Gå til innhold

Hvor ofte dere dere utenlands?

Hvor ofte drar dere utenlands?  

1. 1. Hvor ofte drar dere utenlands?

• 2 ganger pr år
      13
    • 3 ganger pr år
      4
    • 4 eller flere ganger pr år
      8

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det blir en til to ganger i året. Er vel egentlig sommerferien jeg reiser mest i.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg ser bort fra ferier/weekender/shoppeturer i sverige og danmark, vil jeg tro jeg er "i utlandet" 1,5 ganger per år ( i snitt ).

Skrevet

I år blir det tre turer til syden til 3 forskjellige steder,reiser også non korte turer til danmark evt Kiel

• 2 uker senere...
Skrevet

blir faktisk den femte utenlandsturen nå i år,london,paris,stockholm,kos og om to uker drar vi til tenerife :kul: ellers prøver vi få til to turer i året

Skrevet

Skulle ha kryssa av på sørgelig sjelden, hvis det var et alternativ.

Er oppvokst med en mor og stefar som syntes det var kjempestas å feriere i eget land. Gjerne med bil fra Haugesund til Bodø. :o

Ikke noe gøy for en liten jente. Gøy når vi kom frem, så noen gode minner har jeg jo. Syden...det skjedde aldri.Var en gang i Sverige for å besøke broren min, da han bodde der. Og gjett..Med BIL! :ler: Så en tur til Danmark etterpå..forsatt i den samme BILEN.

Noen ordentlige utenlandsreiser etter det var en klassetur med de hvite BUSSENE :ler: til Tyskland og Polen, men da var det gøy. Ingen mamma og stefar med. Veldig lærerikt også.

I 2001 reiste jeg igjen på klassetur med FLY (Halleluja! :hoho: ) til London. Kjempeartig!

Ellers har jeg vært stuck i fedrelandet. Må sies at jeg var i Oslo på FN dagen, for å motta Dag Hammarskjölds Medalje. En kan ikke si at det var bare hyggelig, siden det river opp veldig mye. :(

Gjest Løvinnen
Skrevet

Vært mellom 6 og 10 ganger i året de siste 5 årene;

4-6 langhelger et eller annet sted som faller i smak akkurat der&da

2-4 langavsted turer

...when it first gets into your bloodstream...

Og barn er ingen hindring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...