Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en Nespresso CitiZ D110 maskin, og jeg bare elsker den. Drikker for det meste bare espresso. Men, jeg har så lyst til å kjøpe en melkesteamer for å kunne lage cappuchino og latte. Har lenge tenkt på å kjøpe nespresso sin melkesteamer, er bare litt usikker på om den er det beste kjøpet. Er det noen som har noen tips til hva som virker best? Hvilken steamer bør jeg kjøpe?

En annen ting jeg lurer på er hvilke nespresso kapsler er best å ruke når jeg skal lage cappuchino og latte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er svært fornøyd med min melkeskummer fra Nespresso. Men har ikke prøvd noen andre selv. Vennene mine er fornøyde med billigere merker.

Jeg bruker kun Ristretto til cappuccino og latte. Nespresso anbefaler de sterkeste espressovariantene (Ristretto, Arpeggio, Indriya og Decaf. Intenso) til dette. Det står mye interessant om de forskjellige kaffeblandingene på http://www.nespresso.com/#/no/no/coffee_nespresso/grands_crus

:kaffekopp:

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med melkesteameren til nespresso! jeg har en citiz and Milk maskin, så jeg har den samme steameren som de selger løst stående på siden av maskinen.

Av kapsler bruker jeg arpeggio, ristretto og indyria (usikker på om det er stavet rett) altså, den lilla, den svarte og den grå-grønne kapselen. bruker også restene jeg har av kazar (den forrige limited edition).

lykke til med steameren!:)

Skrevet (endret)

Takk for fornuftige og raske svar :-) Har bestemt meg, det blir en nespresso steamer.

Endret av Tip_Top
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...