foreslå det.

Prøve en venninnekveld med dere to, drikk noe vin eller den akoholen dere foretrekker og kos dere, snakk med henne og prøv å finne ut hva hun tenker om det. Folk blir mye mer åpen under alkoholpåvirkning, gir god flyt i ellers flaue samtaler :fnise:

Endret av Hankjønn
  • Liker 1
Gjest birry93
Skrevet

Har onanert noen ganger med ei venninne for et par år siden, var helt ok da, men er litt kleint å tenke tilbake på nå. :gjeiper:

Gjest bente 25
Skrevet

Har vel alle gjort.

Men snakker vi om det?

Skrevet

Har vel alle gjort.

Men snakker vi om det?

I all hovedsak ikke, har jeg inntrykk av.

Av alle jenter jeg har kjent har kun to fortalt de har gjort det.

Gjest birry93
Skrevet

Det er vel ikke slikt man går rundt og prater om uten videre. xD

Skrevet

Det har jeg gjort også...

Litt rart og spennende tenke på nå..:) Gode minner for min del!

Gjest Bente 25
Skrevet

TA DET MED RO.

Du er ikke lesbisk, homo eller noe sykt.

Helt normalt at jenter og gutter i ungdommen gjør dette.

Sunt også, å få det gjort,

så man ikke går og lengter etter det senere.

Mange får lyst å gjøre det senere også. Selv med kone eller ektemann.

Og da har man da litt frilynte 3 og 4-kanter, der man kan gjøre mye rart.

Å kjenne varmen til en herlig jente er da deilig for alle andre jenter også.

Og å få god varm sperma i munnen, er da deilig selv om man er mann.

Verre er det ikke.

AnonymBruker
Skrevet

TA DET MED RO.

Du er ikke lesbisk, homo eller noe sykt.

Helt normalt at jenter og gutter i ungdommen gjør dette.

Hun er da ikke urolig! Hun sier jo selv at hun er bifil, og at hun overhodet ikke føler noe negativt rundt dette. Spørsmålet var ikke "er jeg normal?". Hvorfor tror du automatisk at ts synes dette er problematisk?

• Liker 3
Gjest Jente 25
Skrevet

Har forført nesten alle venninnene mine.

Alle har da lyst.

Ingen tør å ta initiativet.

Får hjem en venninne, på hjemmekveld, TV, pizza og hvitvin (Og litt annet i kjøleskapet).

Begynner å snakke om "livet".

Om alt vi har gjort osv. Nevner dette med jentesex, og ser an kroppsspråket.

Så sier jeg at jeg har: "Gjort det engang, og det var temmelig deilig. Ville ha gjort det engang hvis jeg hadde muligheten".

Så snakker vi ikke noe mer om det.

Kommer hun tilbake til temaet, som ca. halvparten gjør, vet du at det ikke er rødt lys i alle fall.

En venninne hadde stiv nakke. Jeg kan massere sa jeg og tok og masserte henne.

"Ta av deg, så kommer jeg bedre til". Hun tok av seg på overkroppen.

Lå naken på overkroppen i sofaen min. "Fin rumpe du har", så jeg og masserte den også, utenpå klærne. Så bare smilte hun: "Nå må du ta av deg også". Og tok av resten og stod er bare i trusa, og smilte lurt. Kom bort til meg og bare kysset meg, og løftet høyre foten samtidig. Lot klærne skli av og bare nøt hver kvadrat-millimeter av henne.

Hun overnattet selvsagt, og jeg våknet naken, med henne naken ved siden av meg.

Bare ventet på at hun skulle våkne. Og etter en stund gjorde hun det.

Smilte igjen. Kysset meg varsomt på munnen, og jeg kjente det myke håret hennes over meg.

D-e-i-l-i-g! Bare myk sex de første dagene, så litt mer heavy etterhvert, med megaorgasmer på løpende bånd.

Treffes fortsatt, selv om vi begge har samboere.

Skrevet

Har en venninne som nylig innrømmet at hun blir tiltrukket av begge kjønn. Jeg er heterofil selv, men kan fantasere om "sammenkomster" med kvinner. Hvordan gå frem? Hun er en av mine nærmeste, og jeg vil ikke støte henne fra meg. Hun stiller iblant opp som aktmodell for meg, kan jeg utnytte situasjonen? ;)

AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke alene ;)

Jeg er veldig klar over min seksualitet, og er ikke bifil i den type at jentesex er noe jeg ønsker å "drive med" Men en sjelden gang....*sukk*

Har aldri gjort det før. Fantasete ikke om det før jeg var i i midten av 20 åra.

Jeg har mann og barn, så det vil nok aldri skje med det første..

Det er nok mange jenter som fantaserer om dette innomellom.

• 3 år senere...
Skrevet

Tråden ryddet for kontaktannonse.

Bond, adm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...