amandav Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 Jeg trenger hjelp med å huske navnet på et barne tv som gikk på NRK for ca 7 år tilbake Serien var om en dame med langt sort hår og ganske uvanlig hes stemme. Hun satt i et slags badehus og fortalte historier. Om noen husker navnet på dette hadde det vært supert!
Vendie Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 Jeg vet ikke om jeg tenker på samme dame som deg, men jeg kommer på ei som satt og fortalte historier og prøvde å søke litt. Hun jeg tenker på heter Liv Gulbrandsen, finner ikke noen videoer, men fant noen lydklipp. Hvis det er samme dama vi tenker på er jo ikke stemmen til å ta feil av ihvertfall. http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/613382/
amandav Skrevet 27. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2011 Jeg vet ikke om jeg tenker på samme dame som deg, men jeg kommer på ei som satt og fortalte historier og prøvde å søke litt. Hun jeg tenker på heter Liv Gulbrandsen, finner ikke noen videoer, men fant noen lydklipp. Hvis det er samme dama vi tenker på er jo ikke stemmen til å ta feil av ihvertfall. http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/613382/ Ja! Det var hun jeg tenkte på. Har gått å tenkt på dette i mange dager nå skjønner du. Takk for svar.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #4 Skrevet 11. mai 2022 MEN HVA HET PROGRAMMET?? Anonymkode: d4f6c...376
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #5 Skrevet 11. mai 2022 Sikker på at du ikke tenker på god bok med Minken Fossheim? Anonymkode: bf1cb...d3f
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #6 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 11.5.2022 den 12.19): MEN HVA HET PROGRAMMET?? Anonymkode: d4f6c...376 Det var et innslag på programmet Fritt Fram. Programlederen var Asgeir "Sjefen over alle sjefer", og hun som fortalte historier var Sjørøver-Nelly. Anonymkode: 44d79...ca3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå