Gå til innhold

Indre smerter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! I helgen var jeg så uheldig at jeg endte i ´slosskamp´med en gutt. Jeg ble slengt hardt i bakken og fikk stort skrubbsår og smerte i min høgre hoft. Nå, fire dager etterpå, har det utviklet seg til sterk smerte "innvendig" i kroppen, omtrent der blindtarmen er.

Igår natt låg jeg bare og vridde meg i smerte, det stakk fra hofta og utover magen. Jeg får vondt bare jeg snakker, ler eller opner en dør. Noen som har peiling på hva dette kan vere ?? Har en ganske gul blåkul over hele hofta, men dette følest ikke ut som bare en blåkul. Smerten kommer liksom "innenfra".

Takker for alle svar :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom deg til legen, eventuelt legevakten om det blir verre. Det trenger ikke være farlig, men det KAN være det. Ingen her som kan fortelle deg hva det er, du kan ha fått innvendige skader, blødninger, etc. Best å få en lege til å se på det.

Skrevet

Kjære TS,

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege.

Vennlig hilsen

ninuska_, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...