AnonymBruker Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 Hvordan er det jenter med lange negler fingrer? Er dere ikke redde for å skrape dere opp eller noe? Og hva om en mann skal fingre dere, tenker dere da på om han har korte negler?
AnonymBruker Skrevet 26. april 2011 #2 Skrevet 26. april 2011 Vil tro disse jentene med lange negler ikke fingrer seg selv men bruker dildo når de onanerer. Dessuten er det veldig mange jenter som bare stimulerer klitoris under onani. Jeg hadde en kjæreste en gang, han hadde ikke spesielt lange negler, men de var skarpe i kantene og når han fingret meg skrapet det litt på innsiden av vagina. Ubehagelig.
Xaphan Skrevet 26. april 2011 #3 Skrevet 26. april 2011 Noen har teknikker og kan fingre med lange negler uten at det gjør vondt. Jeg personlig klarer ikke dette, og ja, jeg blir skeptisk om en mann har for lange negler. Det kan gjøre skikkelig vondt.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2011 #4 Skrevet 26. april 2011 Absolutt ikke godt med for lange negler. Men korte negler som er flisete og ru i kanten er værst. Det skraper opp. Skal du stappe fingra oppi ei dame så fil neglene først. Kjæresten min får ikke lov før jeg har godkjent neglene hans. Og onanerer jeg så er det kun klitoris stimulering som gjelder, da er jeg ferdig på max et par minutter.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2011 #5 Skrevet 26. april 2011 Jeg må støtt klippe mine. Har arr på klitoris pg.a. at jeg bruker fingertuppen når jeg onanerer (derav også negl)
Gjest birry93 Skrevet 26. april 2011 #6 Skrevet 26. april 2011 Jeg har aldri giddet å ha lange negler, så det har aldri vært nor problem for meg når jeg skal onanere, og typen må gjennom en streng sjekk av neglene før han får komme til. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 26. april 2011 #7 Skrevet 26. april 2011 Hvordan er det jenter med lange negler fingrer? Er dere ikke redde for å skrape dere opp eller noe? Og hva om en mann skal fingre dere, tenker dere da på om han har korte negler? Jeg har lagt merke til at mange menn ikke vet hvordan de skal fingre en jente og dermed ikke gjør det . Tydeligvis vet mange menn ( og kvinner ) ikke hvor g-punktet er og hvordan det best stimuleres under fingring . Derfor gjør de det ikke selv eller under forspillet . Selv liker jeg veldig godt å bli fingret , når det gjøres riktig .Kan lett få orgasme av det , ganske fort faktisk . Det er jo veldig enkelt og deilig når det gjøres riktig , noe som også er veldig lett . Press , trykk bare fingeren litt OPPOVER mot skjedeveggen som ligger opp mot navelen hennes , så det blir litt press / trykk opp mot øvre skjedevegg. Stryk og gni områder litt med fingeren og det er kjempegodt enten du gjør det litt forsiktig eller med hardere trykk . I tillegg kan dama knipe rundt fingeren for å øke nytelsen . Dette er så enkelt , at dette burde alle menn og kvinner VITE i dag . . Står jo masse info om G-punktet rundt omkring på nett osv , men mange aner fortsatt ikke hvordan dette området kan stimuleres for å gi mer nytelse under eks forspill . En vanlig feiloppfatning er at det trengs så veldig kraftig trykk / stimulering av g-punktet . Det er bare tull .Er man for hardhendt er det ikke godt . Samme gjelder ved for hard penetrering . Punktet er veldig følsomt og selv lette styke / gnibevegelser over det føles kjempegodt . For hardhendt behandling av g-punktet er derimot ikke godt . Da kan noen føle den berømte trang til å tisse , og det er jo ikke vitsen med stimuleringen , det er bare ubehgelig . Da gjør man det for hardhendt slik at det ikke føles godt . Da gjør man det feil . Samleie er ofte mye deiligere ETTER at g-punktet er blitt stimulert først under forspillet og orgasme oppnås lettere og raskere . Forde det blir gradvis mer og mer følsomt under fingringen . Og området hvor g-punktet ligger hovner litt opp under stimulering med exs fingrene og blir lettere stimulert under vanlig penetreringen da senere .Når det er errigert og hovnet tilstrekkelig opp . Er det mye mer følsomt og lettere mottagelig for nytelse . Damer som ikke stimulerer g - punktet sitt selv , har mye nytt å oppdage og erfare end . Ja mye å lære ...om egen kropp enda. Er tydeligvis ting dere ikke har oppdaget enda .
Xaphan Skrevet 26. april 2011 #8 Skrevet 26. april 2011 Hva har G-punktet med saken å gjøre? Det er snakk om negler i denne tråden.
Gjest HunterLady Skrevet 26. april 2011 #9 Skrevet 26. april 2011 Jeg fingrer aldri meg selv lenger, så det problemet eier jeg ikke Men den tiden jeg gjorde det, så hadde jeg teknikker for å ikke skrape meg opp. Jo våtere det er, dess bedre. Tørr fitte og lange, flisete negler = PAIN
AnonymBruker Skrevet 26. april 2011 #10 Skrevet 26. april 2011 Jeg fingrer aldri meg selv lenger, så det problemet eier jeg ikke Men den tiden jeg gjorde det, så hadde jeg teknikker for å ikke skrape meg opp. Jo våtere det er, dess bedre. Tørr fitte og lange, flisete negler = PAIN Våt fitte og negl mot klitoris er også pain
Gjest HunterLady Skrevet 26. april 2011 #11 Skrevet 26. april 2011 Våt fitte og negl mot klitoris er også pain Og tenner mot klitoris, ikke minst.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2011 #12 Skrevet 26. april 2011 Jeg har alltid hatt lengre negler enn de fleste rundt meg, har aldri hatt problemer med fingring. Man lærer seg gode teknikker når man har lange negler hele tiden. I analen går det derimot ikke, og sjeldent går det bra med menn og lange negler.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå