Gå til innhold

Hvor ofte dere dere utenlands?

Hvor ofte drar dere utenlands?  

1. 1. Hvor ofte drar dere utenlands?

• 2 ganger pr år
      13
    • 3 ganger pr år
      4
    • 4 eller flere ganger pr år
      8

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vinteren nærmer seg fort! Avisene og nettreklamene reklamerer med masse tilbud på turer. Reisefoten min kribler, det hadde vært godt med en langweekend nå. Så var det pengene da..!

Hvor drar dere på ferie i løpet av et år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi prøver og få presset inn 2 sydenturer i året.

Utenom det har vi en og annen Danmark/Sverigetur..

Skrevet

Skulle ha kryssa av en gang per år, hvis det var et alternativ

Skrevet
Skulle ha kryssa av en gang per år, hvis det var et alternativ

Ja, eller annet hvert ! (sommerferie i Danmark)

Er det om å gjer å reisa mest mulig??

BritElin

Skrevet

JA!

Fordi det er det beste jeg vet.

Men selvfølgelig ikke for å konkurrere med andre, hvis det er det du prøver å insinuere.

Skrevet

for noen, men ikke for andre.. :)

kravet til "utenlands" skiple litt for meg..

vi prøver å få tatt to turer i året.. i fjor var det to turer utenlands, mens i år en utenlands og en til Lofoten..

for meg var Lofoten like eksotisk og like mye til tur som Irland var..

Skrevet

Savner også noen alternativ. Vi reiser vel utenlands 1-2 ganger per år.

Skrevet

hm, nå skjønner jeg ingenting. Jeg skrev da <= 1 gang på første alternativ, men det er jo ikke med her nei :-?

Selvfølgelig hadde det passet bedre å skrive hvor ofte drar dere på ferie istedenfor utenlands:)

Skrevet

Drar hjem til Norge ca 4 ganger i året, og så blir det vel en tur eller to i året til et annet utland, også.

Piglet

Gjest Étoile
Skrevet

Det varierer litt, men omkring fire ganger i året stemmer nok. De siste årene har jeg dratt på langtur hver vinter med mamma, pappa og resten av familien. Da drar vi langt av gårde, type Karibien, Seychellene og Sør Afrika.

I tillegg blir det gjerne en liten tur her og der med kjæresten, en venninne, mamma eller for å besøke noen. Da går turen gjerne til f.ex London, Paris, Kjøbenhavn etc.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi drar utenlands flere enn 4 ganger i året.

I år har vi vært i Hellas, Italia, Estland, Sverige og Storbrittania.

Ikke noe "abnormalt" år. Vi er nok ganske priveligerte kanskje?

Skrevet

Vi reiser også mye.

Hittil i år har det vært Island, Paris, Egypt, noen turer til Sverige (teller det??) og drar til India nå i desember.

Prøver å få til en langtur og noen helgeturer i løpet av året.

Liker å reise jeg!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Elsker å reise, og både samboeren min og jeg har bestemt at vi skal reise så mye vi kan før vi får barn, for da blir det brått mye vanskeligere.

Hvor ofte vi drar og hvor langt varierer, men hittil i år har vi vært på en langhelg i Berlin, en langhelg i Lofoten og en lang og fantastisk tur i Afrika.

Skrevet

Hvis vi ser bort ifra "kvote-turer" til vårt naboland, blir det dessverre bare en gang pr. år!

Skrevet
noen turer til Sverige (teller det??)

Det kommer jo an på...

For oss som bor omlag en halvtime fra Svinesund er ikke Sverige utlandet, og ikke regner jeg en svipptur til Danmark for utenlandstur heller...

Men tilbake til spørsmålet:

Tror vel vi er i utlandet (etter hvordan jeg definerer det) omlag to+ ganger i året. Ferier derimot blir det mange fler av! Skal til Bergen en tur neste helg, det blir min sjuende fly-ferietur i år, og har også vært på noen lengre turer med tog/bil..

Skrevet

Tja, for oss teller nok heller ikke "harry turer" til Sverige, men på de siste 7 årene har vi vært i utlandet svimlende........1 gang :o (faktisk eneste ferien vi har hatt.....)

Skrevet

Vi elsker å reise, er i hvert fall utenlands to ganger årlig - alt fra Københavntur til syden-tur til langturer utenfor Europa.

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Blir helst med de nære utland, og av og til en reise ned til et Middelhavsland. I år har vi vært i Sverige, Danmark og Tyskland.

Behøver slett ikke alltid å reise så langt bort for å finne fine opplevelser! :D

Skrevet

Prøver å få til to ferier i året, en sydentur på vinteren, og en ferietur på sommeren. I tillegg blir det en del handleturer til Sverige, men det regner jeg ikke som utland(heller ikke danskebåtturer...)

Skrevet

Har vært ekstra mye på reise i år; Australia, Amsterdam, Stockholm, London, og Europatur (med bil og mange stopp). Som flere her prøver vi å få noen weekendturer i året i tillegg til hovedferien som også helst går utenlands. Elsker å reise og kan knapt vente på Londonturen min i januar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...