Gå til innhold

Fireflies skal fly igjen


Gjest fireflies

Anbefalte innlegg

Gjest fireflies

:goodbye:

Jeg lager i utgangspunktet en treningsdagbok for min egen del, slik at jeg har en plass hvor jeg kan holde oversikt over matinntak, vekt og treningsøkter. Jeg har vært støttemedlem hos SATS alt for lenge, men har endelig bestemt meg for å gjøre noe med det! Ser for meg at dette vil bli veldig vanskelig i starten fordi jeg a) er meget, meget lat, b) er over gjenomsnittet glad i junkfood og godteri, c) er overdrevent glad i å drikke øl og fester minst tre dager i uken. :sjenert:

Her er det altså snakk om en livsstilsendring. Etter å ha gått på antidepressiva i et par år, la jeg på meg en god del. Resultatet har blitt en kropp jeg ikke lenger er fornøyd med. Per dags dato veier jeg 74 kg. Jeg har ikke bestemt meg for et konkret tall vekta til slutt skal stoppe på. Den stopper når jeg er fornøyd med kroppen min igjen. Det er hovedsakelig fettet på magen og lårene som skal vekk.

Vel, motivasjonen er faktisk på plass. Nå gjelder det bare å holde på den og komme i gang.

Startvekt er altså 74 kg, og i morgen begynner nedtellingen! :jepp:

Endret av fireflies
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fireflies

DAG 1

Matinntak:

To knekkebrød med philadelphia ost + en yoghurt

Et eple + banan

Kyllingsalat

To knekkebrød med philadelphia ost

Trening:

45 min på 3Dmølle

Styrketrening (knær + armer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å "pirke", men er ikke det veldig lite mat, spesielt om man trener i tillegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fireflies

Ikke for å "pirke", men er ikke det veldig lite mat, spesielt om man trener i tillegg?

Det virker kanskje lite, men jeg har egentlig vært ganske mett i hele dag :) Jeg burde kanskje spise mer og oftere? Eller..?

Endret av fireflies
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker kanskje lite, men jeg har egentlig vært ganske mett i hele dag :) Jeg burde kanskje spise mer og oftere? Eller..?

Ja, jeg tror nok det. Både for at du skal få energi nok til å klare treningen og motivasjonen i lengden, og fordi at kroppen kan komme til å sette seg selv i "sparemodus" om du spiser så lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fireflies

Ja, jeg tror nok det. Både for at du skal få energi nok til å klare treningen og motivasjonen i lengden, og fordi at kroppen kan komme til å sette seg selv i "sparemodus" om du spiser så lite.

Da skal jeg prøve å spise oftere og heller mindre av gangen i morgen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fireflies

DAG 2

Matinntak:

Tre knekkebrød med philadelphia

En skyr yoghurt

Grov baguett med kylling og salat

To brødskiver med omelett

Suppe

Trening:

30 min på 3Dmølle

Styrketrening (armer + bein)

Føler selv at jeg har spist veldig mye i dag. Klarte selvfølgelig også å hive innpå resten av en skumgummi pose som lå igjen fra påsken :sjenert: Men jeg har vært flink ellers da, bare drukket vann og farris i dag. Det er i grunnen ikke så vanskelig å ikke drikke brus, for jeg er jo faktisk veldig glad i farris.

Endret av fireflies
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...