Gå til innhold

personalrabatter!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvor folk jobber/hvilke rabatter dere får. Noen som jobber på plantasjen feks? det er en av flere plassen jeg vurderer å søke, men er jo kjekt å vite hvilke fordeler som følger med ;):fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cupcakes

jeg har jobbet i 3 forskjellige klesforretninger/kjeder. ene stedet fikk vi 30% i avslag, andre stedet fikk vi 60% i avslag og der jeg jobber nå får vi 75% i avslag. men igjen, dette stedet er de strengere på at vi bruker tøy fra butikken på jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansatte på JYSK får 20% rabatt på alle varer, inkl salgsvarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naenia

Det å søke jobb med grunnlag i fordelene det gir deg er helt dust. Sorry, men sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å søke jobb med grunnlag i fordelene det gir deg er helt dust. Sorry, men sant.

Jeg tenkte først det samme som deg. Men så tenkte jeg en gang til, og da kom jeg fram til at hvis man skal søke jobb på butikk og ikke har spesielle preferanser i forhold til hva slags butikk man vil jobbe på, så er kanskje gode rabattordninger en måte å hjelpe til med beslutningen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å søke jobb med grunnlag i fordelene det gir deg er helt dust. Sorry, men sant.

Hvorfor det? Om det er det som motiverer en til å jobbe og selge varer så er det vel ikke noe problem å se på hvilke goder man får?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Naenia

Hvorfor det? Om det er det som motiverer en til å jobbe og selge varer så er det vel ikke noe problem å se på hvilke goder man får?

Jeg synes det blir feil hvis det er det eneste som står i hodet på en. Men, som en skrev over her, hvis det blir kun for å velge en kjede, og man faktisk har lyst til å selge noe og ikke har preferanser på hva, så blir det jo greiere.

Hadde også den oppfatningen av at det er sånt man ikke egentlig skal si noe om til andre? Type bedrifts"hemmelighet" og sånt? Men det er kanskje feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrebutikken jeg jobbet i (under 18år) fikk jeg 40% rabatt i. En bekjent av meg får også 40% i en annen dyrebutikk.

Mener det også var 40% i Tilbords/Brio da jeg jobbet der, litt usikker, kan hende det var 20 / 30%. Hmmm..

Endret av LadyNinja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får 6% rabatt på alt, og billigere varer fra ferskvaredisk. Jobber i Eurospar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fikira

Ene dyrebutikken jeg jobbet i fikk vi innkjøpspris på varer pluss frakt. Så alt var dritbillig for ansatte. Andre butikken er 20% rabatt.

Trykkeri fikk jeg lov til å lage trykk på klær.

Hotellet jeg jobber på får jeg 80% rabatt på alle hotellene deres og mine venner og familie får ca 30% rabatt uten meg som følge, eller 80% med meg som følge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50% på mat og drikke for meg og min kjære, jobber i restaurant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glassmagasin:

30% rabatt på egne merkevarer

20% rabatt på øvrige varer

15% rabatt på elektriske produkter

Kjøkkenutstyr:

40% rabatt på alt

20-30% på elektrikske produkter

Jernvare:

Innkjøpspris + MVA + 10%

Restaurant 1:

Personalmat (når man var på jobb): 50 kr (kunne velge mellom 10 forskjellige retter)

Når man ikke var på jobb: 20% rabatt på prisene i menyen

Personalpris på øl: 40 kr/0,5 l (vanlig pris 58 kr)

Restaurant 2:

Gratis personalmat når man var på jobb (1 rett, gjerne gryterett e.l.)

Når man ikke var på jobb: 50% rabatt på prisene i menyen

Personalpris på øl: 45 kr/0,5 l (vanlig pris 62 kr)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest barista

Hotell:

Vi fikk halv pris på overnattinger i hele kjeden i Norge.

Kid:

Kid fikk 40 %

Narvesen:

Ingenting

Bensinstasjon:

20 % på kiosk

45 % på mat og drikke

Dataforettning:

Innkjøpspris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ansatte i varner-gruppens butikker får 40% til seg selv og sin familie i butikken de jobber +alle andre butikker i varner-kjeden. (Dvs Cubus, carlings, bikbok, dressmann, volt, vivikes, wow, urban, levis store og solo. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...